Менеджмент.com.ua - головна сторінка
На головну
Зробити закладку
Мапа сайту
Розширений пошук
Зворотній зв'язок
Проекти MCUa
Розсилка оновлень порталу


РЕЦЕНЗІЇ | Огляд книги 4 березня 2015 р.

Створення екосистеми бренду

Connected by Design: 7 Principles for Business Transformation through Functional Integration

В умовах, коли глобальна конкуренція стає дедалі жорсткішою, використання традиційних стратегій дає мало шансів на розширення ринкової частки. Як же компанії можуть досягти стійкого зростання в епоху «цифри» і повсюдної мобільності?

Connected by Design: 7 Principles for Business Transformation through Functional Integration
» Докладніше на Amazon
У книзі «Connected by Design: 7 Principles for Business Transformation through Functional Integration» («З’єднання як продукт конструювання: сім засад трансформації бізнесу через функціональну інтеграцію») Баррі Ваксмен (Barry Wacksman) та Кріс Штуцмен (Chris Stutzman), топ-менеджери цифрового рекламного агентства R/GA, рекомендують компаніям інтегрувати свої окремі функції з метою створення екосистеми, що дозволила б «підтримувати безперервну взаємодію із найлояльнішими шанувальниками бренду». Якщо коротко, то, на думку авторів, фірма повинна розробити пропозицію взаємозалежних продуктів та цифрових послуг, загальна цінність котрої як одного цілого перевищила б сукупну цінність її окремих компонентів.

Ваксмен та Штуцмен наводять приклад Tescо, яка створила мобільний додаток, що дозволяє покупцям формували список купівель вдома, скануючи штрих-коди товарів, а потім трансформувати його в перелік онлайн-замовлень. Дані, котрі при цьому отримує компанія, служать джерелом інсайтів стосовно того, що та як слід пропонувати клієнтам, а також — як розвивати спроможність масштабнішого генерування більш персоналізованого споживчого досвіду.

Серед компаній, які вже блискуче реалізували цю ідею, автори називають, зокрема, Apple, Google й Amazon. Проте, напевно, більш вражаючими є приклади застосування функціональної інтеграції такими нецифровими компаніями, як L’Oreal, General Motors, Nike та McCormick.

Під час економічної кризи, компанія McCormick, найбільший в світі виробник приправ та спецій, стала перед проблемою падіння обсягів продажу — тоді споживачі почали масово переходити на дешевші аналоги її продукції. Водночас компанія почала реалізовувати ідею функціональної інтеграції, давши старт сервісу FlavorPrint. Хоча рецептів блюд зі спеціями в Інтернеті «хоч греблю гати», навряд чи хтось може перевершити McCormick в знанні нюансів використання приправ. Її сервіс, що функціонує аналогічно до музичного сайту Pandora, підбирає користувачам рецепти в залежності від їхніх смаків. (Скажіть FlavorPrint, що ви любите, наприклад, свіжі помідори та «чізкейк» та терпіти не можете смажене мариноване курча й чорний солод, і сайт видасть вам пропозиції, які ґрунтуються на ваших уподобаннях.)

FlavorPrint став відповіддю McCormick на загрозу перетворення її продуктів на товари масового попиту. Як зазначають Ваксмен та Штуцмен, сервіс, до котрого люди звертаються щодня, є одним з двох елементів моделі успішної функціональної інтеграції. (Другим є контекст, який створюється розумінням того, як споживачі хочуть взаємодіяти з конкретним брендом.) Згідно авторів, люди, які спілкуються з McCormick в онлайні, купують на 40% більше її продуктів, ніж середньостатистичній покупець, що користується звичайними магазинами.

Таким чином, якщо частота контакту з рекламним повідомленням є одним із елементів медіа-планування, то можна вважати, FlavorPrint (як і багато інших розглянутих в книзі прикладів) є контактом нового типу, адже в процесі постійного використання сервісу бренд міцно закарбовується у свідомості користувачів.

Книга Connected by Design: 7 Principles for Business Transformation through Functional Integration увійшла до переліку «Найкращі бізнес-книги 2014-року» (категорія «маркетинг») за версією видання strategy+business.

За матеріалами strategy+business.


I Всеукраїнська конференція дистанційного навчання НЕ ПРОПУСТІТЬ:

Приєднуйтесь до професіоналів e-learning! На I Всеукраїнській конференції дистанційного навчання Ви дізнаєтеся про останні тренди та розробки в галузі навчання, зможете впровадити e-learning у компанії.

ДОКЛАДНІШЕ ►


РЕКОМЕНДАЦІЇ    
   


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖКНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ
Как писать так, чтобы вам доверялиКак писать так, чтобы вам доверяли
Персональный ребрендинг. Как изменить свой имидж, сохранив репутациюПерсональный ребрендинг. Как изменить свой имидж, сохранив репутацию
Не бойся действовать. Женщина, работа и воля к лидерствуНе бойся действовать. Женщина, работа и воля к лидерству
Креативь! Поставь идеи на потокКреативь! Поставь идеи на поток
100 лучших бизнес-книг всех времен. О чем они и почему их следует прочитать100 лучших бизнес-книг всех времен. О чем они и почему их следует прочитать

Відгуки

Відгуків немає

Ваше ім'я:
E-mail:
Коментар: 
 

  

Успешные инвестиции начинаются с бонуса 100%

bigmir)net TOP 100
МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Робота, Семінари, Книги, Форуми, Глосарій, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

RSS RSS Актуально   RSS RSS Методологія   RSS RSS Книги   RSS RSS Форуми   RSS RSS Менеджмент@БЛОГ
RSS RSS Відео   RSS RSS Візіонери   RSS RSS Бізнес-проза   RSS RSS Бізнес-гумор


Copyright © 2001-2016, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)