РЕЦЕНЗІЇ | Найкращі книги 30 грудня 2013 р.

Найкращі бізнес-книги 2013-го року за версією strategy+business

Які новинки ділової літератури можуть зацікавити управлінців? Видання strategy+business представило власну версію найкращих бізнес-книжок, які побачили світ 2013-го року.

СТРАТЕГІЯ

"The End of Competitive Advantage: How to Keep Your Strategy Moving as Fast as Your Business" ("Кінець конкурентної переваги. Як зробити так, аби стратегія не відставала від бізнесу")

Портерова ідея стійкої конкурентної переваги відходить у небуття, — вважає Ріта Гюнтер Макграт (Rita Gunther McGrath), професор Колумбійської бізнес-школи та фахівець із розробки стратегії в умовах нестабільного середовища. На її переконання, майбутнє стратегії за «нетривалою конкурентною перевагою». Так, Макграт визначає альтернативний підхід, який взяли на озброєння деякі найуспішніші гравці сучасності, серед яких Fujifilm, Cognizant Technology Solutions, Infosys, Yahoo! Japan та Atmos Energy. У своїй новій книзі вона розглядає цікаву комбінацію стабільності й постійного змінювання, що притаманна таким організаціям.

ІСТОРІЯ КОМПАНІЇ

"Story of My People" ("Історія мого народу")

На прикладі історії сімейного текстильного бізнесу Едоардо Незі (Edoardo Nesi) аналізує руйнівний вплив глобалізації на економіку Італії. Корумпованість політиків, зарозумілі теоретизування економістів, нашестя «ширвжитку» із Китаю, нечесні працедавці раді наймати емігрантів за копійки… У цьому, на думку Незі, головні причини того, що італійські виробники втрачають конкурентоспроможність, а потенціал нації, яка споконвічно славилася своїми творчими вміннями, стає непотрібним. Автор намагається знайти відповідь на запитання — які це матиме наслідки для італійського суспільства в цілому.

ГЛОБАЛІЗАЦІЯ

"Brand Breakout: How Emerging Market Brands Will Go Global" ("Брендовий спалах. Як бренди, народжені на ринках країн, що розвиваються, покорятимуть світові висоти")

Як вивести національні бренди на світові ринки? Відповідаючи на це запитання, відомі фахівці з маркетингу, Нірмалія Кумар (Nirmalya Kumar) та Ян-Бенедикт Cтінкамп (Jan-Benedict Steenkamp) пропонують вісім стратегій глобалізації бренду. Зокрема, це стратегії «азійського черепашачого шляху», виходу з ринку B2B на B2C, придбання бренду та використання культурних ресурсів.

ДИДЖИТАЛІЗАЦІЯ

"Big Data: A Revolution That Will Transform How We Live, Work, and Think" ("«Великі дані». Революція, що змінить наші життя, роботу і мислення")

Який колір фарби з найбільшою ймовірністю підкаже вам, що вживане авто у гарному стані? Як пошуковик Google передбачив пік поширення «свинячого» грипу? Відповідь на ці та безліч інших запитань — у «великих даних». Віктор Майер-Шонбергер (Viktor Mayer-Schonberger) та Кеннет Цукєр (Kenneth Cukier), провідні фахівці у цій сфері, аналізують, як «великі дані» трансформуватимуть різні аспекти нашого життя, а також, як можна захиститися від ризиків, які вони несуть.

Ця книга вийшла у перекладі російською: "Большие данные. Революция, которая изменит то, как мы живем, работаем и мыслим"

МАРКЕТИНГ

"Simple: Conquering the Crisis of Complexitу" ("Простота: долаючи кризу складності")

Телефонні рахунки, у яких без дешифрувальника не розібратися, ресторанні меню з кількістю позицій, що наближаються до нескінченності… Саме невиправдана складність руйнує ефективність взаємодії між організацією та споживачами, — вважають Алан Сігель (Alan Siegel) та Айрін Ецкорн (Irene Etzkorn), всесвітньо відомі фахівці у сфері брендингу. У своїй книзі вони показують, як ідея простоти може стати конкурентною перевагою компанії.

САМОРОЗВИТОК УПРАВЛІНЦІВ

"Humble Inquiry: The Gentle Art of Asking Instead of Telling" ("Смиренне пізнання, або Тонкощі мистецтва запитування")

Чи не трапляється подеколи так, що, взаємодіючи з підлеглими, менеджери воліють просто говорити, що ті повинні зробити, не залишаючи місця для запитань? У своїй останній книзі Едгар Шайн (Edgar Schein), один із повідних фахівців світу із організаційної культури, пропонує підхід, який дозволить управлінцям подолати звичний спосіб спілкування. А це, у свою чергу, дасть компаніям змогу сформувати динамічну та гнучку культуру, у якій буде простіше генерувати нові ідеї та уникати катастрофічних для бізнесу помилок.

ЛІДЕРСТВО

"Everybody Ought to Be Rich: The Life and Times of John J. Raskob, Capitalist" ("Кожний повинен бути багатим. Життя і час Джона Дж. Раскоба, Капіталіста")

Сьогодні мало хто пам’ятає, що споживчі кредити та преміальні опціони для персоналу — це дітище Джона Джекоба Раскоба (John Jakob Raskob) (1879-1950). Фінансист-інноватор, славетний бізнесмен, з ім’ям якого пов’язано зведення Емпайр-стейт-білдінг, керувався у житті гаслом «Просувайся уперед та зроби щось!». Раскоб, пройшовши неймовірний шлях від скромного секретаря до голови General Motors, завжди прагнув подолати прірву, яка розділяла бідних і багатих, за що його подеколи називають «анти-Трампом». Книга Девіда Фарбера (David Farber) — перша біографія цієї надзвичайно яскравої особистості.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
21 листопада 2017
Київ, Premier Hotel Rus
ABC-Forum: Artificial Intelligence, Big Data, Clouds. Проривні технології у фінансовій сфері
22-23 листопада 2017
Київ, Готель «Мир»
Управління проектами (Олег Андрієнко)
24-25 листопада 2017
Одеса
Оперативне управління командою підлеглих і бізнес-процесами (Ігор Сокуренко)

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Тонкое искусство пофигизма. Парадоксальный способ жить счастливоТонкое искусство пофигизма. Парадоксальный способ жить счастливо
Ицхак Адизес. Лучшее. Пища для размышленийИцхак Адизес. Лучшее. Пища для размышлений
Преврати себя в бренд! 50 верных способов перестать быть посредственностьюПреврати себя в бренд! 50 верных способов перестать быть посредственностью
Самое важноеСамое важное
Мастерство жизни. Внутренняя динамика развитияМастерство жизни. Внутренняя динамика развития


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.




bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)