РЕЦЕНЗІЇ | Книга 25 червня 2012 р.

Всі у справі: Як найкращі менеджери створюють культуру віри та досягають великих результатів

All In: How the Best Managers Create a Culture of Belief and Drive Big Results

Будучи лідерами, ми часто втрачаємо з поля зору важливі індикатори, які впливають на ймовірність як організаційного так і особистого успіху. Згадайте хоча б повсюдні опитування, які мають на меті оцінити рівень задоволеності працівників своєю роботою. Вони проводяться в кращому випадку один раз на рік, і оскільки результати таких досліджень зазвичай виглядають достатньо позитивно — про них швидко забувають. Втім, ці опитування оцінюють радше рівень залученості працівників, а для процвітання компанії цього частенько виявляється недостатньо.

Едріан Гостік (Adrian Gostik) та Честер Елтон (Chester Elton), розповідають про те, як досягнути максимального потенціалу співробітників у своїй книзі "Всі у справі: Як найкращі менеджери створюють культуру віри та досягають великих результатів" (All In: How the Best Managers Create a Culture of Belief and Drive Big Results). Автори доводять, що енергія працівника має настільки ж великий вплив на його результативність, як і залученість.

Якщо озирнутися на проекти, в яких вам доводилося брати участь, часто стає очевидно, що кожен успіх та провал ставав причиною не тільки і не стільки рівня залученості членів команди, але й рівня їх енергії та ступеню повноважень, який допомагав чи навпаки — заважав їм досягнути цілі.

Тож в часи, коли більшість лідерів витрачають велику кількість часу на пошук співробітників категорії "А", важливо не забувати і про три складові — залученість, енергію та повноваження — які допоможуть вам реалізувати весь потенціал ваших працівників.

Ярослав Федорак, за матеріалами strategy+business.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
24 жовтня 2017
Харків, Premier Palace Hotel Kharkiv
SelfMadeMan: самоменеджмент і самомотивація (Радислав Гандапас)
25 жовтня 2017
Київ, Готель «Мир»
Активні продажі: система гарантованого залучення клієнтів (Наталія Дегтярьова)
25 жовтня 2017
Київ, Готель «Космополіт»
Вирішили. Впровадили. Результат. IV міжнародна конференція за методологією Адізеса

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Почему мы хотим, чтобы вы были богатыПочему мы хотим, чтобы вы были богаты
Kind Regards. Деловая переписка на английском языкеKind Regards. Деловая переписка на английском языке
Все мы врём. Как ложь, жульничество и самообман делают нас людьмиВсе мы врём. Как ложь, жульничество и самообман делают нас людьми
Зроби це зараз. 21 чудовий спосiб зробити бiльше за менший часЗроби це зараз. 21 чудовий спосiб зробити бiльше за менший час
Жесткий тайм-менеджмент. Возьмите свою жизнь под контрольЖесткий тайм-менеджмент. Возьмите свою жизнь под контроль


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)