ТЕНДЕНЦІЇ | B2B маркетинг 13 червня 2007 р.

Основні тенденції у сфері B2B маркетингу

Компанія Economist Intelligence Unit провела щорічне дослідження у сфері B2B-маркетингу, основною метою якого стало визначення викликів, з якими найближчим часом зіткнуться керівники маркетингових відділів по всьому світі. Дослідження базувалося на двох ініціативах: онлайн-опитуванні понад 130 передових спеціалістів з маркетингу, які працюють у потужних B2B компаніях по всьому світі, а також аналізі думок клієнтів маркетингу.

Нижче наведено список найбільш очевидних і потужних тенденцій у сфері B2B маркетингу. Таким чином спонсори та рекламодавці:

  • зміщують свій фокус із просування своїх товарів через окремі одиничні медійні проекти на інтегровану співпрацю із програмами мисленнєвого лідерства, розповсюдження друкованої реклами, спонсорування досліджень, публікацій та конференцій;
  • намагаються вдосконалити техніки обчислення повернення з інвестицій (ROI) задля більш чіткого визначення ефективності;
  • шукають нових способів співробітництва з партнерами задля отримання унікальної маркетингової конкурентної переваги;
  • заглиблюються в діяльність організацій, намагаючись вплинути не лише на осіб, які приймають рішення, але й на інших впливових осіб;
  • розширюють рамки цільових організацій, а також фокусуються на компанії різних сфер та розмірів;
  • намагаються більш тісно інтегрувати маркетингову стратегію, комунікації та медіа;
  • продовжують покладатися на рекламодавців, а також компанії, які займаються стосунками з громадськістю (PR). Очікують подальшої еволюції таких організацій;
  • намагаються вийти на глобальний ринок (особливо, на ті ринки, які сьогодні стрімко розвиваються);
  • досліджують нові способи донесення рекламних повідомлень. Зокрема, зосереджуються на технологіях Web 2.0;
  • збільшують об'єми аутсорсінгу своєї дослідницької та конференц-діяльності.

За інформацією Economist Intelligence Unit.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
28-30 березня 2017
Київ, Готель «Мир»
Школа Продавця (Наталія Дегтярьова)
29 березня 2017
Київ, Готель «Мир»
Бюджетування з шаблонами бюджетів і фінансовою моделлю (Ігор Немировський, Інна Старожукова)
1 квітня 2017
Київ, Готель «Мир»
Управлінське спілкування: як стати «фігурою впливу» для своїх підлеглих (Ірина Головньова)

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Книга Ленивого Гуру. Поток. Результаты. Без усилийКнига Ленивого Гуру. Поток. Результаты. Без усилий
Корпократия. Как генеральные директора прибирают к рукам миллионы долларовКорпократия. Как генеральные директора прибирают к рукам миллионы долларов
Сила звички. Чому ми діємо так, а не iнакше в життi та бiзнесiСила звички. Чому ми діємо так, а не iнакше в життi та бiзнесi
Личностный ростЛичностный рост
Бойся... но действуй! Как превратить страх из врага в союзникаБойся... но действуй! Как превратить страх из врага в союзника


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)