РЕЦЕНЗІЇ | Книга 7 травня 2012 р.

Уява: Як працює креативність

Imagine: How Creativity Works

Медіа-світ був вражений появою книги автора таких видань, як Wired та New Yorker, Джонаха Лерера (Jonah Lehrer) "Уява: Як працює креативність" (Imagine: How Creativity Works).

Джонах Лерер пропонує надзвичайно захопливий погляд на процеси, які відбуваються "за лаштунками креативності". Важливість цих процесів завжди вважалася очевидною для сфери реклами, але сьогодні про неї все частіше та частіше починають говорити у світі бізнесу та маркетингу.

Книга "Уява: Як працює креативність" переповнена прикладами взаємодії науки, випадковості, намірів, ризику та наполегливості, в результаті яких виникає інноваційність.

Серед найбільш яскравих історій, про які розповідає автор, можна згадати історію Боба Ділана, який наприкінці своєї музичної кар'єри зробив прорив, який вилився у створення "Like a Rolling Stone".

В книзі також знайдемо історію Дена Відена (Dan Wieden), який вигадав знаменитий слоган Nike "Just Do It".

Насамкінець, автор розмірковує про те, яким чином інтер'єр головного офісу Pixar був спроектований для того, щоб надихати людей на створення нових ідей.

Він також вдається до екскурсу в біологію, намагаючись пояснити, чому творчий геній так часто пов'язаний з божевільністю, чому найбільш талановиті індивіди зазвичай виявляються найбільш депресивними та чому дітям часто вдається бути креативними, не докладаючи для цього практично жодних зусиль.

Ярослав Федорак, за матеріалами AdAge.com.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
28 вересня — 31 жовтня 2017
Київ, FRAT Social Club
СТРАТЕГІЯ ДЛЯ СТАРТАПУ. Практичний курс: як почати свій бізнес, використовуючи свій досвід по максимуму і звівши ризики до мінімуму
2-3 жовтня 2017
Київ, Готель «Мир»
Управління запасами на підприємстві (Валентин Маєвський)
4 жовтня 2017
Київ, Готель «Мир»
Інтернет для бізнесу: 21 digital-інструментів для залучення нових клієнтів (Світлана Прохоровська)

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Глобальный кризис. За гранью очевидногоГлобальный кризис. За гранью очевидного
Бла-бла-бла, или Что делать, когда слова не работаютБла-бла-бла, или Что делать, когда слова не работают
Правила самоорганизацииПравила самоорганизации
Уверенность в себе. Умение контролировать свою жизньУверенность в себе. Умение контролировать свою жизнь
О чем думают экономисты. Беседы с нобелевскими лауреатамиО чем думают экономисты. Беседы с нобелевскими лауреатами


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)