Менеджмент.com.ua - головна сторінка
На головну
Зробити закладку
Мапа сайту
Розширений пошук
Зворотній зв'язок
Проекти MCUa
Розсилка оновлень порталу


ТЕНДЕНЦІЇ | Дослідження 19 грудня 2008 р.

Півбюджету: ефективне використання інструментів маркетингу

Дослідження Львівської бізнес-школи УКУ (LvBS)
Осінь 2008 р.

В той час, коли ми запланували це дослідження і дали йому назву «Півбюджету», тоді ще ніхто не говорив про світову фінансову кризу. Однак з початком дослідження ми зрозуміли, що тема виявиться не просто цікавою для компаній, а надзвичайно актуальною. Адже багато компаній в період кризи насамперед скорочують дві складові бюджету: на рекламу і на навчання. Скорочують, можливо, не через те, що такий крок вважають найефективнішим, а тому, що це найстрімкіший шлях до скорочення поточних витрат.

Ми бажаємо компаніям залишатися настільки ж ефективними, як в умовах кризи, так і в час розквіту ринку.

До Вашої уваги результати і аналіз інтерв’ю з кращими директорами з маркетингу (за національним рейтингом 2008 року) — їх роздуми щодо ефективності маркетингових інструментів.

Як не варто читати результати дослідження:

  • ми представили Вам «чисту» практику, тому не варто шукати наших експертних висновків. Аналітика LvBS знаходиться в останньому окремому розділі

  • ми представили для Вас «чисту» практику, тому не варто копіювати наведений досвід без врахування індивідуальних особливостей

  • інформація, представлена у дослідженні, — це пожива для розуму, що може стати натхненням для нових ідей. Тому не варто сприймати цю інформацію як суто сухі факти

Кожний розділ дослідження представлений у двох частинах:

    1) опис практики
    2) відповідь на ключове запитання: як реформувати роботу напрямку маркетинг, якщо бюджет скоротять удвічі

Координатор дослідження: Антон Арапетян, arapetyan@lvbs.com.ua

» Завантажити дослідження у форматі PDF (523,40 Kb)


I Всеукраїнська конференція дистанційного навчання НЕ ПРОПУСТІТЬ:

Приєднуйтесь до професіоналів e-learning! На I Всеукраїнській конференції дистанційного навчання Ви дізнаєтеся про останні тренди та розробки в галузі навчання, зможете впровадити e-learning у компанії.

ДОКЛАДНІШЕ ►


РЕКОМЕНДАЦІЇ    
   


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖКНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ
Важно не то, кто ты есть, а то, кем ты хочешь статьВажно не то, кто ты есть, а то, кем ты хочешь стать
Горшочек, не вари! Как обуздать бесконечный поток писем и задачГоршочек, не вари! Как обуздать бесконечный поток писем и задач
WOW-факторы. Пора потрясти воображение людейWOW-факторы. Пора потрясти воображение людей
Стиральная машина для мозгов. Как научиться эффективно управлять своими мыслями и добиваться намеченных целейСтиральная машина для мозгов. Как научиться эффективно управлять своими мыслями и добиваться намеченных целей
Искусство объяснять. Как сделать так, чтобы вас понимали с полусловаИскусство объяснять. Как сделать так, чтобы вас понимали с полуслова

Відгуки

Відгуків немає

Ваше ім'я:
E-mail:
Коментар: 
 

  

Успешные инвестиции начинаются с бонуса 100%

bigmir)net TOP 100
МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Робота, Семінари, Книги, Форуми, Глосарій, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

RSS RSS Актуально   RSS RSS Методологія   RSS RSS Книги   RSS RSS Форуми   RSS RSS Менеджмент@БЛОГ
RSS RSS Відео   RSS RSS Візіонери   RSS RSS Бізнес-проза   RSS RSS Бізнес-гумор


Copyright © 2001-2016, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)