РЕЦЕНЗІЇ | Книга 22 січня 2013 р.

Виробники: Нова індустріальна революція

Makers: The New Industrial Revolution

Makers: The New Industrial Revolution
Якщо ви цікавитесь, яким буде майбутнє виробництва, то Кріс Андерсон (Chris Anderson), колишній редактор журналу Wired, радить заглянути до гаража. У своїй останній книзі "Виробники: Нова індустріальна революція" (Makers: The New Industrial Revolution) він розповідає, як недорогі і при цьому — надзвичайно складні цифрові інструменти, що використовуються поколінням інтернету, приведуть до нової індустріальної революції.

Якщо Андерсон правий, то майбутнє виробничої сфери колись скидатиметься на те, що вже зараз ми можемо спостерігати у медіа-секторі — великі медіа-компанії ділять ринок із дрібними провайдерами контенту, такими як розробники додатків чи видавці електронних книг. Цю модель він називає "багато для багатьох" (many-to-many).

Рух "творців" природній для інтернету, в якому "ремісники вихідного дня" діляться своїми планами та публікують різноманітні посібники на онлайн-форумах. Головне ж те, що такі творці створюють товари не лише для себе та своїх друзів, але й час від часу замислюються про власний бізнес, продаючи компоненти, набори, а іноді — закінчені продукти.

Кілька подібних ремісників вже створили багатомільйонні статки. Андерсон згадує компанію SparkFun — виробника комплектуючих для електроніки, чиї щорічні прибутки оцінюються у $30 мільйонів; MakerBot — виробника 3D-принтера, який залучив $10 мільйонів від інвесторів; а також 3D Robotics, яка планувала отримати $5 мільйонів у продажах до кінця 2012 року.

Перевага таких "ремісницьких" компаній полягає в тому, що вони ставляться до користувачів як до реальних учасників бізнесу. Вони публікують свої плани в онлайні і справді прислухаються до того, що радять їм клієнти. А деякі компанії, як уже згадана вище 3D Robotics, навіть наймають таких клієнтів на постійну роботу.

Важливо те, що запуск успішної виробничої компанії більше не вимагає доступу до масового ринку. Потрібно лише володіти інструментами комунікації, які сьогодні доступні кожному і дозволяють достукатися до правильних клієнтів.

Фінансування також часто віддається на відкуп "натовпу" — так званий краудфандінг (crowdfunding). Сайти на зразок Kickstarter.com та Launcht.com допомагають виробникам-початківцям залучити первинний капітал без необхідності продавати право власності венчурним капіталістам.

Звісно, це не означає, що великі виробники на зразок General Motors чи General Electric підуть у небуття. Але їм доведеться переосмислити свою діяльність і або стати платформами для "ремісників", або ж поступитися їм часткою ринку.

Ярослав Федорак, за матеріалами strategy+business.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
19-20 грудня 2018
Київ
Управлінський облік. Фінанси. Бюджети
20 грудня 2018
Київ
Результативні продажі по телефону із задоволенням
16 січня 2019
Київ
Управління відділом продажів

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Как узнать все, что нужно, задавая правильные вопросыКак узнать все, что нужно, задавая правильные вопросы
Не в знании сила. Как сомнения помогают нам развиватьсяНе в знании сила. Как сомнения помогают нам развиваться
Шкереберть. Як творчий безлад може змінити життя на кращеШкереберть. Як творчий безлад може змінити життя на краще
Работайте меньше, делайте больше. 14-дневный тренинг повышения продуктивностиРаботайте меньше, делайте больше. 14-дневный тренинг повышения продуктивности
Як управляти собою. Класика Harvard Business ReviewЯк управляти собою. Класика Harvard Business Review


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.




bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2018, Management.com.ua
Портал створено та підтримується Strategic

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)