ТЕНДЕНЦІЇ | IT 29 вересня 2010 р.

12 ІТ-робіт, які прийнято виконувати в офшорах

12 ІТ-робіт, які прийнято виконувати в офшорах Кількість та розмір ІТ-офшорів продовжує зростати. Численні кол-центри, центри допомоги, телефонна підтримка та подібні види діяльності вже давно вийшли за рамки центрального офісу і, як правило, розташовуються у країнах третього світу (Індія, Китай тощо). Втім, сьогодні все більше та більше ІТ-посад перекочовує туди "де дешевше". Це і cloud computing і розробка відкритого програмного забезпечення і багато багато інших спеціальностей, переважно пов'язаних зі сферою інформаційних технологій.

Складно сказати, наскільки позитивною є сама по собі концепція офшорів. Принаймні, два експерти, Річ Мілгрем (Rich Milgram), генеральний директор Beyond.com, та Джек Вільямс (Jack Williams), віце-президент напрямку стратегічного найму у Staffing Technologies, сходяться на думці, що віддавати ІТ-спеціальності на аутсорсинг — не найкраща ідея, адже при цьому завжди страждає якість продукту, який з'являється на виході.

Нижче наведено перелік 12-ти ІТ-робіт, які найчастіше віддаються на частковий аутсорсинг до "дешевих" країн, і є всі підстави очікувати, що в найближчому майбутньому саме ці спеціальності будуть віддаватися на аутсорсинг повністю.

  1. Хмарна (розсіяна) обробка даних (cloud computing)
  2. Адміністрація мереж
  3. Бізнес-аналітика
  4. Розробка програм для смартфонів
  5. Розробка веб-сайтів
  6. Розробка програмного забезпечення
  7. Забезпечення ІТ-персоналу
  8. Забезпечення якості
  9. PHP-розробники
  10. Java script-розробники
  11. MySQL-розробники та адміністратори
  12. Кол-центри та команди підтримки

За матеріалами "12 IT Jobs Headed Offshore", Baseline Magazine.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
28-30 березня 2017
Київ, Готель «Мир»
Школа Продавця (Наталія Дегтярьова)
29 березня 2017
Київ, Готель «Мир»
Бюджетування з шаблонами бюджетів і фінансовою моделлю (Ігор Немировський, Інна Старожукова)
1 квітня 2017
Київ, Готель «Мир»
Управлінське спілкування: як стати «фігурою впливу» для своїх підлеглих (Ірина Головньова)

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Четыре правила успешного лидераЧетыре правила успешного лидера
От знаний к навыкам. Универсальные правила эффективной тренировки любых уменийОт знаний к навыкам. Универсальные правила эффективной тренировки любых умений
Поднимая планку. Как работать эффективнее, мыслить масштабнее и успевать большеПоднимая планку. Как работать эффективнее, мыслить масштабнее и успевать больше
Капитализм по-китайски. Государство и бизнесКапитализм по-китайски. Государство и бизнес
Обрести уверенность в себе. Что означает быть ассертивнымОбрести уверенность в себе. Что означает быть ассертивным


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)