ТЕНДЕНЦІЇ | Дослідження 19 грудня 2008 р.

Півбюджету: ефективне використання інструментів маркетингу

Дослідження Львівської бізнес-школи УКУ (LvBS)
Осінь 2008 р.

В той час, коли ми запланували це дослідження і дали йому назву «Півбюджету», тоді ще ніхто не говорив про світову фінансову кризу. Однак з початком дослідження ми зрозуміли, що тема виявиться не просто цікавою для компаній, а надзвичайно актуальною. Адже багато компаній в період кризи насамперед скорочують дві складові бюджету: на рекламу і на навчання. Скорочують, можливо, не через те, що такий крок вважають найефективнішим, а тому, що це найстрімкіший шлях до скорочення поточних витрат.

Ми бажаємо компаніям залишатися настільки ж ефективними, як в умовах кризи, так і в час розквіту ринку.

До Вашої уваги результати і аналіз інтерв’ю з кращими директорами з маркетингу (за національним рейтингом 2008 року) — їх роздуми щодо ефективності маркетингових інструментів.

Як не варто читати результати дослідження:

  • ми представили Вам «чисту» практику, тому не варто шукати наших експертних висновків. Аналітика LvBS знаходиться в останньому окремому розділі

  • ми представили для Вас «чисту» практику, тому не варто копіювати наведений досвід без врахування індивідуальних особливостей

  • інформація, представлена у дослідженні, — це пожива для розуму, що може стати натхненням для нових ідей. Тому не варто сприймати цю інформацію як суто сухі факти

Кожний розділ дослідження представлений у двох частинах:

    1) опис практики
    2) відповідь на ключове запитання: як реформувати роботу напрямку маркетинг, якщо бюджет скоротять удвічі

Координатор дослідження: Антон Арапетян, arapetyan@lvbs.com.ua

» Завантажити дослідження у форматі PDF (523,40 Kb)



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
17-27 травня 2021
Онлайн-курс
Складська логістика торгового підприємства
18-19 травня 2021
Онлайн-курс
Оплата за результатом: KPI-мотивація. KPI посад. Впровадження системи мотивації персоналу
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Ефект накопичення. Покрокова інструкція до успіхуЕфект накопичення. Покрокова інструкція до успіху
Зроби це зараз. 21 чудовий спосiб зробити бiльше за менший часЗроби це зараз. 21 чудовий спосiб зробити бiльше за менший час
Усе замахало. Але надія єУсе замахало. Але надія є



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2021, Management.com.ua
Портал створено та підтримується Strategic

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)