ТЕНДЕНЦІЇ | IT 29 вересня 2010 р.

12 ІТ-робіт, які прийнято виконувати в офшорах

12 ІТ-робіт, які прийнято виконувати в офшорах Кількість та розмір ІТ-офшорів продовжує зростати. Численні кол-центри, центри допомоги, телефонна підтримка та подібні види діяльності вже давно вийшли за рамки центрального офісу і, як правило, розташовуються у країнах третього світу (Індія, Китай тощо). Втім, сьогодні все більше та більше ІТ-посад перекочовує туди "де дешевше". Це і cloud computing і розробка відкритого програмного забезпечення і багато багато інших спеціальностей, переважно пов'язаних зі сферою інформаційних технологій.

Складно сказати, наскільки позитивною є сама по собі концепція офшорів. Принаймні, два експерти, Річ Мілгрем (Rich Milgram), генеральний директор Beyond.com, та Джек Вільямс (Jack Williams), віце-президент напрямку стратегічного найму у Staffing Technologies, сходяться на думці, що віддавати ІТ-спеціальності на аутсорсинг — не найкраща ідея, адже при цьому завжди страждає якість продукту, який з'являється на виході.

Нижче наведено перелік 12-ти ІТ-робіт, які найчастіше віддаються на частковий аутсорсинг до "дешевих" країн, і є всі підстави очікувати, що в найближчому майбутньому саме ці спеціальності будуть віддаватися на аутсорсинг повністю.

  1. Хмарна (розсіяна) обробка даних (cloud computing)
  2. Адміністрація мереж
  3. Бізнес-аналітика
  4. Розробка програм для смартфонів
  5. Розробка веб-сайтів
  6. Розробка програмного забезпечення
  7. Забезпечення ІТ-персоналу
  8. Забезпечення якості
  9. PHP-розробники
  10. Java script-розробники
  11. MySQL-розробники та адміністратори
  12. Кол-центри та команди підтримки

За матеріалами "12 IT Jobs Headed Offshore", Baseline Magazine.



ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Під три чорти турботи! Нумо до роботи!Під три чорти турботи! Нумо до роботи!
Принцип мозаїки. Шість навичок дивовижного життя і карєриПринцип мозаїки. Шість навичок дивовижного життя і карєри
Міф досвіду. Чому ми засвоюємо хибні уроки і як це виправити?Міф досвіду. Чому ми засвоюємо хибні уроки і як це виправити?

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)