РЕЦЕНЗІЇ | Книга 30 жовтня 2012 р.

Стратегія «голодного» стартапу

Hungry Start-up Strategy

Підприємці завжди були "голодними". Але не тільки тому, що їм доводиться постійно справлятися із адреналіном. Пітер Коган (Peter Cohan), консультант з питань управління та венчурний капіталіст, переконаний, що основним рушієм є прагнення створити світ, в якому їм хотілося б жити — щось таке, чим вони займалися б навіть якби у них не було грошей та персоналу. Жоден посібник з бізнес-стратегії не намагався дати відповіді на це запитання, поки світ не побачила книга Пітера Когана "Стратегія «голодного» стартапу: Як створювати нові компанії з обмеженими ресурсами та безмежною візією" (Hungry Start-up Strategy: Creating New Ventures with Limited Resources and Unlimited Vision).

Автор фокусується на шести ключових рішеннях, які повинна прийняти компанія на старті своєї діяльності: встановлення цілей, вибір ринків, залучення капіталу, створення команди, здобуття частки ринку та пристосування до змін.

Пітер Коган пояснює, чому, стикаючись з необхідністю вибору, стартап часто повинен приймати рішення відмінні від тих, які у подібній ситуації прийняла б велика компанія. Він ділиться своїми власними підходами до процесу прийняття рішень у найрізноманітніших сферах, а також публікує реальні кейси, що ілюструють історії підприємців, яким вдалося побудувати успішний бізнес з нуля.

Книгу варто прочитати кожному, хто задумується про створення власного стартапу. В ній він знайде відповіді практично на всі стратегічні запитання, починаючи з вибору стратегії і закінчуючи встановленням короткострокових цілей, пошуком інвестицій та побудовою по-справжньому ефективної команди.

Ярослав Федорак, за матеріалами Barnes & Noble.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
28-30 березня 2017
Київ, Готель «Мир»
Школа Продавця (Наталія Дегтярьова)
29 березня 2017
Київ, Готель «Мир»
Бюджетування з шаблонами бюджетів і фінансовою моделлю (Ігор Немировський, Інна Старожукова)
1 квітня 2017
Київ, Готель «Мир»
Управлінське спілкування: як стати «фігурою впливу» для своїх підлеглих (Ірина Головньова)

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Однозадачность. Успевайте больше, фокусируясь только на одном делеОднозадачность. Успевайте больше, фокусируясь только на одном деле
Не работайте с м*даками. И что делать, если они вокруг васНе работайте с м*даками. И что делать, если они вокруг вас
Руководить с юмором. Динамика успехаРуководить с юмором. Динамика успеха
Большая восьмерка. Результаты самого масштабного исследования успешных людейБольшая восьмерка. Результаты самого масштабного исследования успешных людей
Связанные одной сетью. Как на нас влияют люди, которых мы никогда не виделиСвязанные одной сетью. Как на нас влияют люди, которых мы никогда не видели


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)