ТЕНДЕНЦІЇ | Інновації 16 лютого 2007 р.

Створення цінності завдяки культурі інновацій

Глобальне опитування 765 генеральних директорів, проведене компанією IBM у 2006-му році, вказує на ключову роль інновацій в успіху організації. Респонденти відмітили, що основною перешкодою до впровадження успішної інновації є "недосконала культура та клімат". Таким чином було ідентифіковано п'ять основних дій на зняття перешкод на шляху до інновації.

Створіть сприятливий грунт для інновації. Поставивши за мету провести інновацію, генеральні директори повинні не лише поставити свій підпис на відповідному документі та "дати добро" на інноваційну діяльність, але й всіляко підтримувати своїх підлеглих та стимулювати їх. Керівник повинен чітко означити стратегічні цілі та фінансові реалії. Ці дії окреслять певні межі, в яких може відбуватися інновація.

Підтримуйте взяття на себе ризиків. Багато інноваторів поводяться доволі скептично, коли лідери "рекламують" важливість інновації. І хоча більшість любить брати участь в проектах, які здатні показати відмінні результати — все ж їм потрібен час та простір для того, щоб "зжитися" із новими викликами та побороти страх занапастити свою кар'єру. Даючи дослідникам змогу витрачати від 10% до 20% їхнього часу на бажані проекти, керівники тим самим полегшують їхнє життя та підвищують гнучкість працівника. Так працюють, скажімо, співробітники Google та 3M.

Підсилюйте багатоманітність. Великі мультинаціональні корпорації можуть похвалитися працівниками різного віку, з різним досвідом та освітою. Наявність широкого кола різних співробітників — надзвичайно важлива умова для успішного впровадження майже будь-якої ініціативи.

Стимулюйте співробітництво. Швидкість мобілізації ресурсів — внутрішніх та зовнішніх — щоб створити цінність раніше, ніж конкурент — ось первинний рушій сьогоднішнього успіху. Тому керівникам слід встановити як формальні, так і неформальні механізми підсилення співробітництва, обміну ресурсами по всій організації та між окремими підрозділами компанії.

Надалі керівники повинні вміти ідентифікувати споживачів, партнерів та постачальників, які здатні стати джерелом унікального досвіду та можливостей.

Навчіться помічати досягнення. Дослідження виявило, що окрім стандартної грошової винагороди за досягнення, інноватори дуже позитивно сприймають певні формальні оцінки, церемонії та події. Просування по кар'єрній драбині та підвищена увага також є надзвичайно стимулюючими факторами для інноватора.

П'ять факторів, які наведені вище, вказують, яким чином можливо посприяти перетворенню компанії на інноваційну організацію. Звісно, існують й інші аспекти інновації, проте переважна більшість з них перебуває поза безпосереднім контролем генерального директора. Вище ж наведені лише ті перешкоди, подолати які може кожен керівник, який прагне відкрити свою компанію для інновацій.

За матеріалами "Unlock value by building a culture of innovation", Chief Executive.
Стаття публікується в скороченому перекладі з англійської.




ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Дай жару. 10 кроків до креативної майстерностіДай жару. 10 кроків до креативної майстерності
Як стати експертом. Шлях до майстерностіЯк стати експертом. Шлях до майстерності
Одна справа. На диво простий рецепт неперевершених результатівОдна справа. На диво простий рецепт неперевершених результатів

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)