РЕЦЕНЗІЇ | Огляд книги 4 березня 2015 р.

Створення екосистеми бренду

Connected by Design: 7 Principles for Business Transformation through Functional Integration

В умовах, коли глобальна конкуренція стає дедалі жорсткішою, використання традиційних стратегій дає мало шансів на розширення ринкової частки. Як же компанії можуть досягти стійкого зростання в епоху «цифри» і повсюдної мобільності?

Connected by Design: 7 Principles for Business Transformation through Functional Integration
» Докладніше на Amazon
У книзі «Connected by Design: 7 Principles for Business Transformation through Functional Integration» («З’єднання як продукт конструювання: сім засад трансформації бізнесу через функціональну інтеграцію») Баррі Ваксмен (Barry Wacksman) та Кріс Штуцмен (Chris Stutzman), топ-менеджери цифрового рекламного агентства R/GA, рекомендують компаніям інтегрувати свої окремі функції з метою створення екосистеми, що дозволила б «підтримувати безперервну взаємодію із найлояльнішими шанувальниками бренду». Якщо коротко, то, на думку авторів, фірма повинна розробити пропозицію взаємозалежних продуктів та цифрових послуг, загальна цінність котрої як одного цілого перевищила б сукупну цінність її окремих компонентів.

Ваксмен та Штуцмен наводять приклад Tescо, яка створила мобільний додаток, що дозволяє покупцям формували список купівель вдома, скануючи штрих-коди товарів, а потім трансформувати його в перелік онлайн-замовлень. Дані, котрі при цьому отримує компанія, служать джерелом інсайтів стосовно того, що та як слід пропонувати клієнтам, а також — як розвивати спроможність масштабнішого генерування більш персоналізованого споживчого досвіду.

Серед компаній, які вже блискуче реалізували цю ідею, автори називають, зокрема, Apple, Google й Amazon. Проте, напевно, більш вражаючими є приклади застосування функціональної інтеграції такими нецифровими компаніями, як L’Oreal, General Motors, Nike та McCormick.

Під час економічної кризи, компанія McCormick, найбільший в світі виробник приправ та спецій, стала перед проблемою падіння обсягів продажу — тоді споживачі почали масово переходити на дешевші аналоги її продукції. Водночас компанія почала реалізовувати ідею функціональної інтеграції, давши старт сервісу FlavorPrint. Хоча рецептів блюд зі спеціями в Інтернеті «хоч греблю гати», навряд чи хтось може перевершити McCormick в знанні нюансів використання приправ. Її сервіс, що функціонує аналогічно до музичного сайту Pandora, підбирає користувачам рецепти в залежності від їхніх смаків. (Скажіть FlavorPrint, що ви любите, наприклад, свіжі помідори та «чізкейк» та терпіти не можете смажене мариноване курча й чорний солод, і сайт видасть вам пропозиції, які ґрунтуються на ваших уподобаннях.)

FlavorPrint став відповіддю McCormick на загрозу перетворення її продуктів на товари масового попиту. Як зазначають Ваксмен та Штуцмен, сервіс, до котрого люди звертаються щодня, є одним з двох елементів моделі успішної функціональної інтеграції. (Другим є контекст, який створюється розумінням того, як споживачі хочуть взаємодіяти з конкретним брендом.) Згідно авторів, люди, які спілкуються з McCormick в онлайні, купують на 40% більше її продуктів, ніж середньостатистичній покупець, що користується звичайними магазинами.

Таким чином, якщо частота контакту з рекламним повідомленням є одним із елементів медіа-планування, то можна вважати, FlavorPrint (як і багато інших розглянутих в книзі прикладів) є контактом нового типу, адже в процесі постійного використання сервісу бренд міцно закарбовується у свідомості користувачів.

Книга Connected by Design: 7 Principles for Business Transformation through Functional Integration увійшла до переліку «Найкращі бізнес-книги 2014-року» (категорія «маркетинг») за версією видання strategy+business.

За матеріалами strategy+business.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
20-21 жовтня 2017
Одеса
Системне управління бізнесом, або Як навести порядок у своїй компанії (Ігор Сокуренко)
24 жовтня 2017
Харків, Premier Palace Hotel Kharkiv
SelfMadeMan: самоменеджмент і самомотивація (Радислав Гандапас)
25 жовтня 2017
Київ, Готель «Мир»
Активні продажі: система гарантованого залучення клієнтів (Наталія Дегтярьова)

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Неординарні. Історії успіхуНеординарні. Історії успіху
Великолепный нетворкинг. Что нужно знать, делать и говорить, чтобы построить блестящую сеть деловых контактовВеликолепный нетворкинг. Что нужно знать, делать и говорить, чтобы построить блестящую сеть деловых контактов
Бла-бла-бла, или Что делать, когда слова не работаютБла-бла-бла, или Что делать, когда слова не работают
Ицхак Адизес. Лучшее. Пища для размышленийИцхак Адизес. Лучшее. Пища для размышлений
Искусство возможности. Как сыграть свою лучшую партию в карьере и жизниИскусство возможности. Как сыграть свою лучшую партию в карьере и жизни


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.


IV Форум Диригенти змін (9 листопада 2017, КИЇВ)

bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)