ТЕНДЕНЦІЇ | Діяльність організації 11 вересня 2006 р.

Створення "спритної" організації. Опитування McKinsey

Керівники перебувають під постійним тиском збільшення рухливості та швидкості своїх організацій. Вони шукають різних способів для досягнення цих цілей.

Керівники у всьому світі переконані, що вони можуть покращити результати діяльності своїх організацій завдяки спрощенню "перемикання" стратегічного напрямку компанії та збільшення швидкості виконання операційних цілей. Але на шляху до досягнення рухливості, багато компаній стикається із організаційними та поведінковими бар'єрами.

Висновки нового дослідження McKinsey Quarterly показують, що управлінці починають усвідомлювати важливість спритності та швидкості у діяльності організації. Керівники здебільшого погоджуються, що ці фактори стали набагато важливішими за останні п'ять років. Велика кількість управлінців стверджує, що робить кроки на розв'язання цих проблем.

Організаційна "спритність" була визначена, як її здатність змінювати тактику та напрямок діяльності, швидко адаптуватися до зовнішніх обставин та реагувати на різноманітні події. "Швидкість" була визначена, як міра, наскільки швидко організація досягає операційних чи стратегічних завдань.

Важливість "спритності" та "швидкості"

Майже дев'ять із десяти респондентів стверджують, що спритність є або "надзвичайно" або "дуже" важливою для ефективної діяльності. Про швидкість те саме кажуть 86% респондентів (Exhibit 1). Коли говорити про переваги, які керівники очікують отримати від покращення цих факторів, то 39% називають вищі прибутки, 36% — більшу задоволеність клієнтів та 29% — вищий рівень операційної ефективності (Exhibit 2). Лише 19% респондентів вважають що вища організаційна спритність та швидкість сприятиме інноваціям.

Щодо запитання про спритність та швидкість тих організацій, якими володіють респонденти, то результати опитування виявилися неоднозначними (Exhibit 3). Приблизно половина (49%) вважають, що їхні компанії є "набагато більш" чи "дещо більш" спритними, ніж конкуренти. Про швидкість те саме говорять двоє із п'яти респондентів. У той же час, 31% респондентів признається, що їхні компанії є "набагато менш" чи "трохи менш" спритними та швидкими, ніж їхні конкуренти. Великий відсоток респондентів (двоє з п'яти) є "незадоволені" чи "дуже незадоволені", щодо швидкості, з якою їхні компанії приймають ключові рішення.

40% респондентів, які належать до ради директорів, такі як генеральні директори, фінансові директори та інші керівники найвищого рівня є набагато більш оптимістичними, ніж інші співробітники.

Рішення проблеми

Результати опитування розчарують тих, хто шукає панацею від проблем, пов'язаних із пришвидшенням діяльності компанії (Exhibit 4). Коли респондентам пропонувалося вибрати два організаційні елементи, які відповідають спритності та швидкості (в нашому прикладі це 41% та 39% відповідно), бачимо очевидний зв'язок між стратегією компанії та метою діяльності окремих працівників та бажанням просунути владу прийняття рішень якомога нижче у організації. Проте, бачимо й інші варіанти відповіді на це запитання: чітко визначене право прийняття рішень (30%), чітко визначені ролі та відповідальність (30%) механізми підсилення та поділу знаннями в організації (26%). Лише 7% респондентів вважають що ІТ здатні допомогти вибудувати організаційну спритність та швидкість.

Повертаючись до питань ставлення, більше, ніж половина респондентів (57%) вважають, що чутливість та здатність до реакції на потреби споживачів — це ключова вимога для збільшення спритності та швидкості.

Долаючи бар'єри

Опитування виявило основні організаційні та поведінкові бар'єри, а також бар'єри ставлення до більшої спритності та швидкості (Exhibit 5). Половина респондентів скаржиться на надміру централізовані, повільні чи складні процеси прийняття рішень. Один з чотирьох наголошує на слабкій координації та контролю багатьох ініціатив.

Завдання

Коли говорити про ефективність компаній та підвищення їх спритності та швидкості, то більшість респондентів говорять про необхідність делегування повноважень та прийняття рішень на більш низькі рівні організації. В цілому ж, компанії здаються більш ефективними в боротьбі з організаційними проблемами, ніж з поведінковими.

Із даних дослідження також можна зробити висновок, що менші за розмірами приватні компанії вважають себе більш спритними та швидкими, ніж гіганти або ті, які знаходяться у власності держави.

За матеріалами "Building a nimble organization: A McKinsey Global Survey", The McKinsey Quarterly (July 2006).



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
24 липня — 9 серпня 2018
Київ
Управління проектами за методологією PMI (Анна Духович)
25-26 липня 2018
Київ
Управлінський облік. Фінанси. Бюджети (Ігор Немировський, Інна Старожукова)
26 липня 2018
Одеса
Ух ти! Cервіс (Віталій Антощенко)

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Гибкий ум. Как видеть вещи иначе и думать нестандартноГибкий ум. Как видеть вещи иначе и думать нестандартно
Lift. Поднимите энергию на максимально возможный уровеньLift. Поднимите энергию на максимально возможный уровень
Тайм-менеджментТайм-менеджмент
Скорость доверия. То, что меняет всеСкорость доверия. То, что меняет все
Искусство объяснять. Как сделать так, чтобы вас понимали с полусловаИскусство объяснять. Как сделать так, чтобы вас понимали с полуслова


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2018, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)