РЕЦЕНЗІЇ | Книга 13 березня 2012 р.

Прийдешня війна за робочі місця

The Coming Jobs War

Останнє десятиліття глобалізації до непізнаваності змінило багато аспектів людського життя. Підприємці Китаю, Індії, США, Бразилії чи будь-якої іншої країни очолюють цю трансформацію та отримують від неї найбільшу користь. Сучасний американський підприємець може запустити бізнес, який за фактом буде глобальним з перших хвилин його існування. Підприємці з інших країн приїжджають до США, щоб отримати освіту і запустити компанію, а потім повертаються додому і застосовують свій досвід у локальних умовах. Цей "обіг підприємців" приносить велику користь для бізнесу. Але він має багато "особливостей", які лідери бізнесу зараз тільки навчаються розуміти.

Джим Кліфтон (Jim Clifton) у своїй книзі "Прийдешня війна за робочі місця: Що повинен знати кожен лідер про майбутнє створення робочих місць" (The Coming Jobs War: What Every Leader Must Know about the Future of Job Creation) розповідає про те, що стане найбільш важливим наслідком глобального підприємництва: створення робочих місць.

Автор пояснює, які особливості будуть притаманні новому ринку праці та якими якостями повинні володіти лідери, щоб успішно працювати на ньому. Зокрема він говорить про дуже суттєві зміни у психології працівників.

Люди завжди потребували любові, грошей, харчування, оселі, безпеки, миру та свободи. В нових же економічних свободах люди потребують хорошої роботи. І вони так само хочуть, щоб їхні діти мали хорошу роботу. І це прагнення змінює все для лідерів та власників компаній.

Слово "хороший" дуже важливе. "Хоча б якась" робота чи "будь-яка" робота більше не підходить. Коли люди говорять про хорошу роботу, вони мають на увазі цікаву роботу у достатній, але не надмірній кількості. Розуміння цього принципу дуже важливе для лідерів, якщо вони хочуть залишатися привабливими роботодавцями для працівників.

Лідери країн та компаній повинні зробити створення нових хороших робочих місць своєю місією та первинною метою, тому що хороші робочі місця стають валютою майбутньої економіки. Саме про те, яким чином це працює і як правильно отримувати з цього вигоду, йдеться у книзі "Прийдешня війна за робочі місця".

Ярослав Федорак, за матеріалами strategy+business.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
28-30 березня 2017
Київ, Готель «Мир»
Школа Продавця (Наталія Дегтярьова)
29 березня 2017
Київ, Готель «Мир»
Бюджетування з шаблонами бюджетів і фінансовою моделлю (Ігор Немировський, Інна Старожукова)
1 квітня 2017
Київ, Готель «Мир»
Управлінське спілкування: як стати «фігурою впливу» для своїх підлеглих (Ірина Головньова)

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Краткий курс MBA. Практическое руководство по развитию ключевых навыков управленияКраткий курс MBA. Практическое руководство по развитию ключевых навыков управления
Жесткий тайм-менеджмент. Возьмите свою жизнь под контрольЖесткий тайм-менеджмент. Возьмите свою жизнь под контроль
Аутентичный персональный бренд. Продай себя, когда никого не покупаютАутентичный персональный бренд. Продай себя, когда никого не покупают
Персональный ребрендинг. Как изменить свой имидж, сохранив репутациюПерсональный ребрендинг. Как изменить свой имидж, сохранив репутацию
Секреты великих ораторов. Говори как Черчилль, держись как ЛинкольнСекреты великих ораторов. Говори как Черчилль, держись как Линкольн


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)