ТЕНДЕНЦІЇ | Тенденції бізнесу 23 травня 2006 р.

Керівники звертають особливу увагу на основні тенденції бізнесу. Дослідження McKinsey

Керівники спостерігають зростаючу швидкість змін у конкурентному оточенні бізнесу. Такі зміни провокуються накопиченням знань, інформації та тенденціями до глобалізації.

Керівники зі всього світу вважають вільний плин інформації та інноваційні тенденції джерелом прискорення змін у загальному оточенні бізнесу. Але, тим не менше, компанії продовжують конкурувати, застосовуючи потужні сили, які є властивими для глобального ринку — багатого, дешевого та мобільного капіталу; розширеного доступу до талантів та робочої сили; знищення торгових бар'єрів.

Опитування показує, що світ став набагато більш конкурентним, набув додаткових можливостей, але разом з ними — ризику. Проблема в тому, що коли людина бачить перед собою величезні можливості, вона, як правило, починає забувати про ризик, який їх супроводжує.

Респонденти говорять про велику кількість факторів, які можна вважати причинами пришвидшення змін у бізнесі. Серед них — інновації продуктів, сервісів та бізнес-моделей, полегшення доступу до інформації та розвитку знань. Але існує багато інших (Exhibit 1).

Негативною стороною пришвидшення змін 85% респондентів вважають той факт, що оточення їхнього бізнесу стало більш конкурентним. При цьому 45% респондентів вважають, що за останні 5 років у їх секторі "конкуренція зросла", а 40% — що "конкуренція зросла непомірно". Інтенсивність змін пришвидшується не залежно від того, в якому бізнесі (великому чи малому) або в якій галузі ви знаходитесь. Проте, деяка різниця все-таки існує. Судячи з відповідей, можемо зробити висновок, що галузь телекомунікацій є найбільш жорсткою (6 із 10 респондентів вважають її найбільш конкурентною). Найменш жорстокою, якщо так можна говорити, є галузь бізнес-сервісів. Лише 3 із 10-ти респондентів вважають, що вона стала "непомірно конкурентною".

Проте, наголошуючи на зростанні конкуренції у своїй галузі, більшість керівників не може сказати, чому так відбувається (Exhibit 2). 25% респондентів вважає, що ситуація стає гіршою через покращення вмінь і навичок конкурентів, зокрема, захоплення ними найкращих і найталановитіших працівників. Приблизно така сама кількість респондентів вважає зниження цін причиною посилення конкуренції.

Думки щодо завдань кожної компанії, які допомогли б їй досягнути відповідного конкурентноздатного рівня, дуже залежать від сфери, у якій вона працює (Exhibit 3). Більше, ніж третина респондентів у галузі важкої індустрії і лише один з десяти в галузі фінансових сервісів, вважає, що встановлення вигідних для споживача цін — це найбільш важливий фактор. Працівники галузі телекомунікацій більше, ніж інші, переконані, що введення постійних інновацій — це найважливіший фактор для того, щоб бути конкурентноспроможним.

За матеріалами "An executive take on the top business trends: A McKinsey Global Survey", The McKinsey Quarterly (April 2006).



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
29-30 червня 2017
Київ, Нивки-Холл
Управлінський облік: стратегія управління компанією (Олена Павлова)
30 червня 2017
Одеса, Brain & Lemons
Курс "Промова Лідера. Ораторське мистецтво" (Ксенія Селіна). -50% для перших 4-х учасників
4-6 липня 2017
Київ, Готель «Мир»
Школа Продавця (Наталія Дегтярьова)

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Эффективность на работе. Держать фокус. Управлять своей энергией. Добиваться выдающихся целейЭффективность на работе. Держать фокус. Управлять своей энергией. Добиваться выдающихся целей
Как оказывать влияние. Новый стиль управленияКак оказывать влияние. Новый стиль управления
Искусство обучать. Как сделать любое обучение нескучным и эффективнымИскусство обучать. Как сделать любое обучение нескучным и эффективным
Талант ни при чем! Что на самом деле отличает выдающихся людей?Талант ни при чем! Что на самом деле отличает выдающихся людей?
Делай меньше. Как избавиться от желания все успетьДелай меньше. Как избавиться от желания все успеть


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)