ТЕНДЕНЦІЇ | Медіа-ринок 30 листопада 2005 р.

Глобальний маркетинг

Джерело: Advertising Age
Підготувала: Анна Качкалда, SCG

Top 100 Global Marketers (Натисніть для збільшення) Згідно з 19-тим річним звітом Advertising Age, Top 100 — елітна група маркетологів — витратили 93,94 млрд. дол. на світовому медіа-ринку протягом 2004 р. Таке зростання (12,1%) є найбільшим з 2001-го року, коли було зафіксовано 2,6% падіння.

Одним з основних методологічних критеріїв дослідження було охоплення компанією не менше трьох континентів. Витрати 22-х респондентів значно перевищили аналогічні показники Top 100, але згаданий критерій не дозволив їм потрапити до переліку.

Procter & Gamble Со зайняли перше місце, витративши майже вдвічі більше, ніж General Motors Corp., що посіли друге місце. GM, у свою чергу, помінялися місцями з Uniliver.

Придбавши Gillette, P&G додали до свого теперішнього портфелю з 17-ма потужними брендами ще 5, які додатково принесли більше 1 млрд. дол. Витрати P&G були найвищими у 24-х з 77-и країн, які взяли участь у дослідженні. При цьому 43% медіа-витрат було зроблено у США, 31% — в Європі і 20% в Азіатсько-тихоокеанському регіоні.

Медіа-витрати GM переважно були зроблені в США — 71,4% (на 18% більше, ніж у попередньому періоді), у першу чергу за рахунок SUV-ів (Sport Utility Vehicle — автомобіль підвищеної прохідності, зазвичай передбачений для активного відпочинку).

Uniliver дещо збавили позиції через реорганізацію 2004 р., яка урізала не ключові бренди та реструктурувала управління брендами. 49,7% було витрачено в Європі, 24,7% — в Азіатсько-тихоокеанському регіоні, 17,4% — у США.

США є географічним лідером по затратам. Top 100 витрачають тут 48,8%, їх медіа у США зросли на 9% і сягнули 45,87 млрд. дол. Затрати в Європі склали 32,6% (більше на 16,5%), в Азіатсько-тихоокеанському регіоні — 14% (більше на 15%), решту було витрачено у Латинській Америці, Канаді, Африці та Середньому Сході.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
29 березня 2017
Київ, Готель «Мир»
Бюджетування з шаблонами бюджетів і фінансовою моделлю (Ігор Немировський, Інна Старожукова)
1 квітня 2017
Київ, Готель «Мир»
Управлінське спілкування: як стати «фігурою впливу» для своїх підлеглих (Ірина Головньова)
5-6 квітня 2017
Київ, Готель «Мир»
Асистент керівника: мотивація, організація роботи, ефективна комунікація (Наталія Дегтярьова)

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Высшая цель. Секрет, который поддерживает вас каждую минутуВысшая цель. Секрет, который поддерживает вас каждую минуту
MBA в кармане. Практическое руководство по развитию ключевых навыков управленияMBA в кармане. Практическое руководство по развитию ключевых навыков управления
Кради как художник. 10 уроков творческого самовыраженияКради как художник. 10 уроков творческого самовыражения
Ловушка времени. Классическое пособие по тайм-менеджментуЛовушка времени. Классическое пособие по тайм-менеджменту
Почему мы хотим, чтобы вы были богатыПочему мы хотим, чтобы вы были богаты


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)