РЕЦЕНЗІЇ | Книга 30 грудня 2009 р.

«Маркетинг» — українське видання світового бестселера

Маркетинг: Підручник
ДЕТАЛЬНІШЕ ПРО КНИГУ
Цього року світ побачило четверте українське видання книги "Маркетинг", вперше опублікованої видавництвом Irwin/McGraw-Hill, що в Нью-Йорку. Адаптація світового бестселера "Marketing" була започаткована з ініціативи Консорціуму із удосконалення менеджмент-освіти в Україні (CEUME) у 2004-му році. Класичне видання професора Руделіуса (William Rudelius) має в основі популярний американський підручник, який витримав дев'ять видань у США та п'ять — у Канаді.

Проте, основна характерна риса, яка вигідно виділяє "Маркетинг" серед інших перекладних видань — це глибока адаптація матеріалів до українських реалій. Так, у книзі знайдемо безліч кейсів не американських, а саме українських компаній (або міжнародних компаній, які працюють в Україні). Тому книгу варто читати не лише студентам, але й практикуючим маркетологам, які прагнуть професійного вдосконалення.

Мобільний маркетинг, віртуальна реклама, багатоканальна торгівля, електронна комерція — це лише декілька із нових складників маркетингу, про які йдеться у книзі. Водночас, не забуто і про багато традиційних його складових — таких як сегментація, розробка нового продукту, ціноутворення. Поєднання новітніх і традиційних складників маркетингу створює справді винятковий об'єкт для вивчення та розуміння.

Наскрізне завдання книги "Створення маркетингового плану" надає підручнику чітке практичне спрямування і проводить читача через повний цикл розробки ефективного маркетингового плану. Таким чином він не лише теоретично знайомиться з новими маркетинговими концепціями та підходами, але й має змогу засвоїти їх на практиці — так, як це відбувається у реальному бізнесі.

А особливо приємно відзначити, що до створення та адаптації четвертого українського видання класичного підручника "Маркетинг" долучився наш колега, керівник проектів Strategic Consulting Group (SCG), автор Менеджмент@БЛОГа Віктор Котусенко.

Ярослав Федорак, MCUa.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
27 травня 2017
Київ, Український дім
Підсвідомість може все (майстер-клас Джона Кехо)
27-28 травня 2017
Харків
ПЕРЕЗАВАНТАЖЕННЯ 2.0. Бізнес-конференція на основі реальних кейсів
28 травня 2017
Київ, Royal Olympic Hotel
Неймовірний успіх в бізнесі (майстер-клас Джона Кехо)

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Продуктивный ниндзя. Работай лучше, получай больше, люби свое делоПродуктивный ниндзя. Работай лучше, получай больше, люби свое дело
Персональный ребрендинг. Как изменить свой имидж, сохранив репутациюПерсональный ребрендинг. Как изменить свой имидж, сохранив репутацию
Можливо все!Можливо все!
Мой продуктивный год. Как я проверил самые известные методики личной эффективности на себеМой продуктивный год. Как я проверил самые известные методики личной эффективности на себе
Здесь и сейчас. Как вырваться из плена целей и начать радоваться жизниЗдесь и сейчас. Как вырваться из плена целей и начать радоваться жизни


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)