ТЕНДЕНЦІЇ | Data & Analytics 2 липня 2020 р.

Топ-10 трендів в області даних і аналітики

Компанія Gartner виявила топ-10 тенденцій в області даних і аналітики, які можуть дозволити компаніям успішно подолати фінансові та операційні труднощі, викликані пандемією.

Топ-10 трендів в області даних і аналітики

«Щоб впроваджувати інновації в посткоронавірусному світі, лідерам в області даних і аналітики буде потрібен ще більш швидкий і масштабний аналіз із точки зору обробки і доступу для досягнення успіху в умовах безпрецедентних змін на ринку», — прокоментувала Ріта Саллам (Rita Sallam), віце-президент із досліджень в Gartner.

Отже, за версією Gartner, головними трендами, що впливатимуть на ринок даних і аналітики, є наступні.

1. Більш розумний, швидкий і відповідальний штучний інтелект

По-перше, було досягнуто прогрес у використанні технології штучного інтелекту (AI), в тому числі машинного навчання (ML) і обробки природної мови (NLP), що забезпечило розуміння і прогнозування поширення вірусу й ефективності можливих контрзаходів.

Крім того, методи штучного інтелекту, такі як навчання з підкріпленням (RL) і розподілене навчання (DL), були впроваджені в стратегії забезпечення безперервності бізнесу, що підвищує гнучкість і адаптованість.

Gartner прогнозує, що до 2024 року 75% компаній перейдуть від пілотного AI до його експлуатації, що призведе до п’ятикратного збільшення потокової інфраструктури передачі даних і аналітики.

2. Відхилення панелі приладів

Візуальне середовище типу «вкажи і клацни» (point-and-click) повинне бути замінене більш автоматизованими і орієнтованими на користувача засобами отримання інформації.

Це буде означати скорочення кількості певних систем інформаційних панелей на користь динамічних історій даних, що використовують технології автоматизації, такі як розширена аналітика і NLP.

3. Інтелект прийняття рішень

Інтелектуальна система прийняття рішень — область AI, яка забезпечує основу для найкращої практики проектування, моделювання, виконання і моніторингу моделей і процесів прийняття рішень, — є ще однією тенденцією, котра виникла під час пандемії.

Згідно Gartner, більше третини великих організацій до 2023 року будуть покладатися на аналітиків інтелектуальних систем прийняття рішень, таких як моделювання рішень.

4. Х-аналітика

X-аналітика відноситься до ряду структурованого та неструктурованого контенту, такого як текстова, відео- та аудіо-аналітика, в якій «X» є змінною даних.

У поєднанні з AI та іншими автоматизованими методами X-аналітика має відіграти ключову роль у складанні планів майбутніх криз і стихійних лих із використанням можливостей ідентифікації та прогнозування.

5. Доповнене управління даними

Доповнене управління даними включає AI і ML для оптимізації і поліпшення операцій, а також перетворює метадані, які використовуються при аудиті та в звітах, у потужні динамічні системи.

Цей вид технології може аналізувати великі вибірки експлуатаційних даних, налаштовувати операції й оптимізувати конфігурацію, безпеку і продуктивність.

6. Хмари

Ще одна актуальна область технологій, запевняє Gartner, — це хмара, яка більше не ставить питання про те, чи важливо це для операцій з даними і аналітикою або скільки воно коштує. Важливо те, як це може відповідати вимогам продуктивності робочого навантаження, які виходять за рамки прайс-листа.

Було передбачено, що публічні хмарні сервіси будуть необхідні для 90% інновацій в області даних і аналітики, оскільки особи, які приймають рішення, продовжують боротися за приведення відповідних сервісів у відповідність з правильними варіантами використання.

7. Зіткнення світів даних і аналітики

Пропозиція наскрізних робочих процесів, що доповнюються розширеною аналітикою, тепер стирає відмінності між ринками даних і аналітики.

Це очікуване зіткнення між двома областями налаштоване на посилення взаємозв’язку та взаємодії між даними й аналітичними ролями, які раніше були розділені.

У свою чергу, спектр ролей на цих двох ринках буде поширюватися на такі посади, як дослідник інформації і цивільний розробник.

8. Маркетплейси і біржі даних

Маркетплейси і біржі даних надають окремі платформи для компонування даних третіх сторін і зниження витрат.

Gartner прогнозує, що до 2022 року 35% великих компаній будуть вести бізнес через офіційні онлайн-ринки даних, будь то покупці або продавці.

9. Блокчейн у даних та аналітиці

Блокчейн також зіграв свою роль у підтримці даних і аналітики, надаючи повну лінійку активів і транзакцій, а також прозорість для складних мереж учасників.

За допомогою блокчейна можна відстежувати дуже багато змін, але в сфері даних його можна застосовувати для перевірки достовірності джерел інформації (фейкові новини) або підроблених відео (діпфейки).

За оцінками Gartner, до 2021 року більшість приватних і ексклюзивних блокчейнів будуть замінені реєстровими СУБД, які надають більш привабливі варіанти для аудиту джерел даних на окремому підприємстві.

10. Відносини складають основу цінності даних і аналітики

Нарешті, Gartner передбачив процвітаюче майбутнє графічної аналітики, яка дозволяє досліджувати відносини між відповідними компаніями, приватними особами і транзакціями, а також допомагає особам, які приймають рішення, знаходити невідомі відносини в даних і аналізувати ті дані, які нелегко досліджувати за допомогою більш традиційних засобів.

За прогнозами, до 2023 року 30% організацій в усьому світі будуть використовувати графічні технології для більш швидкої контекстуалізаціі при прийнятті рішень.

За матеріалами "Top 10 data and analytics trends revealed by Gartner", Information Age.

Ілюстрація: growthbusiness.co.uk



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
13-14 серпня 2020
Онлайн-курс
Професійні продажі В2В: від першого контакту до повторного продажу
13 серпня 2020
Київ
Інновації. Впровадження змін
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Усе замахало. Але надія єУсе замахало. Але надія є
НЕ НЮНЬ. Просто, трясця йому, зроби це!НЕ НЮНЬ. Просто, трясця йому, зроби це!
Шлях Virgin. Як слухати, вчитися, жартувати та вести за собоюШлях Virgin. Як слухати, вчитися, жартувати та вести за собою

bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2020, Management.com.ua
Портал створено та підтримується Strategic

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)