ТЕНДЕНЦІЇ | Цифровий ескапізм 19 лютого 2019 р.

Тренди-2019: на перетині уявного і реального

Джерело: open

В усі часи люди шукали способів уникнути реальності, тобто прагнули ескапізму. Ще й досі вони придумують легенди та історії, втікають у подорожі, вболівають за спортивну команду — роблять те, що відволікає їх від реальних проблем і пов’язаної з ними тривожності. А технології допомагають ескапізму вийти на новий рівень.

Тренди-2019: на перетині уявного і реального

Зростаюча соціальна поляризація, нерівність і політична турбулентність спонукають все більшу кількість людей тікати у віртуальні світи. За останні 10 років ми стали утричі частіше писати у Google-пошуках слово «тривожність».

Сьогодні збільшується не тільки наше бажання втекти з реальності, але й кількість каналів, які роблять ескапізм можливим. Споживання медіа-продуктів продовжує зростати, досягнувши шаленого рівня: дорослі американці витрачають більше 11 годин на день, взаємодіючи з медіа. Крім того, 80 млн мешканців США використовують доповнену реальність щодня.

Звичайно, цифровий ескапізм та розмивання меж між реальним та віртуальним світом — не нові тренди. Проте у 2019 році вони глибоко інтегруються у нашу культуру, — впевнені фахівці trendwatching.com.

Компаніям варто брати до уваги, як змінюється їх клієнт. У багатьох сферах бізнесу він стає схожим на «вільного художника», який будь-якої хвилини може підключитись до нового всесвіту за власним вибором. І відбувається це у різних контекстах: вдома, у таксі в напруженому дорожньому трафіку, під час нудної наради тощо.

У 2019-му році вигадані світи будуть пронизувати реальний світ, як ніколи раніше. І, оскільки споживачі шукають ескапізму і люблять блукати на розмитих кордонах між реальним та уявним, бізнесу потрібно надати їм таку можливість.

Наприклад, у жовтні 2018-го на одному з круїзних кораблів компанії Celebrity Cruises з’явився ресторан з «цифровим поваром». На його стелі було встановлено проектор, посеред столу виникав анімований шеф і віртуально «готував їжу». Після закінчення шоу офіціанти виносили тарілки зі справжнім частуванням.

Цифровий ескапізм та розмивання меж між реальним та віртуальним світом — не нові тренди. Проте у 2019-му році вони глибоко інтегруються у нашу культуру

Паризький Лувр влітку минулого року почав пропонувати відвідувачам незвичний самостійний тур. Кожна його зупинка відбувається біля картини, яка фігурує у кліпі Бейонсе та Джей Зі. Усього тур складається з 17 зупинок. Його мета — розповісти про історію створення картин, а не про те, чому музиканти обрали саме ці роботи.

Цікаво те, що цей тренд необов’язково вимагає від бізнесу використання дорогих сучасних технологій. Інколи достатньо створити певну атмосферу, щоб перенести клієнта в інший світ. Так, скажімо, сінгапурська пекарня Tiong Bahru Bakery вирішила занурити відвідувачів у фільм «Сніданок у Тіффані». Будівлю було розфарбовано у характерні кольори відомого ювелірного бренду, а територію навколо зробили схожою на тротуари Нью-Йорка. Відвідувачів заохочували поширювати свій досвід перебування у закладі в соціальних медіа, використовуючи хештег #tiffanyxtbb.

У липні 2018-го компанія Blizzard, яка створює відеоігри, зробила благодійний внесок до Фонду дослідження раку грудей (BCRF) у розмірі $12,7 млн. Цьому передувала надзвичайно успішна двотижнева кампанія, під час якої геймерам пропонувалося придбати спеціальну рожеву шкіру для персонажа популярної онлайн-гри Overwatch за $15. А деякі відомі гравці вели благодійні стріми, де збирали пожертви. Внесок Blizzard став рекордним за всю історію існування фонду, що свідчить — ескапізм може приносити користь суспільству.

Якщо компанія хоче використовувати цей тренд, їй варто поміркувати: як її продукти можуть допомогти споживачам хоча б ненадовго втекти від стресів та проблем? Який досвід можна для них створити?

За матеріалами trendwatching.com.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
17 липня 2019
Київ
Результативні продажі по телефону із задоволенням
18 липня 2019
Київ
Фінанси для керівників та нефінансових менеджерів
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Надприродний розум. Як досягнути надзвичайного силою розумуНадприродний розум. Як досягнути надзвичайного силою розуму
Неординарні. Історії успіхуНеординарні. Історії успіху
12 правил життя. Як перемогти хаос12 правил життя. Як перемогти хаос


bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2019, Management.com.ua
Портал створено та підтримується Strategic

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)