Менеджмент.com.ua - головна сторінка
На головну
Зробити закладку
Мапа сайту
Розширений пошук
Зворотній зв'язок
Проекти MCUa
Розсилка оновлень порталу


РЕЦЕНЗІЇ | Книга 30 грудня 2009 р.

«Маркетинг» — українське видання світового бестселера

Маркетинг: Підручник
ДЕТАЛЬНІШЕ ПРО КНИГУ
Цього року світ побачило четверте українське видання книги "Маркетинг", вперше опублікованої видавництвом Irwin/McGraw-Hill, що в Нью-Йорку. Адаптація світового бестселера "Marketing" була започаткована з ініціативи Консорціуму із удосконалення менеджмент-освіти в Україні (CEUME) у 2004-му році. Класичне видання професора Руделіуса (William Rudelius) має в основі популярний американський підручник, який витримав дев'ять видань у США та п'ять — у Канаді.

Проте, основна характерна риса, яка вигідно виділяє "Маркетинг" серед інших перекладних видань — це глибока адаптація матеріалів до українських реалій. Так, у книзі знайдемо безліч кейсів не американських, а саме українських компаній (або міжнародних компаній, які працюють в Україні). Тому книгу варто читати не лише студентам, але й практикуючим маркетологам, які прагнуть професійного вдосконалення.

Мобільний маркетинг, віртуальна реклама, багатоканальна торгівля, електронна комерція — це лише декілька із нових складників маркетингу, про які йдеться у книзі. Водночас, не забуто і про багато традиційних його складових — таких як сегментація, розробка нового продукту, ціноутворення. Поєднання новітніх і традиційних складників маркетингу створює справді винятковий об'єкт для вивчення та розуміння.

Наскрізне завдання книги "Створення маркетингового плану" надає підручнику чітке практичне спрямування і проводить читача через повний цикл розробки ефективного маркетингового плану. Таким чином він не лише теоретично знайомиться з новими маркетинговими концепціями та підходами, але й має змогу засвоїти їх на практиці — так, як це відбувається у реальному бізнесі.

А особливо приємно відзначити, що до створення та адаптації четвертого українського видання класичного підручника "Маркетинг" долучився наш колега, керівник проектів Strategic Consulting Group (SCG), автор Менеджмент@БЛОГа Віктор Котусенко.

Ярослав Федорак, MCUa.


I Всеукраїнська конференція дистанційного навчання НЕ ПРОПУСТІТЬ:

Приєднуйтесь до професіоналів e-learning! На I Всеукраїнській конференції дистанційного навчання Ви дізнаєтеся про останні тренди та розробки в галузі навчання, зможете впровадити e-learning у компанії.

ДОКЛАДНІШЕ ►


РЕКОМЕНДАЦІЇ    
   


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖКНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ
Удача в бизнесе. Как повысить ваши шансы на успехУдача в бизнесе. Как повысить ваши шансы на успех
Нетворкинг для интровертовНетворкинг для интровертов
ПобедительПобедитель
Аутентичный персональный бренд. Продай себя, когда никого не покупаютАутентичный персональный бренд. Продай себя, когда никого не покупают
Пять правил выдающейся эффективности. Как достигать главных целей без перегрузок и выгоранияПять правил выдающейся эффективности. Как достигать главных целей без перегрузок и выгорания

Відгуки

Відгуків немає

Ваше ім'я:
E-mail:
Коментар: 
 

  

Успешные инвестиции начинаются с бонуса 100%

bigmir)net TOP 100
МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Робота, Семінари, Книги, Форуми, Глосарій, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

RSS RSS Актуально   RSS RSS Методологія   RSS RSS Книги   RSS RSS Форуми   RSS RSS Менеджмент@БЛОГ
RSS RSS Відео   RSS RSS Візіонери   RSS RSS Бізнес-проза   RSS RSS Бізнес-гумор


Copyright © 2001-2016, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)