РЕЦЕНЗІЇ | Книга 30 жовтня 2012 р.

Стратегія «голодного» стартапу

Hungry Start-up Strategy

Підприємці завжди були "голодними". Але не тільки тому, що їм доводиться постійно справлятися із адреналіном. Пітер Коган (Peter Cohan), консультант з питань управління та венчурний капіталіст, переконаний, що основним рушієм є прагнення створити світ, в якому їм хотілося б жити — щось таке, чим вони займалися б навіть якби у них не було грошей та персоналу. Жоден посібник з бізнес-стратегії не намагався дати відповіді на це запитання, поки світ не побачила книга Пітера Когана "Стратегія «голодного» стартапу: Як створювати нові компанії з обмеженими ресурсами та безмежною візією" (Hungry Start-up Strategy: Creating New Ventures with Limited Resources and Unlimited Vision).

Автор фокусується на шести ключових рішеннях, які повинна прийняти компанія на старті своєї діяльності: встановлення цілей, вибір ринків, залучення капіталу, створення команди, здобуття частки ринку та пристосування до змін.

Пітер Коган пояснює, чому, стикаючись з необхідністю вибору, стартап часто повинен приймати рішення відмінні від тих, які у подібній ситуації прийняла б велика компанія. Він ділиться своїми власними підходами до процесу прийняття рішень у найрізноманітніших сферах, а також публікує реальні кейси, що ілюструють історії підприємців, яким вдалося побудувати успішний бізнес з нуля.

Книгу варто прочитати кожному, хто задумується про створення власного стартапу. В ній він знайде відповіді практично на всі стратегічні запитання, починаючи з вибору стратегії і закінчуючи встановленням короткострокових цілей, пошуком інвестицій та побудовою по-справжньому ефективної команди.

Ярослав Федорак, за матеріалами Barnes & Noble.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
30 листопада 2020
Київ
Робота з опором персонала
1 грудня 2020
Київ
Майстер закупівель: результативні переговори
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Пробуй, не зупиняйся. Коли востаннє ви щось робили вперше?Пробуй, не зупиняйся. Коли востаннє ви щось робили вперше?
Рік продуктивності. Експерименти з часом, увагою та енергієюРік продуктивності. Експерименти з часом, увагою та енергією
Творча впевненість. Як розкрити свiй потенцiалТворча впевненість. Як розкрити свiй потенцiал

bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2020, Management.com.ua
Портал створено та підтримується Strategic

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)