ТЕНДЕНЦІЇ | Медіа 19 лютого 2007 р.

AAF: Маркетологи вибирають нові медіа

Близько 73% маркетологів сьогодні перенаправляють щонайменше 20% рекламних бюджетів своїх компаній на рекламу в нових медіа. Такі дані наведено в дослідженні Американської федерації реклами (American Advertising Federation, AAF). Усього в опитуванні AAF брали участь приблизно 1000 маркетологів провідних компаній, представників рекламних агентств і медіа-індустрії.

У середньому, за даними авторів доповіді, витрати компаній на просування товарів і послуг за допомогою «нових» медіа сьогодні становлять близько 15% сукупних рекламних бюджетів (від 12 до 18% бюджету). При цьому, лише 10% респондентів заявили, що весь їхній рекламний бюджет іде на «традиційні» медіа, у той час як 12% опитаних маркетологів визнали, що 21-40% рекламних бюджетів їхніх компаній дістаються «новим» медіа.

Маркетологам також було задане питання про те, як зміняться в 2007-му році їхні маркетингові підходи та ставлення до різних видів медіа. 78% опитаних погодилися із твердженням «Я завжди відкритий для нових можливостей використання традиційних медіа». А 75,5% визнали вірність твердження «Правильний медіа-мікс — це майже завжди комбінація традиційних і нових медіа». А 57,7% опитаних погодилися з думкою, що «ніколи не зупиняться в пошуку нових медіаможливостей для просування свого бренду» — всі три перерахованих вище твердження були найбільш популярні серед опитаних.

Найбільшими сюрпризами для спеціалістів у 2006-му році стала популярність таких відеопорталів, як YouTube і Second Life, а також можливість їх «дешевого» використання для маркетингових цілей.

77% респондентів визнали, що не очікували «приходу» Second Life, а 60% не очікували успіху YouTube. 51% також особливо відзначили те, як набирають популярність сайти-агрегатори контенту (mash-up).

Більшість опитаних маркетологів очікують серйозних змін у медіапросторі, які відбудуться у найближчий час. Відповідно до результатів опитування, по-перше, телепрограми стануть доступні в Мережі, по-друге, у США стануть повсюдно доступні текстові розсилання, а комунікація все частіше буде відбуватися за допомогою використання соціальних мереж та Інтернету. При цьому, серед тих медіа-інструментів, які зазнають найбільших змін, респонденти найчастіше називали газети (51,4%) та ефірне телебачення (34,5%).

Детально ознайомитися із дослідженням можна на сайті AAF (MS PowerPoint, 891 Kb).

За інформацією AAF, MediaRevolution.ru.




БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
19 січня 2017
Київ
Робота з дебіторською заборгованістю (Максим Голубєв)
20 січня — 1 квітня 2017
Київ, Готель «Мир»
Mini MBA — "Ефективний керівник"
24 січня 2017
Київ, Український дім
Менеджер і команда. Як створити команду мрії (Максим Батирєв)

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Важно не то, кто ты есть, а то, кем ты хочешь статьВажно не то, кто ты есть, а то, кем ты хочешь стать
Разговор по существу. Искусство общения для тех, кто хочет добиваться своегоРазговор по существу. Искусство общения для тех, кто хочет добиваться своего
Правила выдающейся карьерыПравила выдающейся карьеры
Власть. Почему у одних она есть, а у других нетВласть. Почему у одних она есть, а у других нет
Образование против талантаОбразование против таланта

Відгуки

Відгуків немає

Ваше ім'я:
E-mail:
Коментар: 
 

  


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)