ТЕНДЕНЦІЇ | Офшоринг 9 січня 2007 р.

Кордони не завада для талантів

Давно пройшли ті часи, коли на офшоринг до Китаю чи Індії віддавалися кол-центри чи розробка програмного забезпечення. Все частіше і частіше компанії віддають на офшоринг складні і критичні функції та процеси, такі як розробка дизайну продукції, дослідження та розвиток. І це відбувається в першу чергу через нестачу талантів у тих країнах, де знаходиться головний офіс компанії.

Бажання скоротити витрати компанії більше не є основною причиною офшорного буму... Нею є нестача талановитих співробітників та фахівців у різних галузях знань. Такі дані нового дослідження, проведеного Duke University спільно з консалтинговою компанією Booz Allen Hamilton.

Приблизно три чверті компаній, які розвивають мережу офшорів, говорять, що саме створення доступу до бази талантів є найбільш важливим рушієм їхньої стратегії. І майже 7 із 10 опитаних компаній призналися, що намагаються вибрати позицію офшору відповідно до наявності висококваліфікованих спеціалістів.

"Компанії, центральні офіси яких базуються у високорозвинутих країнах, таких як Європа чи США, не завжди можуть знайти достатню кількість талановитих співробітників, які б підтримували курс на інновації та зростання, — пояснює Arie Lewin професор Duke University. — Тому таким компаніям доводиться шукати талановитих співробітників у Китаї, Індії, країнах Східної Європи, Латинської Америки. Щоб зрозуміти обсяги проблеми, варто зазначити, що лише в США в минулому році компанії потребували на 50 000 більше працівників зі ступенем магістра та докторським ступенем, ніж було випущено вузами країни".

Половина компаній, які взяли участь в опитуванні, назвали швидкість виходу на ринок ще однією причиною, через яку вони вдаються до стратегії офшорингу.

Дослідження також свідчить про те, що прийняття нових співробітників у офшорних відділах компанії призводить не до скорочення кількості працівників у домашньому офісі, а навпаки — до її збільшення. Офшорні проекти США, які передбачали участь високопрофесійних функцій, таких як: дослідження та розвиток, продажі, маркетинг, розробка продукції, інжиніринг і т. п. — призвели тільки до збільшення кількості посад у самих США.

Якщо говорити про конкретні країни, які вважаються найбільш пріоритетними напрямками офшорингу, то на першому місці залишається Індія. Китай вважається найкращим джерелом інженерів та девелоперів, а от у Філіппінах найкраще відкривати офісні адміністрації та контактні центри.

За матеріалами management-issues.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
26 травня 2017
Київ, kmbs
Marketing dream-team: як побудувати та управляти нею? (Оксана Кулікова)
26 травня 2017
Київ, БЦ "Євразія"
VIII щорічний Форум HR-Директорів
27 травня 2017
Київ, Український дім
Підсвідомість може все (майстер-клас Джона Кехо)

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Связи решают все! Правила позитивного нетворкингаСвязи решают все! Правила позитивного нетворкинга
Бизнесхак на каждый день. Экономьте время, деньги и силыБизнесхак на каждый день. Экономьте время, деньги и силы
Ментальные ловушки на работеМентальные ловушки на работе
Однозадачность. Успевайте больше, фокусируясь только на одном делеОднозадачность. Успевайте больше, фокусируясь только на одном деле
Директора и дилеммыДиректора и дилеммы


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)