РЕЦЕНЗІЇ | Книга 30 жовтня 2012 р.

Стратегія «голодного» стартапу

Hungry Start-up Strategy

Підприємці завжди були "голодними". Але не тільки тому, що їм доводиться постійно справлятися із адреналіном. Пітер Коган (Peter Cohan), консультант з питань управління та венчурний капіталіст, переконаний, що основним рушієм є прагнення створити світ, в якому їм хотілося б жити — щось таке, чим вони займалися б навіть якби у них не було грошей та персоналу. Жоден посібник з бізнес-стратегії не намагався дати відповіді на це запитання, поки світ не побачила книга Пітера Когана "Стратегія «голодного» стартапу: Як створювати нові компанії з обмеженими ресурсами та безмежною візією" (Hungry Start-up Strategy: Creating New Ventures with Limited Resources and Unlimited Vision).

Автор фокусується на шести ключових рішеннях, які повинна прийняти компанія на старті своєї діяльності: встановлення цілей, вибір ринків, залучення капіталу, створення команди, здобуття частки ринку та пристосування до змін.

Пітер Коган пояснює, чому, стикаючись з необхідністю вибору, стартап часто повинен приймати рішення відмінні від тих, які у подібній ситуації прийняла б велика компанія. Він ділиться своїми власними підходами до процесу прийняття рішень у найрізноманітніших сферах, а також публікує реальні кейси, що ілюструють історії підприємців, яким вдалося побудувати успішний бізнес з нуля.

Книгу варто прочитати кожному, хто задумується про створення власного стартапу. В ній він знайде відповіді практично на всі стратегічні запитання, починаючи з вибору стратегії і закінчуючи встановленням короткострокових цілей, пошуком інвестицій та побудовою по-справжньому ефективної команди.

Ярослав Федорак, за матеріалами Barnes & Noble.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
24 жовтня 2017
Харків, Premier Palace Hotel Kharkiv
SelfMadeMan: самоменеджмент і самомотивація (Радислав Гандапас)
25 жовтня 2017
Київ, Готель «Мир»
Активні продажі: система гарантованого залучення клієнтів (Наталія Дегтярьова)
25 жовтня 2017
Київ, Готель «Космополіт»
Вирішили. Впровадили. Результат. IV міжнародна конференція за методологією Адізеса

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Як ви збудуєте своє життя?Як ви збудуєте своє життя?
Креативное мышление в бизнесеКреативное мышление в бизнесе
Призвание. Как найти то, для чего вы созданы и жить в своей стихииПризвание. Как найти то, для чего вы созданы и жить в своей стихии
Второй шанс. Для ваших денег, вашей жизни и нашего мираВторой шанс. Для ваших денег, вашей жизни и нашего мира
Можливо все!Можливо все!


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)