ТЕНДЕНЦІЇ | Управління персоналом 7 липня 2010 р.

Планування в сфері управління персоналом 2010

Разом із початком економічного відновлення, організації починають стикатися з необхідністю важливого рішення: чи поновлювати скорочений персонал та чи відмовлятися від змін, прийнятих у компанії у зв'язку із кризою? Чи повертатися до звичного бізнесу, а чи, можливо, спробувати відшукати новий шлях? Сьогоднішнє змінене бізнес-середовище пропонує організаціям чудову можливість почати все спочатку — по-новому подивитися на таланти, які вони мають та які потребують.

Дослідження, проведене компанією Mercer, дає відповіді на виклики, поставлені перед функцією управління персоналом у компаніях. Останнє опитування під назвою "Human capital planning 2010" розповідає про проблеми, з якими довелося зіткнутися роботодавцям у сфері управління персоналом. В дослідженні взяли участь близько 160 американських роботодавців, які представляють зріз компаній всіх розмірів та напрямків діяльності.

Ось ключові висновки дослідження:

  1. Процес планування зміниться найбільше. Половина респондентів (51%) підтвердили, що процес, який завжди використовувався для встановлення пріоритетів розвитку людського капіталу, буде частково або значно змінений у цьому році.

  2. Грошовий та економічний фактори продовжуватимуть залишатися домінантними. Респонденти очікують, що найбільшим викликом для управління людським капіталом у 2010-му році буде здатність справлятися з непевністю економічного середовища (69%). Більшість організацій (66%) визнали, що основним фактором при прийнятті рішень, які стосуватимуться планування у сфері управління персоналом, залишатимуться витрати. Найбільша увага приділятиметься вартості робочої сили (63%), на другому місці знаходиться потенціал співробітників (60%) та їхні критичні навички (54%).

  3. Попри увагу до критичних талантів, пробіли залишаються. Респонденти частково впевнені в тому, що вони правильно ідентифікували критичні навички та високопотенційних співробітників, але не впевнені, що їм вдалося ефективно відкомунікувати цю інформацію чи адаптувати програми управління людським капіталом, щоб вони максимально відповідали потребам цих груп.

  4. Очікуються зміни в елементах угод з роботодавцями. Більшість респондентів є повністю (21%) або частково (75%) впевненими, що їхні робочі угоди приваблюватимуть необхідних співробітників. При цьому більше, ніж чотири з 10-ти стверджують, що їхні угоди мають великий наголос на розвиток кар'єри (47%), стимулюючу компенсацію (42%) та зв'язок з лідерами (41%).

  5. Дії влади також матимуть велике значення. Більшість респондентів очікують, що реформи влади та пропозиції регулювання вплинуть на процес планування в управління людським капіталом та прийняття рішень у 2010-му році. 18% стверджують, що цей вплив буде значним, тоді як 47% говорять, що він буде середнім.

  6. Респонденти мають довіру до HR-відділів. Більшість учасників опитування відзначили, що вони повністю (37%) чи частково (56%) впевнені у правильній організації HR-напрямку в компанії та мають ресурси для успішного впровадження всіх планів, пов'язаних із управлінням персоналом у 2010-му році.


comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
28-29 серпня 2017
Київ
Спеціаліст із навчання і розвитку — SpTD (Оксана Кондратенко)
6-7 вересня 2017
Київ, Конференц-центр
Ефективна закупівля від А до Я (Вікторія Березіна)
6 вересня 2017
Одеса, Atlantic Garden Resort
Топ-менеджер номер 1 (Ігор Манн)

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Карьера для интровертов. Как завоевать авторитет и получить заслуженное повышениеКарьера для интровертов. Как завоевать авторитет и получить заслуженное повышение
Муза не придет. Правда и мифы о том, как рождаются гениальные идеиМуза не придет. Правда и мифы о том, как рождаются гениальные идеи
Искусство офисных интриг. Как построить успешную карьеру в мире лжи, подстав и грязной игрыИскусство офисных интриг. Как построить успешную карьеру в мире лжи, подстав и грязной игры
Доктрина шокаДоктрина шока
Делай меньше. Как избавиться от желания все успетьДелай меньше. Как избавиться от желания все успеть


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)