ТЕНДЕНЦІЇ | Мотивація 16 червня 2006 р.

Що мотивує та демотивує українських менеджерів?

Асоціація регіональних кадрових агентств України (АРКА) провела серед своїх клієнтів-здобувачів роботи, менеджерів різного рівня, опитування з метою з'ясувати:

  • Що мотивує українських менеджерів продуктивно працювати?
  • Що для них важливо в роботі?
  • Чому вони, зрештою, міняють роботу?

В опитуванні взяли участь 204 бізнес-фахівця з вищою освітою, переважно менеджери різного рівня, керівники та ІТП, у т.ч. 60% чоловіків і 40% жінок.

Опитування проводилося в обласних центрах з населенням від 350 тис. до 1 млн. жителів.

Респондентам пропонувалося заповнити так звану Карту мотиваторів і оцінити для себе за 10-бальною системою:

    а) важливість певного мотиву до роботи взагалі, в ідеалі;
    б) задоволеність цими ж факторами в дійсності, тобто на останньому місці роботи.

Різниця між цими показниками, так званий "коефіцієнт незадоволеності" показує важливість кожного мотиву (фактора) як причини пошуку нової роботи.

Результати опитування представлені в таблицях.

Мотиви Виразність (важливість) мотиву в ідеалі
1 Досягнення результату (ціль) 9,4
2 Оплата праці 9,3
3 Самореалізація 9,0
4 Визнання колективом 8,9
5 Повага керівництва 8,8
6 Одержання нових знань 8,6
7 Самостійність у роботі 8,1
8 Творчість у роботі 8,1
9 Статус (посада) 8,0
10 Корпоративна культура 8,0
11 Комфортні умови роботи 7,9
12 Популярність (престиж) компанії 7,5
13 Соціальні пільги 6,3


Мотиви Задоволеність на останньому місці роботи
1 Визнання колективом 8,9
2 Повага керівництва 8,3
3 Досягнення результату (ціль) 7,9
4 Самостійність у роботі 7,6
5 Одержання нових знань 7,0
6 Самореалізація, кар'єра 6,8
7 Комфортні умови роботи 6,9
8 Творчість у роботі 6,6
9 Популярність (престиж) компанії 6,5
10 Статус (посада) 6,5
11 Корпоративна культура 6,4
12 Оплата праці 6,1
13 Соціальні пільги 4,5


Мотиви Коефіцієнт (не) задоволеності
1 Оплата праці -3,2
2 Самореалізація -2,2
3 Соціальні пільги -1,8
4 Одержання нових знань -1,6
5 Корпоративна культура -1,6
6 Досягнення результату (ціль) -1,5
7 Творчість у роботі -1,5
8 Статус (посада) -1,5
9 Комфортні умови роботи -1,0
10 Популярність (престиж) компанії -1,0
11 Повага керівництва -0,5
12 Самостійність у роботі -0,5
13 Визнання колективом =

У свою чергу, MCUa в квітні-травні 2006-го року провів дослідження демотивуючих факторів, присутніх у компаніях, що впливають на відвідувачів нашого сайту. На жаль, головним фактором залишається невисока зарплата (сподіваємось, що наші колеги адекватно оцінювали власні можливості). Відсутність можливості росту, ігнорування ідей і досягнень також є досить критичними факторами, що спонукають людей шукати нову роботу. Але є і хороша тенденція — порушень умов договору з'являється все менше.

Всі результати виглядають наступним чином (кількість опитаних — 117):

  • Невисока зарплата — 12.82%
  • Відсутність можливості кар'єрного росту — 9.62%
  • Відсутність особистого і професійного росту — 9.4%
  • Відсутність визнання досягнень і результатів з боку керівництва та колег — 9.19%
  • Ігнорування ідей та ініціативи — 8.97%
  • Відсутність відчуття досягнення, не видно результатів — 7.26%
  • Некомфортні умови праці — 7.26%
  • Відсутність почуття причетності до компанії — 6.62%
  • Відсутність можливості навчання — 6.41%
  • Відсутність можливості використання Ваших додаткових навичок — 5.98%
  • Порушення негласних домовленостей — 5.77%
  • Затримка зарплати — 5.13%
  • Порушення умов договору/контракту — 3.85%

За власними даними та інформацією АРКА.




БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
19 січня 2017
Київ
Робота з дебіторською заборгованістю (Максим Голубєв)
20 січня — 1 квітня 2017
Київ, Готель «Мир»
Mini MBA — "Ефективний керівник"
24 січня 2017
Київ, Український дім
Менеджер і команда. Як створити команду мрії (Максим Батирєв)

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Горшочек, не вари! Как обуздать бесконечный поток писем и задачГоршочек, не вари! Как обуздать бесконечный поток писем и задач
На пике возможностей. Правила эффективности профессионаловНа пике возможностей. Правила эффективности профессионалов
Личный бренд. Позаботьтесь о вашей репутации прежде, чем это сделают другиеЛичный бренд. Позаботьтесь о вашей репутации прежде, чем это сделают другие
Секреты великих ораторов. Говори как Черчилль, держись как ЛинкольнСекреты великих ораторов. Говори как Черчилль, держись как Линкольн
Гении и аутсайдеры. Почему одним все, а другим ничего?Гении и аутсайдеры. Почему одним все, а другим ничего?

Відгуки

Відгуків немає

Ваше ім'я:
E-mail:
Коментар: 
 

  


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)