ТЕНДЕНЦІЇ | Маркетинг 30 жовтня 2009 р.

Маркетинг-тренди 2010

Джерело: проект Innovations.com.ua

Маркетинг-тренди 2010 Нові тенденції у маркетингу провокуватимуть істотні зміни у парадигмі бізнес-моделі компанії. Чи зможуть компанії швидко підтримати нові тренди покаже майбутнє. Успіх бренду визначатиметься швидкістю реакції компанії на реалії сьогодення.

Нільс Бор, датський фізик-теоретик, якось зауважив: «Дуже складно зробити точний прогноз, особливо щодо майбутнього». Однак тоді Нільс Бор не мав доступу до лояльних інструментів передбачення. На щастя, ми маємо. Вимірявши напрямок та швидкість зміни споживчих цінностей на ринку та поведінки споживачів, їхніх потреб та очікувань, можна визначити майбутні тенденції з високою точністю. Які ж маркетинг-тренди матимуть визначальний впив на бізнес-середовище наступного року?

"X" — це новий "Y"

Споживчі витрати, навіть на предмети розпродажу, постійно змінюватимуться через спроможність споживачів купувати. Це спричинить проблеми як для неоригінальних брендів, так і для продуктів високої чи низької якості.

Бренд замінить "цінність"

Те, що робить товари і послуги цінними, буде посилювати свою спорідненість із брендом і тим, що він символізує. Який бренд обрати та чому? Чому краще J Crew ніж The Gap? Тому що J Crew, компанія, яка виробляє одяг та аксесуари, підтримує нову еру шикарного одягу — "розумний та стильний одяг". Таким чином, оригінальність та інноваційність бренду визначатиме конкуренті переваги в кожній галузі.

Диференціація бренду — це його цінність

Унікальність та неповторність бренду набуватиме вагомішого значення. Обізнаність, як вагома сила ринку, вже давно застаріла, і диференціація матиме вирішальне значення для успіху компанії, зростання продажів та прибутку.

Співпраця зі споживачами

Цінність бренду визначатиметься індивідуальністю та неповторністю бренду. Однак бренди повинні правдоподібно функціонувати у свідомості споживача. Не можна просто вказати, що ми варті чогось і робити це. Споживач, як експерт, буде сам вирішувати чим той, чи інший бренд кращий. Саме визнання бренду споживачем визначатиме автентичність та індивідуальність бренду.

Споживачі очікують більшого

Бренди ледве встигають задовольняти очікування споживачів. Щодня споживачі приймають і "пожирають" новітні технології та інновації, а почуття голоду все одно зростає. Розумні маркетологи швидко визначатимуть потреби і очікування споживачів та робитимуть на це ставку. Ті бренди, які зрозуміють, де ховаються найбільші очікування споживачів, виживатимуть та процвітатимуть.

Відновлення довіри до бізнесу

Після фінансового краху люди стали більш, ніж коли-небудь свідомими та обізнаними. Споживачі будуть ретельно перевіряти пропоновані продукти. У пострецесійні часи брендам, щоб відновити довіру, доведеться повернути репутацію компанії. Бізнес-діяльність, що враховує інтереси суспільства і довкілля, дозволить не просто реабілітувати довіру, а й максимізувати прибуток і збільшити частку на ринку.

Знати — це ще не любити

Спроможність купувати постійно розширює простір можливостей. З’явилась можливість купувати онлайн та, навіть, здійснювати транскордонні покупки без будь-якого контролю брендів чи корпорацій. Досвіду однієї успішної покупки стане замало для компаній. Про бренд можуть говорити, ставити його за приклад, але не купувати. Зрештою, всім відома компанія General Motors, але мало хто купує їхні автомобілі.

Feedback — це не просто гул

Спілкування та суспільство — це все. Ebay, американська інтернет-компанія, процвітає завдяки тому, що вони постійно моніторять відгуки та побажання споживачів. Якщо споживачі довірятимуть спільноті, то почнуть більше довіряти бренду. Бренди повинні потурбуватися про хороші відгуки щодо своїх продуктів і послуг, постійно досліджуючи думки споживачів. Це створить новий підхід до обслуговування клієнтів.

Спілкування, а потім вибір

Соціальні мережі починають проявляти значний вплив на поведінку споживача, що спонукає деякі компанії переміщувати частину ресурсів на розвиток цих мереж. Популярність соціальних мереж стимулює обмін інформацією поза середовищем бренду. Споживачі почали ділитися інформацією та досвідом, обмінюватись думками щодо тих чи інших продуктів із друзями. Все більше і більше компаній будуть заводити собі профайли на LinkedIn, а користувачі мережі мікроблогів Twitter будуть витрачати більше грошей на Інтернет ніж ті, хто не в спільноті Twitter.

За матеріалами "10 Branding and Marketing Trends for 2010", Branding Strategy Insider.
Переклад: Анна Глива



ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Фриланс здорової людини. Стоп’ятсот лайфхаків від замовників і виконавцівФриланс здорової людини. Стоп’ятсот лайфхаків від замовників і виконавців
Рік корисних звичок. Повний курс знань, щоб набути звичок, важливих для добробуту і щастя. Збірник самарі + аудіокнигаРік корисних звичок. Повний курс знань, щоб набути звичок, важливих для добробуту і щастя. Збірник самарі + аудіокнига
Рік продуктивності. Експерименти з часом, увагою та енергієюРік продуктивності. Експерименти з часом, увагою та енергією

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)