ТЕНДЕНЦІЇ | B2B маркетинг 13 червня 2007 р.

Основні тенденції у сфері B2B маркетингу

Компанія Economist Intelligence Unit провела щорічне дослідження у сфері B2B-маркетингу, основною метою якого стало визначення викликів, з якими найближчим часом зіткнуться керівники маркетингових відділів по всьому світі. Дослідження базувалося на двох ініціативах: онлайн-опитуванні понад 130 передових спеціалістів з маркетингу, які працюють у потужних B2B компаніях по всьому світі, а також аналізі думок клієнтів маркетингу.

Нижче наведено список найбільш очевидних і потужних тенденцій у сфері B2B маркетингу. Таким чином спонсори та рекламодавці:

  • зміщують свій фокус із просування своїх товарів через окремі одиничні медійні проекти на інтегровану співпрацю із програмами мисленнєвого лідерства, розповсюдження друкованої реклами, спонсорування досліджень, публікацій та конференцій;
  • намагаються вдосконалити техніки обчислення повернення з інвестицій (ROI) задля більш чіткого визначення ефективності;
  • шукають нових способів співробітництва з партнерами задля отримання унікальної маркетингової конкурентної переваги;
  • заглиблюються в діяльність організацій, намагаючись вплинути не лише на осіб, які приймають рішення, але й на інших впливових осіб;
  • розширюють рамки цільових організацій, а також фокусуються на компанії різних сфер та розмірів;
  • намагаються більш тісно інтегрувати маркетингову стратегію, комунікації та медіа;
  • продовжують покладатися на рекламодавців, а також компанії, які займаються стосунками з громадськістю (PR). Очікують подальшої еволюції таких організацій;
  • намагаються вийти на глобальний ринок (особливо, на ті ринки, які сьогодні стрімко розвиваються);
  • досліджують нові способи донесення рекламних повідомлень. Зокрема, зосереджуються на технологіях Web 2.0;
  • збільшують об'єми аутсорсінгу своєї дослідницької та конференц-діяльності.

За інформацією Economist Intelligence Unit.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
19 серпня 2017
Київ
Тест-драйв програм МВА — "Try Tru MBA"
28-29 серпня 2017
Київ
Спеціаліст із навчання і розвитку — SpTD (Оксана Кондратенко)
6-7 вересня 2017
Київ, Конференц-центр
Ефективна закупівля від А до Я (Вікторія Березіна)

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Интервью с генеральными директорами ведущих компанийИнтервью с генеральными директорами ведущих компаний
Как стать генеральным директором. Правила восхождения к вершинам власти в любой организацииКак стать генеральным директором. Правила восхождения к вершинам власти в любой организации
Руководить с юмором. Динамика успехаРуководить с юмором. Динамика успеха
Привычка к творчеству. Сделайте творчество частью своей жизниПривычка к творчеству. Сделайте творчество частью своей жизни
Высшая цель. Секрет, который поддерживает вас каждую минутуВысшая цель. Секрет, который поддерживает вас каждую минуту


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)