ТЕНДЕНЦІЇ | Таланти 10 грудня 2007 р.

Світова боротьба за таланти

Від Сполучених Штатів Америки до Саудівської Аравії країни нарешті починають розуміти, що саме людський капітал є їхнім найціннішим ресурсом. Ось лише три приклади "світової війни за таланти":

  1. Король Абдула із Саудівської Аравії, країни, під територією якої без перебільшення знаходиться 25% світової нафти, розуміє, що не нафта є гарантом щасливого майбутнього цієї держави. Саме тому він інвестував $12,5 млрд. на створення та розвиток дослідницького університету. Мета цього проекту абсолютно зрозуміла: залучити найкращих і найталановитіших дослідників та науковців зі всіх куточків світу.

  2. Європейський Союз запропонував нові правила для залучення найбільш ефективних та найталановитіших світових працівників. Якщо, працюючи у будь-якій із країн ЄС, вони зуміють на практиці довести високий рівень своєї освіти, вони отримають дворічне право на проживання у цій країні. На сьогодні основною європейською проблемою є імміграція низькокваліфікованого та неосвіченого персоналу із нерозвинених країн. Кількість таких імігрантів складає 85%, тоді як кваліфікованих співробітників — тільки 5%.

  3. Індійський розробник програмного забезпечення HCL Technologies констатує позитивні зміни у світогляді своїх молодших співробітників. Якщо два чи три роки тому в індійських компаніях працювали тільки найменш кваліфіковані співробітники, а разом із отриманням необхідного досвіду вони миттєво переїжджали на більш високооплачувану та престижну роботу за кордон, то сьогодні можемо спостерігати протилежну картину. Молоді працівники вірять, що саме Індія здатна запропонувати їм найкращі умови та можливості для зростання. Тому перспективні спеціалісти не хочуть покидати свою батьківщину.

Ми давно знали, що рано чи пізно цей день настане. І ось він: держави починають усвідомлювати, що їхнє майбутнє процвітання цілком і повністю залежить аж ніяк не від їхніх природніх ресурсів, і тим більше — не від фінансового статку, а тільки від людського капіталу. Компанії давно вже беруть участь у війні за найкращі таланти. Що ж, схоже, до цієї боротьби вже підключилися цілі держави і навіть континенти.

За матеріалами "The Global Fight for Top Talent", Fortune.
Скорочений переклад: Ярослав Федорак.




comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
24 жовтня 2017
Харків, Premier Palace Hotel Kharkiv
SelfMadeMan: самоменеджмент і самомотивація (Радислав Гандапас)
25 жовтня 2017
Київ, Готель «Мир»
Активні продажі: система гарантованого залучення клієнтів (Наталія Дегтярьова)
25 жовтня 2017
Київ, Готель «Космополіт»
Вирішили. Впровадили. Результат. IV міжнародна конференція за методологією Адізеса

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Миллионер без диплома. Как добиться успеха без традиционного образованияМиллионер без диплома. Как добиться успеха без традиционного образования
Второй шанс. Для ваших денег, вашей жизни и нашего мираВторой шанс. Для ваших денег, вашей жизни и нашего мира
Шлях Virgin. Як слухати, вчитися, жартувати та вести за собоюШлях Virgin. Як слухати, вчитися, жартувати та вести за собою
Самое важноеСамое важное
Корпократия. Как генеральные директора прибирают к рукам миллионы долларовКорпократия. Как генеральные директора прибирают к рукам миллионы долларов


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)