РЕЦЕНЗІЇ | Книга 25 червня 2012 р.

Всі у справі: Як найкращі менеджери створюють культуру віри та досягають великих результатів

All In: How the Best Managers Create a Culture of Belief and Drive Big Results

Будучи лідерами, ми часто втрачаємо з поля зору важливі індикатори, які впливають на ймовірність як організаційного так і особистого успіху. Згадайте хоча б повсюдні опитування, які мають на меті оцінити рівень задоволеності працівників своєю роботою. Вони проводяться в кращому випадку один раз на рік, і оскільки результати таких досліджень зазвичай виглядають достатньо позитивно — про них швидко забувають. Втім, ці опитування оцінюють радше рівень залученості працівників, а для процвітання компанії цього частенько виявляється недостатньо.

Едріан Гостік (Adrian Gostik) та Честер Елтон (Chester Elton), розповідають про те, як досягнути максимального потенціалу співробітників у своїй книзі "Всі у справі: Як найкращі менеджери створюють культуру віри та досягають великих результатів" (All In: How the Best Managers Create a Culture of Belief and Drive Big Results). Автори доводять, що енергія працівника має настільки ж великий вплив на його результативність, як і залученість.

Якщо озирнутися на проекти, в яких вам доводилося брати участь, часто стає очевидно, що кожен успіх та провал ставав причиною не тільки і не стільки рівня залученості членів команди, але й рівня їх енергії та ступеню повноважень, який допомагав чи навпаки — заважав їм досягнути цілі.

Тож в часи, коли більшість лідерів витрачають велику кількість часу на пошук співробітників категорії "А", важливо не забувати і про три складові — залученість, енергію та повноваження — які допоможуть вам реалізувати весь потенціал ваших працівників.

Ярослав Федорак, за матеріалами strategy+business.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
14-15 листопада 2018
Київ
Оплата за результатом: KPI-мотивація. Від ВИРОБНИЦТВА до РОЗДРОБУ і ДИСТРИБУЦІЇ. Від Директора до лінійного персоналу
15 листопада 2018
Київ
Як використовувати будь-які заперечення клієнта для просування товару або послуги
21 листопада 2018
Київ
XI Форум HR-Директорів

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Талант ни при чем! Что на самом деле отличает выдающихся людей?Талант ни при чем! Что на самом деле отличает выдающихся людей?
Победи прокрастинацию! Как перестать откладывать дела на завтраПобеди прокрастинацию! Как перестать откладывать дела на завтра
Эффективность на работе. Держать фокус. Управлять своей энергией. Добиваться выдающихся целейЭффективность на работе. Держать фокус. Управлять своей энергией. Добиваться выдающихся целей
Дар лидера. Как научиться влиять на людейДар лидера. Как научиться влиять на людей
Преврати себя в бренд! 50 верных способов перестать быть посредственностьюПреврати себя в бренд! 50 верных способов перестать быть посредственностью


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.




bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2018, Management.com.ua
Портал створено та підтримується Strategic

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)