ТЕНДЕНЦІЇ | Дослідження 18 травня 2009 р.

Культивація талантів для інновацій

Культивація талантів для інновацій Для більшості компаній здатність здійснювати інновації на сьогодні залишається єдиним рушієм майбутнього зростання. 83% респондентів дослідження, проведеного восени 2008-го року компанією Economist Intelligence Unit підтвердили, що саме інновації є критичним фактором їхнього довгострокового успіху. Особливого значення інновація набирає в середовищі економіки, яка базується на знаннях та глобалізації ринків. По суті йдеться про можливість для будь-якої компанії обслуговувати будь-якого клієнта в будь-якій точці світу.

У звіті, основні положення якого наведени нижче, пояснюється, які ознаки роблять те чи інше середовище сприятливим для інновації і яким чином компанії повинні враховувати своє "географічне положення" при виборі стратегії інновацій.

  1. Найбільш інноваційним середовищем є те, яке має найбільш "здоровий" потік талантів. 92% респондентів назвали доступ до талановитого персоналу основним рушієм інновацій. Найбільш важливим зовнішнім фактором на національному рівні стала якість освіти в державі. При цьому більшість компаній готові платити додаткові кошти за доступ до талантів.

  2. Організації широко аутсорсять свої інновації глобально та на зовнішньому рівні. Водночас із "розмиванням" та постійною глобалізацією великих компаній, з'явилася потреба глобальних підходів до інновацій. Попри економічну кризу, яка сьогодні прогресує у всьому світі, 46% респондентів дослідження заявили, що вони планують розширювати свою діяльність на нові території протягом найближчих п'яти років. Традиційні команди дослідження та розвитку залишаються важливим джерелом ідей, але клієнти продовжують залишатися навіть більш важливими. Так само високо цінуються і зовнішні партнери. Компанії готові інвестувати у системи та процеси, створені для ідентифікації хороших ідей.

  3. Разом зі зростанням можливостей для віртуальної взаємодії, збільшується і важливість очного контакту. Попри стрімкий розвиток інформаційних технологій, інновації до сих пір потребують очного контакту. Особливо, коли вони перебувають на своїх ранніх стадіях. Респонденти визнали брейнстормінг найбільш дієвою технікою інновацій, тоді як очний контакт вони назвали найважливішим фактором для створення довіри між майбутніми колегами.

  4. Різноманітні політики можуть стимулювати інновації на регіональному рівні, але вони безсилі, коли йдеться про глобальний зріз. Різноманітні правові та законодавчі підходи широко використовуються для створення родючого грунту для інновацій. Серед респондентів США була названа першочерговим і найбільш привабливим напрямком куди течуть інвестиції, підсилюючи інноваційний потенціал. Тоді як Індія, Китай та Великобританія опинилися на другому місці. Після них йдуть Канада, Австралія та Бразилія.

» Див. Повний звіт (PDF, 1 Mb)



ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Міф про мотивацію. Як налаштуватися на перемогуМіф про мотивацію. Як налаштуватися на перемогу
Синдром самозванця. Як прожити неймовірне життя, на яке ви заслуговуєтеСиндром самозванця. Як прожити неймовірне життя, на яке ви заслуговуєте
Кради як митець. Креативнi «фiшки», про якi тобi нiхто не розповiстьКради як митець. Креативнi «фiшки», про якi тобi нiхто не розповiсть

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)