ПЕРЕЗАВАНТАЖЕННЯ 2.0. Бізнес-конференція на основі реальних кейсів


ТЕНДЕНЦІЇ | B2B маркетинг 13 червня 2007 р.

Основні тенденції у сфері B2B маркетингу

Компанія Economist Intelligence Unit провела щорічне дослідження у сфері B2B-маркетингу, основною метою якого стало визначення викликів, з якими найближчим часом зіткнуться керівники маркетингових відділів по всьому світі. Дослідження базувалося на двох ініціативах: онлайн-опитуванні понад 130 передових спеціалістів з маркетингу, які працюють у потужних B2B компаніях по всьому світі, а також аналізі думок клієнтів маркетингу.

Нижче наведено список найбільш очевидних і потужних тенденцій у сфері B2B маркетингу. Таким чином спонсори та рекламодавці:

  • зміщують свій фокус із просування своїх товарів через окремі одиничні медійні проекти на інтегровану співпрацю із програмами мисленнєвого лідерства, розповсюдження друкованої реклами, спонсорування досліджень, публікацій та конференцій;
  • намагаються вдосконалити техніки обчислення повернення з інвестицій (ROI) задля більш чіткого визначення ефективності;
  • шукають нових способів співробітництва з партнерами задля отримання унікальної маркетингової конкурентної переваги;
  • заглиблюються в діяльність організацій, намагаючись вплинути не лише на осіб, які приймають рішення, але й на інших впливових осіб;
  • розширюють рамки цільових організацій, а також фокусуються на компанії різних сфер та розмірів;
  • намагаються більш тісно інтегрувати маркетингову стратегію, комунікації та медіа;
  • продовжують покладатися на рекламодавців, а також компанії, які займаються стосунками з громадськістю (PR). Очікують подальшої еволюції таких організацій;
  • намагаються вийти на глобальний ринок (особливо, на ті ринки, які сьогодні стрімко розвиваються);
  • досліджують нові способи донесення рекламних повідомлень. Зокрема, зосереджуються на технологіях Web 2.0;
  • збільшують об'єми аутсорсінгу своєї дослідницької та конференц-діяльності.

За інформацією Economist Intelligence Unit.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
28-30 квітня 2017
Київ, БЦ Інком
Тренінг із досягнення надрезультатів «Контекст» (Арсен Рябуха, Володимир Герасічев)
12 травня 2017
Київ, Готель «Мир»
Оплата за результатом KPI — мотивація 4.0 (Ігор Немировський, Інна Старожукова)
16 травня 2017
Київ, kmbs
Управління репутацією в розгалуженій бізнес-структурі: як налагодити систему зсередини? (Євген Загорулько)

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Эссенциализм. Путь к простотеЭссенциализм. Путь к простоте
Кмітливіші, швидші, кращі. Секрети продуктивності в житті та бізнесіКмітливіші, швидші, кращі. Секрети продуктивності в житті та бізнесі
Момент истины. Почему мы ошибаемся, когда все поставлено на карту, и что с этим делать?Момент истины. Почему мы ошибаемся, когда все поставлено на карту, и что с этим делать?
MBA в кармане. Практическое руководство по развитию ключевых навыков управленияMBA в кармане. Практическое руководство по развитию ключевых навыков управления
Футбол как модель бизнеса. Уроки бизнеса изнутриФутбол как модель бизнеса. Уроки бизнеса изнутри


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)