ТЕНДЕНЦІЇ | Оpen source 28 січня 2019 р.

Тренди-2019: рішення з відкритим кодом

Джерело: open

Багато бізнесів прагнуть мати значний позитивний вплив на світ, але це мало кому вдається. Проте у найближчому майбутньому все може змінитись: з’являтиметься все більше рішень у стилі open source, а компанії ділитимуться своїми напрацюваннями з іншими заради розв’язання найсерйозніших спільних проблем.

Тренди-2019: рішення з відкритим кодом

На думку фахівців trendwatching.com, ця тенденція набере великої сили у 2019-му році. Чому це так? По-перше, піклування бізнесу про довкілля вже не сприймається людьми як щось виняткове — скоріше як «гігієнічний фактор». Наприклад, у жовтні 2018-го установа Ellen MacArthur Foundation проанонсувала, що понад 250 організацій (у тому числі PepsiCo, Coca-Cola, Unilever та H&M) домовились до 2025-го року перестати використовувати пластик, що не піддається переробці. У минулому ця новина набула б великого розголосу, але сьогодні вона не викликає навіть здивування. Споживачі очікують, що компанії поводитимуться відповідально. А якщо бізнес хоче виділитися на цьому тлі — йому потрібно докласти додаткових зусиль.

По-друге, глобальні бренди хоч і є масштабними гравцями, проте, навіть об’єднавшись, вони не здатні вирішити найбільших проблем. Скажімо, McDonald’s та Starbucks, разом узяті, несуть відповідальність лише за 4% стаканчиків, які використовують (і викидають у сміття) люди щороку. Таким чином, на перший план виходить взаємодія між брендами і бізнесами: якщо вони ділитимуться своїми здобутками та ідеями, то це з набагато більшою ймовірністю допоможе змінити світ, аніж будь-які надзусилля окремих гравців.

Деякі приклади використання описаного тренду можна побачити вже зараз. Скажімо, у жовтні 2018-го року компанії HP та IKEA приєдналися до коаліції NextWave Plastics, мета якої — зменшити забруднення океану пластиком. Обидва ці бізнеси мають чимало ініціатив, спрямованих на зниження споживання пластику, проте ця суттєво відрізняється від попередніх. У межах цього партнерства HP та IKEA планують ділитись своїми знаннями та технологіями в стилі open source. NextWave Plastics була заснована у 2017-му році компаніями Dell Technologies та Lonely Whale, і сьогодні до цієї глобальної мережі входять 10 великих бізнесів, у тому числі General Motors та Herman Miller.

Якщо глобальні бренди ділитимуться своїми здобутками, то це допоможе змінити світ швидше, аніж будь-які надзусилля окремих гравців

Американський бренд взуття Allbirds протягом трьох років працював над створенням нового матеріалу для в’єтнамок. Звичайна EVA-піна, яка є найбільш поширеною на цьому ринку, не є екологічною. Натомість новий матеріал, що отримав назву SweetFoam, виготовляється з цукрової тростини. Він має молекулярну структуру, ідентичну EVA-піні, і аналогічні споживчі характеристики. Allbirds та її партнер — нафтохімічна компанія Braskem — зробили інформацію про структуру SweetFoam доступною усім бажаючим. Відтепер будь-який бренд з будь-якої сфери може використати ці напрацювання. А сама Allbirds поки що продає в’єтнамки зі SweetFoam по $35 за пару.

Восени 2018-го року з’явилась новина про те, що Ford, Uber та Lyft долучились до публічно-приватної платформи SharedStreets, яка має на меті усунення проблем з міським транспортом. Цю платформу фінансує Bloomberg Philanthropies, і вона функціонуватиме у 30 великих містах (серед них Париж, Вашингтон та Мельбурн). Планується, що таким чином будуть створені спільні автоматизовані стандарти щодо обмеження швидкості, використання узбіччя тощо.

На думку фахівців trendwatching.com, цей тренд є одним з найвпливовіших у світі — і саме він може стати найактуальнішим для вашого бізнесу у 2019-му. Вони наголошують: не варто чекати, доки ви створите якесь проривне рішення глобальної проблеми, щоб розпочати співпрацю. Навряд чи якась компанія сьогодні здатна самотужки подолати будь-який масштабний виклик. Натомість партнерство — саме те, що може забезпечити прорив. Головне запитання тут: хто є вашим ідеальним партнером?

За матеріалами trendwatching.com.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
20 серпня 2019
Київ
Секрети успіху в роботі з важкими клієнтами
20 серпня 2019
Київ
Майстерня рішень з Андрієм Березовським «Вплив задоволеності клієнтів на прибутковість бізнесу. Основні інструменти моніторингу задоволеності»
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Кради як митець. Креативнi «фiшки», про якi тобi нiхто не розповiстьКради як митець. Креативнi «фiшки», про якi тобi нiхто не розповiсть
Створення інноваторів. Як виховати молодь, яка змінить світСтворення інноваторів. Як виховати молодь, яка змінить світ
Вийди за межi. Забудь про успiх — стань видатнимВийди за межi. Забудь про успiх — стань видатним


bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2019, Management.com.ua
Портал створено та підтримується Strategic

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)