ТЕНДЕНЦІЇ | Інновації 16 лютого 2010 р.

Рік інновацій

Сфера інновацій 2009-го року перетерпіла не меншу кризу, ніж економічна сфера в цілому, оскільки керівники компаній максимально скоротили свої інвестиції і зосередилися на тому, що безпосередньо генерує прибуток.

Перелякані світовою рецесією компанії робили те, що, на думку консультантів з інновацій, лише шкодило їм — скорочували витрати на дослідження та розвиток. Багато керівників інвестували в короткострокові дешеві проекти, відмовляючись від довгострокових планів на майбутнє, які вимагають більше інвестицій.

Втім, креативність не зникла тотально. Серед свіжих підходів, які стали більш широко використовуватися у 2009-му році: дизайнерське мислення, відкриті інновації та запозичені інновації (trickle-up innovation).

Запозичені інновацій найкраще відображають те, що можна назвати "достатньо хорошим" ринком. Раніше великі компанії розробляли свої топові продукти для найрозвинутіших країн. А потім ці продукти змінювалися таким чином, щоб вони стали затребувані на новітніх ринках у країнах, які лише розвиваються. Запозичені інновації демонструють зворотній процес. Компанії створюють дешеві продукти без зайвих якостей і можливостей для користувачів із бідних частин світу, а потім змінюють їх таким чином, щоб вони стали цікавими для розвинутих країн. Приклади запозичених інновацій були продемонстровані такими гравцями світового ринку як General Electric, Procter & Gamble та Nokia.

Дизайнерське мислення, як тенденція, існує вже протягом кількох років. Але тільки у 2009-му вона перетворилася на повальне захоплення серед консультантів. Цей підхід передбачає, що керівники всіх рівнів організації будуть більш інноваційними і успішними, якщо вони дивитимуться на всі проблеми своєї компанії через призму дизайнерів. А це означає розуміння проблем та потреб із точки зору користувача.

Відкриті інновації передбачають залучення до процесу створення інновацій в компанії не тільки співробітників, але й споживачів, постачальників, фрилансерів — тобто будь-кого, кому це може бути під силу, і кому це цікаво. "У світі залишається все менше місця та можливостей для закритих систем, — стверджує Джон Тау (John Tau), віце-президент компанії Weyerhaeuser. — Саме тому нам просто необхідні відкриті інновації!"

За матеріалами "The Year in Innovation", Business Week.
Скорочений переклад: Ярослав Федорак, MCUa.



ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Дай жару. 10 кроків до креативної майстерностіДай жару. 10 кроків до креативної майстерності
Як стати експертом. Шлях до майстерностіЯк стати експертом. Шлях до майстерності
Як вижити серед токсичних людейЯк вижити серед токсичних людей

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)