ТЕНДЕНЦІЇ | Мотивація 16 червня 2006 р.

Що мотивує та демотивує українських менеджерів?

Асоціація регіональних кадрових агентств України (АРКА) провела серед своїх клієнтів-здобувачів роботи, менеджерів різного рівня, опитування з метою з'ясувати:

  • Що мотивує українських менеджерів продуктивно працювати?
  • Що для них важливо в роботі?
  • Чому вони, зрештою, міняють роботу?

В опитуванні взяли участь 204 бізнес-фахівця з вищою освітою, переважно менеджери різного рівня, керівники та ІТП, у т.ч. 60% чоловіків і 40% жінок.

Опитування проводилося в обласних центрах з населенням від 350 тис. до 1 млн. жителів.

Респондентам пропонувалося заповнити так звану Карту мотиваторів і оцінити для себе за 10-бальною системою:

    а) важливість певного мотиву до роботи взагалі, в ідеалі;
    б) задоволеність цими ж факторами в дійсності, тобто на останньому місці роботи.

Різниця між цими показниками, так званий "коефіцієнт незадоволеності" показує важливість кожного мотиву (фактора) як причини пошуку нової роботи.

Результати опитування представлені в таблицях.

Мотиви Виразність (важливість) мотиву в ідеалі
1 Досягнення результату (ціль) 9,4
2 Оплата праці 9,3
3 Самореалізація 9,0
4 Визнання колективом 8,9
5 Повага керівництва 8,8
6 Одержання нових знань 8,6
7 Самостійність у роботі 8,1
8 Творчість у роботі 8,1
9 Статус (посада) 8,0
10 Корпоративна культура 8,0
11 Комфортні умови роботи 7,9
12 Популярність (престиж) компанії 7,5
13 Соціальні пільги 6,3


Мотиви Задоволеність на останньому місці роботи
1 Визнання колективом 8,9
2 Повага керівництва 8,3
3 Досягнення результату (ціль) 7,9
4 Самостійність у роботі 7,6
5 Одержання нових знань 7,0
6 Самореалізація, кар'єра 6,8
7 Комфортні умови роботи 6,9
8 Творчість у роботі 6,6
9 Популярність (престиж) компанії 6,5
10 Статус (посада) 6,5
11 Корпоративна культура 6,4
12 Оплата праці 6,1
13 Соціальні пільги 4,5


Мотиви Коефіцієнт (не) задоволеності
1 Оплата праці -3,2
2 Самореалізація -2,2
3 Соціальні пільги -1,8
4 Одержання нових знань -1,6
5 Корпоративна культура -1,6
6 Досягнення результату (ціль) -1,5
7 Творчість у роботі -1,5
8 Статус (посада) -1,5
9 Комфортні умови роботи -1,0
10 Популярність (престиж) компанії -1,0
11 Повага керівництва -0,5
12 Самостійність у роботі -0,5
13 Визнання колективом =

У свою чергу, MCUa в квітні-травні 2006-го року провів дослідження демотивуючих факторів, присутніх у компаніях, що впливають на відвідувачів нашого сайту. На жаль, головним фактором залишається невисока зарплата (сподіваємось, що наші колеги адекватно оцінювали власні можливості). Відсутність можливості росту, ігнорування ідей і досягнень також є досить критичними факторами, що спонукають людей шукати нову роботу. Але є і хороша тенденція — порушень умов договору з'являється все менше.

Всі результати виглядають наступним чином (кількість опитаних — 117):

  • Невисока зарплата — 12.82%
  • Відсутність можливості кар'єрного росту — 9.62%
  • Відсутність особистого і професійного росту — 9.4%
  • Відсутність визнання досягнень і результатів з боку керівництва та колег — 9.19%
  • Ігнорування ідей та ініціативи — 8.97%
  • Відсутність відчуття досягнення, не видно результатів — 7.26%
  • Некомфортні умови праці — 7.26%
  • Відсутність почуття причетності до компанії — 6.62%
  • Відсутність можливості навчання — 6.41%
  • Відсутність можливості використання Ваших додаткових навичок — 5.98%
  • Порушення негласних домовленостей — 5.77%
  • Затримка зарплати — 5.13%
  • Порушення умов договору/контракту — 3.85%

За власними даними та інформацією АРКА.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
29-30 червня 2017
Київ, Нивки-Холл
Управлінський облік: стратегія управління компанією (Олена Павлова)
30 червня 2017
Одеса, Brain & Lemons
Курс "Промова Лідера. Ораторське мистецтво" (Ксенія Селіна). -50% для перших 4-х учасників
4-6 липня 2017
Київ, Готель «Мир»
Школа Продавця (Наталія Дегтярьова)

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Тайм-менеджмент. Правильная организация времениТайм-менеджмент. Правильная организация времени
Мир 3.0. Глобальная интеграция без барьеровМир 3.0. Глобальная интеграция без барьеров
Как лгать при помощи статистикиКак лгать при помощи статистики
Четыре правила успешного лидераЧетыре правила успешного лидера
Директора и дилеммыДиректора и дилеммы


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)