РЕЦЕНЗІЇ | Книга 7 травня 2012 р.

Уява: Як працює креативність

Imagine: How Creativity Works

Медіа-світ був вражений появою книги автора таких видань, як Wired та New Yorker, Джонаха Лерера (Jonah Lehrer) "Уява: Як працює креативність" (Imagine: How Creativity Works).

Джонах Лерер пропонує надзвичайно захопливий погляд на процеси, які відбуваються "за лаштунками креативності". Важливість цих процесів завжди вважалася очевидною для сфери реклами, але сьогодні про неї все частіше та частіше починають говорити у світі бізнесу та маркетингу.

Книга "Уява: Як працює креативність" переповнена прикладами взаємодії науки, випадковості, намірів, ризику та наполегливості, в результаті яких виникає інноваційність.

Серед найбільш яскравих історій, про які розповідає автор, можна згадати історію Боба Ділана, який наприкінці своєї музичної кар'єри зробив прорив, який вилився у створення "Like a Rolling Stone".

В книзі також знайдемо історію Дена Відена (Dan Wieden), який вигадав знаменитий слоган Nike "Just Do It".

Насамкінець, автор розмірковує про те, яким чином інтер'єр головного офісу Pixar був спроектований для того, щоб надихати людей на створення нових ідей.

Він також вдається до екскурсу в біологію, намагаючись пояснити, чому творчий геній так часто пов'язаний з божевільністю, чому найбільш талановиті індивіди зазвичай виявляються найбільш депресивними та чому дітям часто вдається бути креативними, не докладаючи для цього практично жодних зусиль.

Ярослав Федорак, за матеріалами AdAge.com.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
28 вересня — 2 жовтня 2020
Київ
Інтенсив «Школа сучасного нормування»
1 жовтня 2020
Київ
Оплата за результатом: KPI-мотивація. KPI посад. Впровадження Системи Мотивації персоналу
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Працюй чотири години на тиждень. Нова психологія успіхуПрацюй чотири години на тиждень. Нова психологія успіху
Серійний переможець. 5 дій для створення вашого циклу успіхуСерійний переможець. 5 дій для створення вашого циклу успіху
Не турбувати. Як сфокусуватися в інформаційному шумі!Не турбувати. Як сфокусуватися в інформаційному шумі!

bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2020, Management.com.ua
Портал створено та підтримується Strategic

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)