РЕЦЕНЗІЇ | Книга 21 вересня 2011 р.

Як досягнути успіху у світі, в якому користувачі є творцями

Curation Nation: How to win in a world where customers are creators

У епоху Інтернету, бездротового зв'язку та контенту, який генерується користувачами, ми постійно перебуваємо під тиском інформації, яка прибуває зі всіх сторін. Безкінечні публікації, записи у Твіттері, блогах, відео-ролики у YouTube та численні подкасти — жодна людина не здатна споживати таку кількість даних, не з'їхавши при цьому з глузду.

Курація (впорядкування) — це та магія, яка дозволяє мережі ефективно існувати і працювати, переконаний Стівен Розенбаум (Steven Rosenbaum), автор книги "Нація кураторів: Як досягнути успіху у світі, в якому користувачі є творцями" (Curation Nation: How to win in a world where customers are creators).

Кількість інформації, яка потребує фільтрування, сьогодні перевершує можливості будь-якого агрегаційного інструменту. Та і жоден інструмент не здатен досягнути результатів, які може показати звичайна людина. Агрегації більше недостатньо, щоб прорватися через завісу "білого шуму". Розуміння "курації" стане критичним для кожного підприємця, який хоче продовжувати залишатися конкурентоспроможним в епоху інформації.

У "Нації кураторів" Стівен Розенбаум займається не чим іншим, ніж "курацією кураторів". У книзі ви знайдете безліч цінних думок, отриманих під час інтерв'ю з мислителями із різних сфер: медіа, реклама, видавництво, комерція та веб-технології.

Автор пояснює, чому бізнес майбутнього не обійдеться без людини-агрегатора, яка зможе знаходити важливу інформацію та правильно її подавати/інтерпретувати. Тільки таким чином можна буде відшукати цінні думки у хаосі даних.

Ця книга буде надзвичайно корисною для тих, хто прагне відрізнятися та виділятися. Це не простий посібник. Стівен запрошує свого читача в подорож, під час якої демонструє, яким чином курація сприяє розвитку вашого бізнесу.

Ярослав Федорак, за матеріалами ProBlogger.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
14-15 листопада 2018
Київ
Оплата за результатом: KPI-мотивація. Від ВИРОБНИЦТВА до РОЗДРОБУ і ДИСТРИБУЦІЇ. Від Директора до лінійного персоналу
15 листопада 2018
Київ
Як використовувати будь-які заперечення клієнта для просування товару або послуги
21 листопада 2018
Київ
XI Форум HR-Директорів

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Сделай себя сам. Советы для тех, кто хочет оставить свой следСделай себя сам. Советы для тех, кто хочет оставить свой след
Связанные одной сетью. Как на нас влияют люди, которых мы никогда не виделиСвязанные одной сетью. Как на нас влияют люди, которых мы никогда не видели
Как оказывать влияние. Новый стиль управленияКак оказывать влияние. Новый стиль управления
12 недель в году. Как за 12 недель сделать больше, чем другие успевают за 12 месяцев12 недель в году. Как за 12 недель сделать больше, чем другие успевают за 12 месяцев
Заговор богатыхЗаговор богатых


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.




bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2018, Management.com.ua
Портал створено та підтримується Strategic

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)