ТЕНДЕНЦІЇ | Цифровий ескапізм 19 лютого 2019 р.

Тренди-2019: на перетині уявного і реального

Джерело: open

В усі часи люди шукали способів уникнути реальності, тобто прагнули ескапізму. Ще й досі вони придумують легенди та історії, втікають у подорожі, вболівають за спортивну команду — роблять те, що відволікає їх від реальних проблем і пов’язаної з ними тривожності. А технології допомагають ескапізму вийти на новий рівень.

Тренди-2019: на перетині уявного і реального

Зростаюча соціальна поляризація, нерівність і політична турбулентність спонукають все більшу кількість людей тікати у віртуальні світи. За останні 10 років ми стали утричі частіше писати у Google-пошуках слово «тривожність».

Сьогодні збільшується не тільки наше бажання втекти з реальності, але й кількість каналів, які роблять ескапізм можливим. Споживання медіа-продуктів продовжує зростати, досягнувши шаленого рівня: дорослі американці витрачають більше 11 годин на день, взаємодіючи з медіа. Крім того, 80 млн мешканців США використовують доповнену реальність щодня.

Звичайно, цифровий ескапізм та розмивання меж між реальним та віртуальним світом — не нові тренди. Проте у 2019 році вони глибоко інтегруються у нашу культуру, — впевнені фахівці trendwatching.com.

Компаніям варто брати до уваги, як змінюється їх клієнт. У багатьох сферах бізнесу він стає схожим на «вільного художника», який будь-якої хвилини може підключитись до нового всесвіту за власним вибором. І відбувається це у різних контекстах: вдома, у таксі в напруженому дорожньому трафіку, під час нудної наради тощо.

У 2019-му році вигадані світи будуть пронизувати реальний світ, як ніколи раніше. І, оскільки споживачі шукають ескапізму і люблять блукати на розмитих кордонах між реальним та уявним, бізнесу потрібно надати їм таку можливість.

Наприклад, у жовтні 2018-го на одному з круїзних кораблів компанії Celebrity Cruises з’явився ресторан з «цифровим поваром». На його стелі було встановлено проектор, посеред столу виникав анімований шеф і віртуально «готував їжу». Після закінчення шоу офіціанти виносили тарілки зі справжнім частуванням.

Цифровий ескапізм та розмивання меж між реальним та віртуальним світом — не нові тренди. Проте у 2019-му році вони глибоко інтегруються у нашу культуру

Паризький Лувр влітку минулого року почав пропонувати відвідувачам незвичний самостійний тур. Кожна його зупинка відбувається біля картини, яка фігурує у кліпі Бейонсе та Джей Зі. Усього тур складається з 17 зупинок. Його мета — розповісти про історію створення картин, а не про те, чому музиканти обрали саме ці роботи.

Цікаво те, що цей тренд необов’язково вимагає від бізнесу використання дорогих сучасних технологій. Інколи достатньо створити певну атмосферу, щоб перенести клієнта в інший світ. Так, скажімо, сінгапурська пекарня Tiong Bahru Bakery вирішила занурити відвідувачів у фільм «Сніданок у Тіффані». Будівлю було розфарбовано у характерні кольори відомого ювелірного бренду, а територію навколо зробили схожою на тротуари Нью-Йорка. Відвідувачів заохочували поширювати свій досвід перебування у закладі в соціальних медіа, використовуючи хештег #tiffanyxtbb.

У липні 2018-го компанія Blizzard, яка створює відеоігри, зробила благодійний внесок до Фонду дослідження раку грудей (BCRF) у розмірі $12,7 млн. Цьому передувала надзвичайно успішна двотижнева кампанія, під час якої геймерам пропонувалося придбати спеціальну рожеву шкіру для персонажа популярної онлайн-гри Overwatch за $15. А деякі відомі гравці вели благодійні стріми, де збирали пожертви. Внесок Blizzard став рекордним за всю історію існування фонду, що свідчить — ескапізм може приносити користь суспільству.

Якщо компанія хоче використовувати цей тренд, їй варто поміркувати: як її продукти можуть допомогти споживачам хоча б ненадовго втекти від стресів та проблем? Який досвід можна для них створити?

За матеріалами trendwatching.com.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
23-27 вересня 2019
Київ
Спеціаліст із персоналу — SpHR
25-26 вересня 2019
Київ
Фахівець із закупівель. Ефективна закупівля від А до Я
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Одна справа. На диво простий рецепт неперевершених результатівОдна справа. На диво простий рецепт неперевершених результатів
Дизайн-мислення. Спроектуй своє життяДизайн-мислення. Спроектуй своє життя
Сила звички. Чому ми діємо так, а не iнакше в життi та бiзнесiСила звички. Чому ми діємо так, а не iнакше в життi та бiзнесi


bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2019, Management.com.ua
Портал створено та підтримується Strategic

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)