ТЕНДЕНЦІЇ | Прозорість 14 листопада 2019 р.

Тренди-2020: публічна лабораторія

Джерело: open

Світ переживає революцію прозорості, яка торкнулась навіть того, хто раніше міг дозволити собі не бути відкритим, — великого бізнесу. Очікування споживачів змінюються, а компанії запускають ініціативи, що доводять їх прозорість. Сьогодні нікого не здивуєш QR-кодом, який можна відсканувати й дізнатися інформацію про походження товару. Але цього вже недостатньо: клієнти хочуть розуміти, що відбувається всередині компанії.

Тренди-2020: публічна лабораторія

У відповідь на ці очікування деякі організації починають створювати «публічні лабораторії» — тобто інноваційні простори, де їх робота стає видимою для широкого загалу. Наступного року цей тренд набиратиме ще більших обертів, — упевнені аналітики trendwatching.com.

Чому ця тенденція актуальна саме зараз? Найголовніша причина — гучні скандали навколо великих бізнесів (наприклад, нещодавній скандал навколо безпеки Boeing). Споживачі прагнуть знати, що насправді відбувається у компанії, бо це може зачепити їх особисто. І якщо вони отримають відповіді на свої запитання, то лояльність до бренду зросте.

Розташований у Лондоні медіа-стартап Tortoise, який спеціалізується на онлайн-новинах та коментарях, використовує політику "відкритої кімнати". Люди, які підписалися на цю платформу, можуть двічі на місяць відвідувати новинні конференції. На цих зустрічах можна не тільки спілкуватися з редакторами та авторами, але й допомагати їм формувати плани та визначати, що буде фокусом уваги у наступні місяці.

У квітні 2019 року косметичний бренд Shiseido відкрив Глобальний інноваційний центр S/PARK поблизу Токіо. Потрапити сюди може кожен охочий, кому цікава діяльність компанії. Тут знаходяться дослідницькі лабораторії та обладнання, а також кафе та спортзал. Крім того, відвідувачі можуть зайти до "бару краси", де їм запропонують створити власну косметику, або відвідати музей сучасних технологій, у якому можна отримати незвичний досвід.

Споживачі прагнуть знати, що насправді відбувається у компанії, і якщо вони отримають відповіді на свої запитання, то лояльність до бренду зросте

Влітку 2019 року музей Rijksmuseum, що в Амстердамі, почав вести онлайн-трансляцію реставрації легендарної картини Рембрандта "Нічна варта". Велике полотно зараз знаходиться у скляній «кімнатці», і спостерігати за роботою можуть як відвідувачі музею, так і усі охочі в інтернеті. Завершення реставрації планується на 2020 рік.

Навіть такі гіганти як Coca-Cola долучаються до описаного тренду. У січні 2019-го компанія вперше запропонувала своїм B2B-клієнтам долучитися до генерації нових ідей. У приміщенні офісу в Атланті, а саме в інноваційному центрі KOlab, керівники зустрічаються з ритейл- та ресторанними партнерами Coca-Cola. На таких нарадах використовуються технології віртуальної реальності, щоб візуалізувати — як і де розташовуватиметься продукція компанії у просторі клієнтів (магазинах чи ресторанах).

Компанія VF Corp дозволяє споживачам ближче познайомитися з її брендами (Vans, The North Face, Timberland). У червні 2019-го вона відкрила бренд-хаб Axtell Soho у Лондоні. Він займає шість поверхів і містить офіси, студію дизайну, шоуруми, а також садок на даху. Метою хабу є посилення зв’язків між брендами компанії, її споживачами та партнерами.

Як ваша компанія може використати цей тренд? Фахівці trendwatching.com пропонують декілька шляхів. По-перше, можна запросити споживачів до діалогу, надати їм можливість стати частиною процесу прийняття рішень. По-друге, відкрити для них двері вашого R&D-департаменту (принаймні для корпоративних клієнтів). Третя альтернатива — використати сучасні технології на кшталт онлайн-стрімінгу для того, щоб стати більш прозорим бізнесом.

За матеріалами trendwatching.com



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
12-13 грудня 2019
Київ
Міжнародні стандарти фінансової звітності (МСФЗ). Від теорії до практики — найважливіше
12-16 грудня 2019
Київ
Школа бізнес-тренерів
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Міф про мотивацію. Як налаштуватися на перемогуМіф про мотивацію. Як налаштуватися на перемогу
Неординарні. Історії успіхуНеординарні. Історії успіху
Зроби це зараз. 21 чудовий спосiб зробити бiльше за менший часЗроби це зараз. 21 чудовий спосiб зробити бiльше за менший час


bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2019, Management.com.ua
Портал створено та підтримується Strategic

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)