РЕЦЕНЗІЇ | Книга 30 грудня 2009 р.

«Маркетинг» — українське видання світового бестселера

Маркетинг: Підручник
ДЕТАЛЬНІШЕ ПРО КНИГУ
Цього року світ побачило четверте українське видання книги "Маркетинг", вперше опублікованої видавництвом Irwin/McGraw-Hill, що в Нью-Йорку. Адаптація світового бестселера "Marketing" була започаткована з ініціативи Консорціуму із удосконалення менеджмент-освіти в Україні (CEUME) у 2004-му році. Класичне видання професора Руделіуса (William Rudelius) має в основі популярний американський підручник, який витримав дев'ять видань у США та п'ять — у Канаді.

Проте, основна характерна риса, яка вигідно виділяє "Маркетинг" серед інших перекладних видань — це глибока адаптація матеріалів до українських реалій. Так, у книзі знайдемо безліч кейсів не американських, а саме українських компаній (або міжнародних компаній, які працюють в Україні). Тому книгу варто читати не лише студентам, але й практикуючим маркетологам, які прагнуть професійного вдосконалення.

Мобільний маркетинг, віртуальна реклама, багатоканальна торгівля, електронна комерція — це лише декілька із нових складників маркетингу, про які йдеться у книзі. Водночас, не забуто і про багато традиційних його складових — таких як сегментація, розробка нового продукту, ціноутворення. Поєднання новітніх і традиційних складників маркетингу створює справді винятковий об'єкт для вивчення та розуміння.

Наскрізне завдання книги "Створення маркетингового плану" надає підручнику чітке практичне спрямування і проводить читача через повний цикл розробки ефективного маркетингового плану. Таким чином він не лише теоретично знайомиться з новими маркетинговими концепціями та підходами, але й має змогу засвоїти їх на практиці — так, як це відбувається у реальному бізнесі.

А особливо приємно відзначити, що до створення та адаптації четвертого українського видання класичного підручника "Маркетинг" долучився наш колега, керівник проектів Strategic Consulting Group (SCG), автор Менеджмент@БЛОГа Віктор Котусенко.

Ярослав Федорак, MCUa.



ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Тригери. Сформуй звички і стань тим, ким хочеш бутиТригери. Сформуй звички і стань тим, ким хочеш бути
Формула максимуму. Переможні стратегії досягнення цілейФормула максимуму. Переможні стратегії досягнення цілей
12 правил життя. Як перемогти хаос12 правил життя. Як перемогти хаос

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)