ТЕНДЕНЦІЇ | Медіа 19 лютого 2007 р.

AAF: Маркетологи вибирають нові медіа

Близько 73% маркетологів сьогодні перенаправляють щонайменше 20% рекламних бюджетів своїх компаній на рекламу в нових медіа. Такі дані наведено в дослідженні Американської федерації реклами (American Advertising Federation, AAF). Усього в опитуванні AAF брали участь приблизно 1000 маркетологів провідних компаній, представників рекламних агентств і медіа-індустрії.

У середньому, за даними авторів доповіді, витрати компаній на просування товарів і послуг за допомогою «нових» медіа сьогодні становлять близько 15% сукупних рекламних бюджетів (від 12 до 18% бюджету). При цьому, лише 10% респондентів заявили, що весь їхній рекламний бюджет іде на «традиційні» медіа, у той час як 12% опитаних маркетологів визнали, що 21-40% рекламних бюджетів їхніх компаній дістаються «новим» медіа.

Маркетологам також було задане питання про те, як зміняться в 2007-му році їхні маркетингові підходи та ставлення до різних видів медіа. 78% опитаних погодилися із твердженням «Я завжди відкритий для нових можливостей використання традиційних медіа». А 75,5% визнали вірність твердження «Правильний медіа-мікс — це майже завжди комбінація традиційних і нових медіа». А 57,7% опитаних погодилися з думкою, що «ніколи не зупиняться в пошуку нових медіаможливостей для просування свого бренду» — всі три перерахованих вище твердження були найбільш популярні серед опитаних.

Найбільшими сюрпризами для спеціалістів у 2006-му році стала популярність таких відеопорталів, як YouTube і Second Life, а також можливість їх «дешевого» використання для маркетингових цілей.

77% респондентів визнали, що не очікували «приходу» Second Life, а 60% не очікували успіху YouTube. 51% також особливо відзначили те, як набирають популярність сайти-агрегатори контенту (mash-up).

Більшість опитаних маркетологів очікують серйозних змін у медіапросторі, які відбудуться у найближчий час. Відповідно до результатів опитування, по-перше, телепрограми стануть доступні в Мережі, по-друге, у США стануть повсюдно доступні текстові розсилання, а комунікація все частіше буде відбуватися за допомогою використання соціальних мереж та Інтернету. При цьому, серед тих медіа-інструментів, які зазнають найбільших змін, респонденти найчастіше називали газети (51,4%) та ефірне телебачення (34,5%).

Детально ознайомитися із дослідженням можна на сайті AAF (MS PowerPoint, 891 Kb).

За інформацією AAF, MediaRevolution.ru.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
27 лютого 2017
Київ, kmbs
Топ-команда: як налаштувати взаємодію всередині? (Ярослава Лоянич)
6 березня 2017
Дніпро, Культурно-діловий центр "Менора"
Маркетинг без бюджету (Ігор Манн)
6 березня 2017
Київ, Готель «Мир»
Маркетинг без бюджету, або Як вивести бізнес на дорогу успіху (Микола Клінков)

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Личностный ростЛичностный рост
Бойся... но действуй! Как превратить страх из врага в союзникаБойся... но действуй! Как превратить страх из врага в союзника
Момент истины. Почему мы ошибаемся, когда все поставлено на карту, и что с этим делать?Момент истины. Почему мы ошибаемся, когда все поставлено на карту, и что с этим делать?
Великолепный нетворкинг. Что нужно знать, делать и говорить, чтобы построить блестящую сеть деловых контактовВеликолепный нетворкинг. Что нужно знать, делать и говорить, чтобы построить блестящую сеть деловых контактов
Как писать так, чтобы вам доверялиКак писать так, чтобы вам доверяли


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)