РЕЦЕНЗІЇ | Книга 16 травня 2012 р.

Значення має не те, наскільки ви хороші, а те, наскільки хорошими ви хочете бути

It's Not How Good You Are, It's How Good You Want to Be

Книга "Значення має не те, наскільки ви хороші, а те, наскільки хорошими ви хочете бути" (It's Not How Good You Are, It's How Good You Want to Be) Пола Ардена (Paul Arden) — це чудовий посібник про те, як талановиті, але боязкі люди можуть зробити немислиме мислимим, а неможливе — можливим. Пол Арден, один із провідних світових експертів у сфері реклами, ділиться своїм досвідом з цілого ряду питань, починаючи з вирішення проблем і закінчуючи правильною комунікацією, вмінням уникнути помилок та креативністю.

Книга пропонує унікальний погляд на сферу реклами і за своєю суттю є влучною компіляцією цитат, фактів, зображень та життєвих премудростей. Тому, якщо ви прагнете досягнути успіху у сфері бізнесу — ви обов'язково повинні прочитати цю книгу.

Сам Пол Арден почав свою кар'єру у сфері реклами ще у віці 16 років і за 14 років роботи досягнув посади генерального креативного директора у всесвітньовідомій компанії Saatchi and Saatchi. Він стояв біля витоків створення деяких провідних британських рекламних кампаній, включаючи British Airways, Silk Cut, Anchor Butter, InterCity та Fuji.

У 1993-му році він заснував у Лондоні компанію Arden Sutherland-Dodd, де зараз займає посаду комерційного директора. Компанія обслуговує таких клієнтів як BT, BMW, Ford, Nestle та Levis.

Ярослав Федорак, за матеріалами Amazon.com.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
28-30 березня 2017
Київ, Готель «Мир»
Школа Продавця (Наталія Дегтярьова)
29 березня 2017
Київ, Готель «Мир»
Бюджетування з шаблонами бюджетів і фінансовою моделлю (Ігор Немировський, Інна Старожукова)
1 квітня 2017
Київ, Готель «Мир»
Управлінське спілкування: як стати «фігурою впливу» для своїх підлеглих (Ірина Головньова)

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Мысли по-крупному и не тормози!Мысли по-крупному и не тормози!
Интервью с генеральными директорами ведущих компанийИнтервью с генеральными директорами ведущих компаний
Как лгать при помощи статистикиКак лгать при помощи статистики
Ваше предназначение. Практическое руководство для тех, кто хочет реализовать свой потенциалВаше предназначение. Практическое руководство для тех, кто хочет реализовать свой потенциал
Как привести дела в порядок. Искусство продуктивности без стрессаКак привести дела в порядок. Искусство продуктивности без стресса


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)