РЕЦЕНЗІЇ | Книга 16 травня 2012 р.

Значення має не те, наскільки ви хороші, а те, наскільки хорошими ви хочете бути

It's Not How Good You Are, It's How Good You Want to Be

Книга "Значення має не те, наскільки ви хороші, а те, наскільки хорошими ви хочете бути" (It's Not How Good You Are, It's How Good You Want to Be) Пола Ардена (Paul Arden) — це чудовий посібник про те, як талановиті, але боязкі люди можуть зробити немислиме мислимим, а неможливе — можливим. Пол Арден, один із провідних світових експертів у сфері реклами, ділиться своїм досвідом з цілого ряду питань, починаючи з вирішення проблем і закінчуючи правильною комунікацією, вмінням уникнути помилок та креативністю.

Книга пропонує унікальний погляд на сферу реклами і за своєю суттю є влучною компіляцією цитат, фактів, зображень та життєвих премудростей. Тому, якщо ви прагнете досягнути успіху у сфері бізнесу — ви обов'язково повинні прочитати цю книгу.

Сам Пол Арден почав свою кар'єру у сфері реклами ще у віці 16 років і за 14 років роботи досягнув посади генерального креативного директора у всесвітньовідомій компанії Saatchi and Saatchi. Він стояв біля витоків створення деяких провідних британських рекламних кампаній, включаючи British Airways, Silk Cut, Anchor Butter, InterCity та Fuji.

У 1993-му році він заснував у Лондоні компанію Arden Sutherland-Dodd, де зараз займає посаду комерційного директора. Компанія обслуговує таких клієнтів як BT, BMW, Ford, Nestle та Levis.

Ярослав Федорак, за матеріалами Amazon.com.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
25 жовтня 2017
Київ, Готель «Мир»
Активні продажі: система гарантованого залучення клієнтів (Наталія Дегтярьова)
25 жовтня 2017
Київ, Готель «Космополіт»
Вирішили. Впровадили. Результат. IV міжнародна конференція за методологією Адізеса
26-27 жовтня 2017
Київ, Готель «Либідь»
Транспортна логістика (Віктор Барановський)

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Сила привычки. Почему мы живем и работаем именно так, а не иначеСила привычки. Почему мы живем и работаем именно так, а не иначе
Не бойся действовать. Женщина, работа и воля к лидерствуНе бойся действовать. Женщина, работа и воля к лидерству
Продуктивный ниндзя. Работай лучше, получай больше, люби свое делоПродуктивный ниндзя. Работай лучше, получай больше, люби свое дело
Связи — не главное. На чем держится прочный бизнесСвязи — не главное. На чем держится прочный бизнес
Практика малых дел. Каждый человек может что-то изменитьПрактика малых дел. Каждый человек может что-то изменить


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)