ТЕНДЕНЦІЇ | Медіа-ринок 30 листопада 2005 р.

Глобальний маркетинг

Джерело: Advertising Age
Підготувала: Анна Качкалда, SCG

Top 100 Global Marketers (Натисніть для збільшення) Згідно з 19-тим річним звітом Advertising Age, Top 100 — елітна група маркетологів — витратили 93,94 млрд. дол. на світовому медіа-ринку протягом 2004 р. Таке зростання (12,1%) є найбільшим з 2001-го року, коли було зафіксовано 2,6% падіння.

Одним з основних методологічних критеріїв дослідження було охоплення компанією не менше трьох континентів. Витрати 22-х респондентів значно перевищили аналогічні показники Top 100, але згаданий критерій не дозволив їм потрапити до переліку.

Procter & Gamble Со зайняли перше місце, витративши майже вдвічі більше, ніж General Motors Corp., що посіли друге місце. GM, у свою чергу, помінялися місцями з Uniliver.

Придбавши Gillette, P&G додали до свого теперішнього портфелю з 17-ма потужними брендами ще 5, які додатково принесли більше 1 млрд. дол. Витрати P&G були найвищими у 24-х з 77-и країн, які взяли участь у дослідженні. При цьому 43% медіа-витрат було зроблено у США, 31% — в Європі і 20% в Азіатсько-тихоокеанському регіоні.

Медіа-витрати GM переважно були зроблені в США — 71,4% (на 18% більше, ніж у попередньому періоді), у першу чергу за рахунок SUV-ів (Sport Utility Vehicle — автомобіль підвищеної прохідності, зазвичай передбачений для активного відпочинку).

Uniliver дещо збавили позиції через реорганізацію 2004 р., яка урізала не ключові бренди та реструктурувала управління брендами. 49,7% було витрачено в Європі, 24,7% — в Азіатсько-тихоокеанському регіоні, 17,4% — у США.

США є географічним лідером по затратам. Top 100 витрачають тут 48,8%, їх медіа у США зросли на 9% і сягнули 45,87 млрд. дол. Затрати в Європі склали 32,6% (більше на 16,5%), в Азіатсько-тихоокеанському регіоні — 14% (більше на 15%), решту було витрачено у Латинській Америці, Канаді, Африці та Середньому Сході.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
28 травня 2017
Київ, Royal Olympic Hotel
Неймовірний успіх в бізнесі (майстер-клас Джона Кехо)
1 червня, 2017
Одеса, Brain & Lemons
Курс "SMM коктейль: як створити успішний Fb і Instagram" (Юлія Піскун). -50% для перших 4-х учасників
2 червня, 2017
Одеса, Brain & Lemons
Курс "Промова Лідера. Ораторське мистецтво" (Ксенія Селіна). -50% для перших 4-х учасників

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Сделай себя сам. Советы для тех, кто хочет оставить свой следСделай себя сам. Советы для тех, кто хочет оставить свой след
Продай себя дорогоПродай себя дорого
Чек-лист. Как избежать глупых ошибок, ведущих к фатальным последствиямЧек-лист. Как избежать глупых ошибок, ведущих к фатальным последствиям
Аутентичный персональный бренд. Продай себя, когда никого не покупаютАутентичный персональный бренд. Продай себя, когда никого не покупают
Продуктивный ниндзя. Работай лучше, получай больше, люби свое делоПродуктивный ниндзя. Работай лучше, получай больше, люби свое дело


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)