РЕЦЕНЗІЇ | Книга 30 грудня 2009 р.

«Маркетинг» — українське видання світового бестселера

Маркетинг: Підручник
ДЕТАЛЬНІШЕ ПРО КНИГУ
Цього року світ побачило четверте українське видання книги "Маркетинг", вперше опублікованої видавництвом Irwin/McGraw-Hill, що в Нью-Йорку. Адаптація світового бестселера "Marketing" була започаткована з ініціативи Консорціуму із удосконалення менеджмент-освіти в Україні (CEUME) у 2004-му році. Класичне видання професора Руделіуса (William Rudelius) має в основі популярний американський підручник, який витримав дев'ять видань у США та п'ять — у Канаді.

Проте, основна характерна риса, яка вигідно виділяє "Маркетинг" серед інших перекладних видань — це глибока адаптація матеріалів до українських реалій. Так, у книзі знайдемо безліч кейсів не американських, а саме українських компаній (або міжнародних компаній, які працюють в Україні). Тому книгу варто читати не лише студентам, але й практикуючим маркетологам, які прагнуть професійного вдосконалення.

Мобільний маркетинг, віртуальна реклама, багатоканальна торгівля, електронна комерція — це лише декілька із нових складників маркетингу, про які йдеться у книзі. Водночас, не забуто і про багато традиційних його складових — таких як сегментація, розробка нового продукту, ціноутворення. Поєднання новітніх і традиційних складників маркетингу створює справді винятковий об'єкт для вивчення та розуміння.

Наскрізне завдання книги "Створення маркетингового плану" надає підручнику чітке практичне спрямування і проводить читача через повний цикл розробки ефективного маркетингового плану. Таким чином він не лише теоретично знайомиться з новими маркетинговими концепціями та підходами, але й має змогу засвоїти їх на практиці — так, як це відбувається у реальному бізнесі.

А особливо приємно відзначити, що до створення та адаптації четвертого українського видання класичного підручника "Маркетинг" долучився наш колега, керівник проектів Strategic Consulting Group (SCG), автор Менеджмент@БЛОГа Віктор Котусенко.

Ярослав Федорак, MCUa.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
24 лютого 2017
Київ
Продажі, переговори (Сергій Азімов)
24-25 лютого 2017
Київ
Ефективні переговори 360° (Максим Голубєв)
24 лютого 2017
Київ, Гранд Пасаж
Фінанси для нефінансистів (Наталія Єременко)

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Аутентичный персональный бренд. Продай себя, когда никого не покупаютАутентичный персональный бренд. Продай себя, когда никого не покупают
Нетворкинг для интровертовНетворкинг для интровертов
Истинный профессионализмИстинный профессионализм
Сила звички. Чому ми діємо так, а не iнакше в життi та бiзнесiСила звички. Чому ми діємо так, а не iнакше в життi та бiзнесi
Неординарні. Історії успіхуНеординарні. Історії успіху


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)