ТЕНДЕНЦІЇ | CSR 8 січня 2008 р.

Власники бізнесу звикають до нового феномену — корпоративної соціальної відповідальності

Корпоративна соціальна відповідальність, яка ще зовсім недавно обмежувалася прибиранням вулиць працівниками компаній та деякою іншою дрібною волонтерською роботою, стає дедалі більш розповсюдженою та набирає неабиякого значення для великих корпорацій.

За останні п'ять років корпоративна соціальна відповідальність (Corporate Social Responsibility, CSR) перетворилася на майже невід'ємну частину будь-якого великого бізнесу. Вона набула настільки великого значення, що вже сьогодні вісім із 10-ти передових британських компаній проводять формальні звіти щодо своєї соціальної діяльності та впливу на суспільство.

Дослідження, проведене аудиторською компанією Deloitte, робить прогноз, що найближчим часом корпоративна соціальна відповідальність стане обов'язковим елементом діяльності кожної компанія, яка прагне підтримувати свою репутацію на належному рівні та бути привабливим роботодавцем для нових співробітників.

Дослідження Deloitte також виявило, що рекордні 80 компаній із британського рейтингу FTSE-100 цього року переймалися питаннями корпоративної соціальної відповідальності. П'ять років тому це число складало лише 56 компаній.

Варто відзначити, що за той самий час кількість самостійних звітів щодо питань корпоративної відповідальності потроїлася (69 порівняно із 21). Що ж до кількості компаній, які отримали незалежні поради щодо ведення звітів по корпоративній відповідальності, вона також зросла на 83% за останні п'ять років (29 у 2002-му порівняно з 53-ма у 2006-му).

Майк Бербер (Mike Barber), партнер із питань корпоративної відповідальності у Deloitte, стверджує: "Збільшення уваги до питань корпоративної відповідальності — наслідок переорієнтації уваги інвесторів, впливових груп та інших зацікавлених осіб, які вимагають більше інформації про соціальну діяльність компанії та все, що пов'язане із навколишнім середовищем".

Ще однією суттєвою зміною у підходах компаній став перехід від публікації коротких звітів про навколишнє середовище та соціальне оточення до більш незалежних та орієнтованих на бізнес звітів. А це, в свою чергу, вказує на те, що компанії починають вважати практики корпоративної соціальної відповідальності ключовими для свого бізнесу, переконані у Deloitte.

Більше, ніж 9 із 10-ти компаній, які працюють в енергетичній, видобувній та постачальній сферах, на сьогодні проводять звіти щодо своєї діяльності у сфері корпоративної соціальної відповідальності.

"Оскільки тиск із боку акціонерів та інших зацікавлених осіб щодо отримання звітів з питань корпоративної соціальної відповідальності не показує ознак послаблення, можна припустити, що тенденція до популяризації цієї сфері зберігатиметься і протягом наступних років. І, можливо, вже найближчим часом кожна велика компанія надаватиме звіт щодо своєї діяльності у сфері корпоративної соціальної відповідальності", — переконаний Бербер.

За матеріалами "Boards learning to love CSR", management-issues.
Скорочений переклад: Ярослав Федорак.




comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
24 жовтня 2017
Харків, Premier Palace Hotel Kharkiv
SelfMadeMan: самоменеджмент і самомотивація (Радислав Гандапас)
25 жовтня 2017
Київ, Готель «Мир»
Активні продажі: система гарантованого залучення клієнтів (Наталія Дегтярьова)
25 жовтня 2017
Київ, Готель «Космополіт»
Вирішили. Впровадили. Результат. IV міжнародна конференція за методологією Адізеса

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Разговор по существу. Искусство общения для тех, кто хочет добиваться своегоРазговор по существу. Искусство общения для тех, кто хочет добиваться своего
Напролом. Мистецтво перетворювати перешкоди на перемогиНапролом. Мистецтво перетворювати перешкоди на перемоги
Преврати себя в бренд! 50 верных способов перестать быть посредственностьюПреврати себя в бренд! 50 верных способов перестать быть посредственностью
Образование против талантаОбразование против таланта
Миф о многозадачности. К чему приводит стремление успеть всеМиф о многозадачности. К чему приводит стремление успеть все


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)