РЕЦЕНЗІЇ | Книга 13 квітня 2011 р.

Основи менеджменту від Wall Street Journal

The Wall Street Journal Essential Guide to Management

Книга "Основи менеджменту від Wall Street Journal" (The Wall Street Journal Essential Guide to Management), написана Аланом Мюрреєм (Alan Murray), — це справжня скарбниця сучасної управлінської думки. Основний фокус книги спрямовано на так зване "закінчення ери" — фінал консервативного політично-економічного циклу, який починався Тетчеризмом та Рейганізмом.

"Основи менеджменту..." скаладються із 12-ти розділів, кожен з яких супроводжується коротким підсумком. Всі разом вони висвітлюють достатньо широкий набір тем: менеджмент, лідерство, мотивація, стратегія, впровадження, команди, зміни, глобальність, етика, управління собою та багато-багато іншого. Автор навіть приділяє окремий розділ темі фінансової грамотності, розповідаючи про базові поняття, такі як: балансові звіти, прибуток та грошовий потік тощо.

Значною мірою книга є компіляцією робіт провідних управлінських умів. При цьому автор не приховує, що в основу його управлінської думки лягла праця Пітера Друкера, а також таких діячів, як Майкл Портер та Клейтон Крістенсен, Джек Уелч та Ларі Боссіді, Том Пітерс та Джим Коллінз.

Мюррей говорить про відмінність між управлінням та лідерством, наголошуючи, що ефективний лідер повинен бути скромним та "жадібним" водночас. Автор також залучає обидві теорії (теорію "X" та теорію "Y") в дискусію щодо людської мотивації. Спробу зрозуміти людську поведінку та інтуїцію через методи фізичної науки він називає "найбільшою оманою XX-го століття".

На жаль, саме в тому місці, де протиріччя виглядало б найбільш доречним — в розділі про стратегію — книга виглядає занадто однобокою. Ідея, що стратегія завжди формується свідомо — домінує. Немає жодної згадки про важливість навчання та вроджену стратегію.

Має книга й інші слабкі сторони. Наприклад, внутрішні стосунки в команді обговорються в термінах ринкової мови. Цілий розділ, присвячений етиці, розповідає про домінування неетичної управлінської поведінки, при цьому ігноруючи причини такої поведінки.

Ярослав Федорак, за матеріалами strategy+business.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
19-20 грудня 2018
Київ
Управлінський облік. Фінанси. Бюджети
20 грудня 2018
Київ
Результативні продажі по телефону із задоволенням
16 січня 2019
Київ
Управління відділом продажів

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Пирамида эффективности. От разрозненных техник к цельной системеПирамида эффективности. От разрозненных техник к цельной системе
Lift. Поднимите энергию на максимально возможный уровеньLift. Поднимите энергию на максимально возможный уровень
Харизма. Искусство производить сильное и незабываемое впечатлениеХаризма. Искусство производить сильное и незабываемое впечатление
Миллионер без диплома. Как добиться успеха без традиционного образованияМиллионер без диплома. Как добиться успеха без традиционного образования
Зарабатывайте столько, сколько вы стоитеЗарабатывайте столько, сколько вы стоите


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.




bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2018, Management.com.ua
Портал створено та підтримується Strategic

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)