ТЕНДЕНЦІЇ | Бізнес 13 січня 2021 р.

10 найбільших бізнес-трендів на 2021 рік, до яких має бути готовим кожен

Як футуролог, Бернард Марр (Bernard Marr) допомагає компаніям зрозуміти останні тренди і технології та надає вказівки щодо того, як підготувати свій бізнес до них. Він пропонує 10 найбільших трендів, що сприятимуть кожному бізнесу у 2021 році, і вважає, що кожен бізнес-лідер у світі повинен бути до них готовим.

10 найбільших бізнес-трендів на 2021 рік, до яких має бути готовим кожен

Працювати вдома... реально!

Коли співробітники опинились у ситуації з локдауном через COVID-19, компаніям довелося швидко адаптувати операції до віддаленої робочої сили. Тепер, коли вже є певна дистанція та уроки, отримані з цього початкового експерименту, більшість підприємств переосмислюють свої бізнес-моделі. Отже, чи потрібні все ще офіси? Деякі компанії навіть зазнали зростання продуктивності праці, коли їхні працівники почали працювати дистанційно. Однак робота з дому не була ідеальною для інших. Тому у 2021 році бізнесам потрібно переглянути власну робочу платформу, а також надати належну підтримку людям, які працюють віддалено, наприклад, забезпечити їх належним офісним обладнанням, підтримкою психічного здоров’я, аби кожен міг комфортно працювати вдома.

Дані як актив

За останні кілька років обсяги даних значно зросли. Бізнес, що використовував дані, аби краще зрозуміти своїх клієнтів і покращити процес прийняття рішень, явно перевершив усіх інших. Хмарні технології дозволяють нам отримувати доступ до даних з будь-якого місця. Компанії мають захищати дані так само, як і будь-який інший актив. Інша важлива річ, на яку варто звернути увагу бізнесу, — як підвищити рівень грамотності використання даних у своїй компанії у 2021 році, щоб у результаті отримати ідеї щодо прийняття рішень. Це також вимагає інвестицій у системи, які можуть ефективно обробляти, аналізувати та зберігати потокові дані в організації.

Інноваційні бізнес-моделі

У 2021 році кожен бізнес-лідер має подумати про те, що вони пропонуватимуть клієнтам, і як вони працюють як бізнес. У 2020 році багато галузей повністю трансформувались, наприклад, індустрія готельного бізнесу та святкових заходів. На сьогодні бізнес, який процвітає навіть під час пандемії, швидко реагував на зміни. Наприклад, ресторани, які займалися розширенням можливостей "на винос", або компанії Формули 1, які виробляли вентилятори, змінили свою типову діяльність, щоб вижити. І хоча бізнесу завжди доводилося думати про те, як змінюється ринок і які трансформації можливі для бізнесу, 2021 року буде важливішим внести інновації у вашу бізнес-модель.

Автоматизація

Ще одним топовим бізнес-трендом у 2021 році стане автоматизація. Бізнеси оцінюватимуть свої бізнес-процеси на предмет того, де вони можуть вивести людей із процесу, в якому вони не додають жодної цінності. У цьому напрямку вже відбулося досить багато зрушень у складах, ланцюгах поставок, автономних транспортних засобах, вантажівок і суден, а також чат-ботів, які автоматично приймають запити щодо обслуговування клієнтів.

Децентралізовані фінанси

Внаслідок економічних потрясінь через COVID-19 ринки капіталу продовжують нервувати. Це створює виклик для підприємств, які хочуть залучити капітал для розширення або відкриття нового бізнесу. Одним із рішень для залучення капіталу був краудфандинг, технологія блокчейн та інші децентралізовані варіанти фінансування. Це буде великим трендом у 2021 році, котрий дозволить бізнесу отримувати капітал у простіший спосіб, ніж за традиційними каналами.

Віртуальні інтерфейси

Поки компанії поспішали за новими способами надання послуг клієнтам, які не заходили в магазини, вони почали обмірковувати послуги в цифрових форматах за допомогою таких технологій, як доповнена, віртуальна та змішана реальності. Щоб виконувати накази щодо перебування вдома, люди використовували віртуальні аватари, які дозволяли "приміряти" макіяж, окуляри та одяг. Згодом, демоверсія з віртуальними інтерфейсами змінить спосіб, яким бізнес пропонуватиме свої послуги.

Перехід від глобального до локального

У 2020 році було багато причин почати мислити більш локально, а не глобально — пандемія порушила міжнародні ланцюги поставок, зросла напруга між США та Китаєм, і Brexit все-таки відбувся. Компанії почали переосмислювати, куди вони постачають і продають свої товари, оскільки міжнародні негаразди можуть підірвати бізнес. Більш локалізоване виробництво та продаж також закликають до екологічної обізнаності.

Цілеспрямованість і значимість

Існує тенденція мати більше цілей і сенсу в нашій роботі. Молодші покоління, які починають працювати, прагнуть мати ціль або працювати в значимих організаціях. Ті ж компанії, які не мають чітких або значущих цілей, будуть боротися за залучення талантів і клієнтів.

Стійкість

Сталий розвиток був у центрі уваги певний час, але під час пандемії все змінилося. Настільки ж руйнівною, як коронавірус для бізнесу, компанії визнають екологічну кризу, яка може мати набагато більший збиток для світу, ніж пандемія. Тому кожна компанія повинна переосмислити свою діяльність, вплив на навколишнє середовище, використання продукції. Цей тренд стійкості тісно пов’язаний із попередньою тенденцією значущих цілей, оскільки компанії працюють над зменшенням викидів вуглецю та використання води.

Соціальна діяльність

Під час пандемії бренди покладались на взаємодію зі своїми сталими або ж потенційними клієнтами в соціальних мережах. У 2021 році відбудеться великий поштовх до більш автентичного використання соціальних мереж і такого, який буде під меншим впливом медіаекспертів соціальних мереж, наприклад, справжній кулуарний погляд на компанію. Разом із цим будуть залучатися особи, що впливатимуть на вашу компанію, і ключові люди, які вестимуть бесіди та спілкуватимуться з вашими клієнтами.

За матеріалами "The 10 Biggest Business Trends For 2021 Everyone Must Be Ready For", Forbes.



ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Як управляти собою. Класика Harvard Business ReviewЯк управляти собою. Класика Harvard Business Review
Одна справа. На диво простий рецепт неперевершених результатівОдна справа. На диво простий рецепт неперевершених результатів
Мудакам тут не місце. Як вижити в офісних джунгляхМудакам тут не місце. Як вижити в офісних джунглях

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)