ТЕНДЕНЦІЇ | Дослідження 19 грудня 2008 р.

Півбюджету: ефективне використання інструментів маркетингу

Дослідження Львівської бізнес-школи УКУ (LvBS)
Осінь 2008 р.

В той час, коли ми запланували це дослідження і дали йому назву «Півбюджету», тоді ще ніхто не говорив про світову фінансову кризу. Однак з початком дослідження ми зрозуміли, що тема виявиться не просто цікавою для компаній, а надзвичайно актуальною. Адже багато компаній в період кризи насамперед скорочують дві складові бюджету: на рекламу і на навчання. Скорочують, можливо, не через те, що такий крок вважають найефективнішим, а тому, що це найстрімкіший шлях до скорочення поточних витрат.

Ми бажаємо компаніям залишатися настільки ж ефективними, як в умовах кризи, так і в час розквіту ринку.

До Вашої уваги результати і аналіз інтерв’ю з кращими директорами з маркетингу (за національним рейтингом 2008 року) — їх роздуми щодо ефективності маркетингових інструментів.

Як не варто читати результати дослідження:

  • ми представили Вам «чисту» практику, тому не варто шукати наших експертних висновків. Аналітика LvBS знаходиться в останньому окремому розділі

  • ми представили для Вас «чисту» практику, тому не варто копіювати наведений досвід без врахування індивідуальних особливостей

  • інформація, представлена у дослідженні, — це пожива для розуму, що може стати натхненням для нових ідей. Тому не варто сприймати цю інформацію як суто сухі факти

Кожний розділ дослідження представлений у двох частинах:

    1) опис практики
    2) відповідь на ключове запитання: як реформувати роботу напрямку маркетинг, якщо бюджет скоротять удвічі

Координатор дослідження: Антон Арапетян, arapetyan@lvbs.com.ua

» Завантажити дослідження у форматі PDF (523,40 Kb)



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
28-30 березня 2017
Київ, Готель «Мир»
Школа Продавця (Наталія Дегтярьова)
29 березня 2017
Київ, Готель «Мир»
Бюджетування з шаблонами бюджетів і фінансовою моделлю (Ігор Немировський, Інна Старожукова)
1 квітня 2017
Київ, Готель «Мир»
Управлінське спілкування: як стати «фігурою впливу» для своїх підлеглих (Ірина Головньова)

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Экономист под прикрытиемЭкономист под прикрытием
Как убедить, что ты правКак убедить, что ты прав
Бла-бла-бла, или Что делать, когда слова не работаютБла-бла-бла, или Что делать, когда слова не работают
Работай легко. Индивидуальный подход к повышению продуктивностиРаботай легко. Индивидуальный подход к повышению продуктивности
ПобедительПобедитель


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)