ТЕНДЕНЦІЇ | B2B 28 грудня 2006 р.

B2B направляють бюджети в Інтернет

У 2007-му році сектор B2B маркетингу очікує вибуховий ріст, причому значна частина рекламних бюджетів буде спрямована в Інтернет і нові технології. Такий прогноз міститься в дослідженні аналітичного журналу B2B "2007 Marketing Priorities and Plans".

У рамках дослідження було опитано 569 топ-менеджерів в області маркетингу. Більшість (62,7%) респондентів заявили про намір збільшити маркетингові бюджети в 2007-му році. Ще 29,4% мають намір зберегти витрати на рівні 2006-го року, і лише 8% збираються їх урізати. Торік витрати на маркетинг збиралися збільшити лише 60,7% опитаних топ-менеджерів, 31,6% тоді заявили, що залишать витрати на рівні 2004-го року, а 7,7% планували скорочення.

З тих маркетологів, хто планує збільшити свої бюджети на наступний рік, майже третина (31,6%) збирається зробити це на 20% і більше. Ще 26,3% збираються збільшити витрати на 10-14%, 19,6% — на 5-9%, а 11,5% — на 15-20%. Лише 10,9% планують наростити витрати менш, ніж на 5%. Причому найбільша кількість опитаних збираються збільшити витрати саме на онлайновий маркетинг — 75,6% респондентів. Торік про такий намір заявляли 72% опитаних.

"Ми відслідковуємо те, як наші споживачі сприймають бізнес-інформацію, і виявили, що їхні переваги зміщуються від традиційних медіа у бік інноваційних можливостей", — говорять автори доповіді Скотт Андерсон (Scott Anderson), директор із бренд-комунікацій Hewlett-Packard. — "З тих пір, як широкополосний доступ у Мережу стає все більше доступним, а також завдяки ще декільком факторам — міняється тренд. І ми просто йому відповідаємо", — підкреслює він.

HP — один з найбільш активних гравців на полі онлайнового B2B маркетингу. Ще торік компанія зробила «значний» рух від традиційних медіа — таких як ефірне телебачення і друкована реклама — у бік інтернет-маркетингу. Сьогодні HP уже регулярно використовує для своїх цілей вебкасти (онлайнове віщання), онлайнове відео, блоги, подкасти, RSS-трансляції та онлайнові співтовариства — саме з їхньою допомогою відбувається запуск нових продуктів і встановлення відносин зі споживачами. Зараз, за словами Андерсона, компанія взагалі збирається виділити витрати на інтернет-маркетинг в окремий бюджет, і не змішувати ці витрати з іншими маркетинговими витратами.

За даними дослідження B2B, більша частина коштів, виділених на онлайновий маркетинг, буде спрямована компаніями на поліпшення і розвиток веб-сайтів (31,7%). 21,8% коштів піде на e-mail розсилки, 18,7% — на пошук і 8,8% — на вебкасти. На банерну рекламу буде виділено лише 5,9% бюджетів, у той час як на спонсорство — 5,5%. Такий новий вид медіа як онлайнове відео одержить 2,7% бюджету в наступному році, — стверджують автори доповіді. Всі інші онлайнові інструменти — блоги, RSS-трансляції, каталоги (product listings) — акумулюють 4,9% онлайнових бюджетів, що залишилися.

Традиційні медіа, такі як друковані видання, радіо, телебачення і зовнішня реклама можуть недорахуватися грошей від B2B-кампаній, — зауважують автори доповіді. Збільшити витрати на рекламу в друкованих ЗМІ планують лише 33,6% опитаних маркетологів. Те ж стосується і телерадіомовлення. Збільшити витрати на просування компанії за допомогою цих медіа готові лише 13,5% маркетологів, у той час як 77,5% збираються залишити витрати на колишньому рівні, а 9,0% планують їх скоротити. У зовнішній рекламі все ще гірше: збільшувати витрати на цей вид реклами збираються лише 4,8% респондентів, 83,8% збираються залишити бюджет без зміни в порівнянні з попереднім роком, а 11,4% мають намір скоротити бюджети на ці цілі.

Першочерговою метою B2B маркетингу в 2007-му році, як випливає з дослідження, стане збільшення аудиторії споживачів (цю ціль назвали 62,3% опитаних), слідом йде підвищення впізнаваності бренду (brand awareness) (19,5%) та утримання клієнтів (11,0%). Серед інших цілей респонденти назвали ріст ринку (7,3%), проникнення продукту і позиціювання компанії як інтелектуального лідера. Слід особливо зазначити, що 67,7% рекламодавців планують у 2007-му році запустити нові рекламні кампанії.

За матеріалами B2B online, Mediarevolution.ru.



ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Крок за кроком. Як ентузіазм і наполегливість ведуть до метиКрок за кроком. Як ентузіазм і наполегливість ведуть до мети
Розмови з незнайомцями. Що слід знати про людей, яких ми не знаємоРозмови з незнайомцями. Що слід знати про людей, яких ми не знаємо
Ніколи не їжте наодинці та інші секрети успіху завдяки широкому колу знайомствНіколи не їжте наодинці та інші секрети успіху завдяки широкому колу знайомств

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)