ТЕНДЕНЦІЇ | Медіа-ринок 30 листопада 2005 р.

Глобальний маркетинг

Джерело: Advertising Age
Підготувала: Анна Качкалда, SCG

Top 100 Global Marketers (Натисніть для збільшення) Згідно з 19-тим річним звітом Advertising Age, Top 100 — елітна група маркетологів — витратили 93,94 млрд. дол. на світовому медіа-ринку протягом 2004 р. Таке зростання (12,1%) є найбільшим з 2001-го року, коли було зафіксовано 2,6% падіння.

Одним з основних методологічних критеріїв дослідження було охоплення компанією не менше трьох континентів. Витрати 22-х респондентів значно перевищили аналогічні показники Top 100, але згаданий критерій не дозволив їм потрапити до переліку.

Procter & Gamble Со зайняли перше місце, витративши майже вдвічі більше, ніж General Motors Corp., що посіли друге місце. GM, у свою чергу, помінялися місцями з Uniliver.

Придбавши Gillette, P&G додали до свого теперішнього портфелю з 17-ма потужними брендами ще 5, які додатково принесли більше 1 млрд. дол. Витрати P&G були найвищими у 24-х з 77-и країн, які взяли участь у дослідженні. При цьому 43% медіа-витрат було зроблено у США, 31% — в Європі і 20% в Азіатсько-тихоокеанському регіоні.

Медіа-витрати GM переважно були зроблені в США — 71,4% (на 18% більше, ніж у попередньому періоді), у першу чергу за рахунок SUV-ів (Sport Utility Vehicle — автомобіль підвищеної прохідності, зазвичай передбачений для активного відпочинку).

Uniliver дещо збавили позиції через реорганізацію 2004 р., яка урізала не ключові бренди та реструктурувала управління брендами. 49,7% було витрачено в Європі, 24,7% — в Азіатсько-тихоокеанському регіоні, 17,4% — у США.

США є географічним лідером по затратам. Top 100 витрачають тут 48,8%, їх медіа у США зросли на 9% і сягнули 45,87 млрд. дол. Затрати в Європі склали 32,6% (більше на 16,5%), в Азіатсько-тихоокеанському регіоні — 14% (більше на 15%), решту було витрачено у Латинській Америці, Канаді, Африці та Середньому Сході.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
28 вересня — 2 жовтня 2020
Київ
Інтенсив «Школа сучасного нормування»
1 жовтня 2020
Київ
Оплата за результатом: KPI-мотивація. KPI посад. Впровадження Системи Мотивації персоналу
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Одна справа. На диво простий рецепт неперевершених результатівОдна справа. На диво простий рецепт неперевершених результатів
Шлях Virgin. Як слухати, вчитися, жартувати та вести за собоюШлях Virgin. Як слухати, вчитися, жартувати та вести за собою
Не турбувати. Як сфокусуватися в інформаційному шумі!Не турбувати. Як сфокусуватися в інформаційному шумі!

bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2020, Management.com.ua
Портал створено та підтримується Strategic

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)