Менеджмент.com.ua - головна сторінка
На головну
Зробити закладку
Мапа сайту
Розширений пошук
Зворотній зв'язок
Проекти MCUa
Розсилка оновлень порталу


ТЕНДЕНЦІЇ | Тенденції бізнесу 23 травня 2006 р.

Керівники звертають особливу увагу на основні тенденції бізнесу. Дослідження McKinsey

Керівники спостерігають зростаючу швидкість змін у конкурентному оточенні бізнесу. Такі зміни провокуються накопиченням знань, інформації та тенденціями до глобалізації.

Керівники зі всього світу вважають вільний плин інформації та інноваційні тенденції джерелом прискорення змін у загальному оточенні бізнесу. Але, тим не менше, компанії продовжують конкурувати, застосовуючи потужні сили, які є властивими для глобального ринку — багатого, дешевого та мобільного капіталу; розширеного доступу до талантів та робочої сили; знищення торгових бар'єрів.

Опитування показує, що світ став набагато більш конкурентним, набув додаткових можливостей, але разом з ними — ризику. Проблема в тому, що коли людина бачить перед собою величезні можливості, вона, як правило, починає забувати про ризик, який їх супроводжує.

Респонденти говорять про велику кількість факторів, які можна вважати причинами пришвидшення змін у бізнесі. Серед них — інновації продуктів, сервісів та бізнес-моделей, полегшення доступу до інформації та розвитку знань. Але існує багато інших (Exhibit 1).

Негативною стороною пришвидшення змін 85% респондентів вважають той факт, що оточення їхнього бізнесу стало більш конкурентним. При цьому 45% респондентів вважають, що за останні 5 років у їх секторі "конкуренція зросла", а 40% — що "конкуренція зросла непомірно". Інтенсивність змін пришвидшується не залежно від того, в якому бізнесі (великому чи малому) або в якій галузі ви знаходитесь. Проте, деяка різниця все-таки існує. Судячи з відповідей, можемо зробити висновок, що галузь телекомунікацій є найбільш жорсткою (6 із 10 респондентів вважають її найбільш конкурентною). Найменш жорстокою, якщо так можна говорити, є галузь бізнес-сервісів. Лише 3 із 10-ти респондентів вважають, що вона стала "непомірно конкурентною".

Проте, наголошуючи на зростанні конкуренції у своїй галузі, більшість керівників не може сказати, чому так відбувається (Exhibit 2). 25% респондентів вважає, що ситуація стає гіршою через покращення вмінь і навичок конкурентів, зокрема, захоплення ними найкращих і найталановитіших працівників. Приблизно така сама кількість респондентів вважає зниження цін причиною посилення конкуренції.

Думки щодо завдань кожної компанії, які допомогли б їй досягнути відповідного конкурентноздатного рівня, дуже залежать від сфери, у якій вона працює (Exhibit 3). Більше, ніж третина респондентів у галузі важкої індустрії і лише один з десяти в галузі фінансових сервісів, вважає, що встановлення вигідних для споживача цін — це найбільш важливий фактор. Працівники галузі телекомунікацій більше, ніж інші, переконані, що введення постійних інновацій — це найважливіший фактор для того, щоб бути конкурентноспроможним.

За матеріалами "An executive take on the top business trends: A McKinsey Global Survey", The McKinsey Quarterly (April 2006).


I Всеукраїнська конференція дистанційного навчання НЕ ПРОПУСТІТЬ:

Приєднуйтесь до професіоналів e-learning! На I Всеукраїнській конференції дистанційного навчання Ви дізнаєтеся про останні тренди та розробки в галузі навчання, зможете впровадити e-learning у компанії.

ДОКЛАДНІШЕ ►


РЕКОМЕНДАЦІЇ    
   


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖКНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ
Управленческое консультирование. Введение в профессиюУправленческое консультирование. Введение в профессию
У них так принято. Как правильно пожимать руку, вовремя затыкаться, работать с м*даками и другие важные скиллы, которым вас никто никогда не училУ них так принято. Как правильно пожимать руку, вовремя затыкаться, работать с м*даками и другие важные скиллы, которым вас никто никогда не учил
Продай себя дорогоПродай себя дорого
Заговор богатыхЗаговор богатых
Искусство офисных интриг. Как построить успешную карьеру в мире лжи, подстав и грязной игрыИскусство офисных интриг. Как построить успешную карьеру в мире лжи, подстав и грязной игры

Відгуки

Відгуків немає

Ваше ім'я:
E-mail:
Коментар: 
 

  

Успешные инвестиции начинаются с бонуса 100%

bigmir)net TOP 100
МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Робота, Семінари, Книги, Форуми, Глосарій, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

RSS RSS Актуально   RSS RSS Методологія   RSS RSS Книги   RSS RSS Форуми   RSS RSS Менеджмент@БЛОГ
RSS RSS Відео   RSS RSS Візіонери   RSS RSS Бізнес-проза   RSS RSS Бізнес-гумор


Copyright © 2001-2016, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)