ТЕНДЕНЦІЇ | B2B 28 грудня 2006 р.

B2B направляють бюджети в Інтернет

У 2007-му році сектор B2B маркетингу очікує вибуховий ріст, причому значна частина рекламних бюджетів буде спрямована в Інтернет і нові технології. Такий прогноз міститься в дослідженні аналітичного журналу B2B "2007 Marketing Priorities and Plans".

У рамках дослідження було опитано 569 топ-менеджерів в області маркетингу. Більшість (62,7%) респондентів заявили про намір збільшити маркетингові бюджети в 2007-му році. Ще 29,4% мають намір зберегти витрати на рівні 2006-го року, і лише 8% збираються їх урізати. Торік витрати на маркетинг збиралися збільшити лише 60,7% опитаних топ-менеджерів, 31,6% тоді заявили, що залишать витрати на рівні 2004-го року, а 7,7% планували скорочення.

З тих маркетологів, хто планує збільшити свої бюджети на наступний рік, майже третина (31,6%) збирається зробити це на 20% і більше. Ще 26,3% збираються збільшити витрати на 10-14%, 19,6% — на 5-9%, а 11,5% — на 15-20%. Лише 10,9% планують наростити витрати менш, ніж на 5%. Причому найбільша кількість опитаних збираються збільшити витрати саме на онлайновий маркетинг — 75,6% респондентів. Торік про такий намір заявляли 72% опитаних.

"Ми відслідковуємо те, як наші споживачі сприймають бізнес-інформацію, і виявили, що їхні переваги зміщуються від традиційних медіа у бік інноваційних можливостей", — говорять автори доповіді Скотт Андерсон (Scott Anderson), директор із бренд-комунікацій Hewlett-Packard. — "З тих пір, як широкополосний доступ у Мережу стає все більше доступним, а також завдяки ще декільком факторам — міняється тренд. І ми просто йому відповідаємо", — підкреслює він.

HP — один з найбільш активних гравців на полі онлайнового B2B маркетингу. Ще торік компанія зробила «значний» рух від традиційних медіа — таких як ефірне телебачення і друкована реклама — у бік інтернет-маркетингу. Сьогодні HP уже регулярно використовує для своїх цілей вебкасти (онлайнове віщання), онлайнове відео, блоги, подкасти, RSS-трансляції та онлайнові співтовариства — саме з їхньою допомогою відбувається запуск нових продуктів і встановлення відносин зі споживачами. Зараз, за словами Андерсона, компанія взагалі збирається виділити витрати на інтернет-маркетинг в окремий бюджет, і не змішувати ці витрати з іншими маркетинговими витратами.

За даними дослідження B2B, більша частина коштів, виділених на онлайновий маркетинг, буде спрямована компаніями на поліпшення і розвиток веб-сайтів (31,7%). 21,8% коштів піде на e-mail розсилки, 18,7% — на пошук і 8,8% — на вебкасти. На банерну рекламу буде виділено лише 5,9% бюджетів, у той час як на спонсорство — 5,5%. Такий новий вид медіа як онлайнове відео одержить 2,7% бюджету в наступному році, — стверджують автори доповіді. Всі інші онлайнові інструменти — блоги, RSS-трансляції, каталоги (product listings) — акумулюють 4,9% онлайнових бюджетів, що залишилися.

Традиційні медіа, такі як друковані видання, радіо, телебачення і зовнішня реклама можуть недорахуватися грошей від B2B-кампаній, — зауважують автори доповіді. Збільшити витрати на рекламу в друкованих ЗМІ планують лише 33,6% опитаних маркетологів. Те ж стосується і телерадіомовлення. Збільшити витрати на просування компанії за допомогою цих медіа готові лише 13,5% маркетологів, у той час як 77,5% збираються залишити витрати на колишньому рівні, а 9,0% планують їх скоротити. У зовнішній рекламі все ще гірше: збільшувати витрати на цей вид реклами збираються лише 4,8% респондентів, 83,8% збираються залишити бюджет без зміни в порівнянні з попереднім роком, а 11,4% мають намір скоротити бюджети на ці цілі.

Першочерговою метою B2B маркетингу в 2007-му році, як випливає з дослідження, стане збільшення аудиторії споживачів (цю ціль назвали 62,3% опитаних), слідом йде підвищення впізнаваності бренду (brand awareness) (19,5%) та утримання клієнтів (11,0%). Серед інших цілей респонденти назвали ріст ринку (7,3%), проникнення продукту і позиціювання компанії як інтелектуального лідера. Слід особливо зазначити, що 67,7% рекламодавців планують у 2007-му році запустити нові рекламні кампанії.

За матеріалами B2B online, Mediarevolution.ru.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
21 лютого 2017
Київ, Український дім
Хрест лідера (Радислав Гандапас)
21 лютого 2017
Київ, HUB 4.0
Лідерство 2.0. Виклики сучасності і перспективи — 2020 (практикум Руслана Лемещука)
21-23 лютого 2017
Київ
Стратегічний менеджмент (Олександр Фрідман)

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Прыгни выше головы! 20 привычек, от которых нужно отказаться, чтобы покорить вершину успехаПрыгни выше головы! 20 привычек, от которых нужно отказаться, чтобы покорить вершину успеха
Искусство замечать. Секреты наблюдательности истинных лидеровИскусство замечать. Секреты наблюдательности истинных лидеров
Важно не то, кто ты есть, а то, кем ты хочешь статьВажно не то, кто ты есть, а то, кем ты хочешь стать
Работа как внутренняя игра. Фокус, обучение, удовольствие и мобильность на рабочем местеРабота как внутренняя игра. Фокус, обучение, удовольствие и мобильность на рабочем месте
Доктрина шокаДоктрина шока


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)