ТЕНДЕНЦІЇ | IT 29 вересня 2010 р.

12 ІТ-робіт, які прийнято виконувати в офшорах

12 ІТ-робіт, які прийнято виконувати в офшорах Кількість та розмір ІТ-офшорів продовжує зростати. Численні кол-центри, центри допомоги, телефонна підтримка та подібні види діяльності вже давно вийшли за рамки центрального офісу і, як правило, розташовуються у країнах третього світу (Індія, Китай тощо). Втім, сьогодні все більше та більше ІТ-посад перекочовує туди "де дешевше". Це і cloud computing і розробка відкритого програмного забезпечення і багато багато інших спеціальностей, переважно пов'язаних зі сферою інформаційних технологій.

Складно сказати, наскільки позитивною є сама по собі концепція офшорів. Принаймні, два експерти, Річ Мілгрем (Rich Milgram), генеральний директор Beyond.com, та Джек Вільямс (Jack Williams), віце-президент напрямку стратегічного найму у Staffing Technologies, сходяться на думці, що віддавати ІТ-спеціальності на аутсорсинг — не найкраща ідея, адже при цьому завжди страждає якість продукту, який з'являється на виході.

Нижче наведено перелік 12-ти ІТ-робіт, які найчастіше віддаються на частковий аутсорсинг до "дешевих" країн, і є всі підстави очікувати, що в найближчому майбутньому саме ці спеціальності будуть віддаватися на аутсорсинг повністю.

  1. Хмарна (розсіяна) обробка даних (cloud computing)
  2. Адміністрація мереж
  3. Бізнес-аналітика
  4. Розробка програм для смартфонів
  5. Розробка веб-сайтів
  6. Розробка програмного забезпечення
  7. Забезпечення ІТ-персоналу
  8. Забезпечення якості
  9. PHP-розробники
  10. Java script-розробники
  11. MySQL-розробники та адміністратори
  12. Кол-центри та команди підтримки

За матеріалами "12 IT Jobs Headed Offshore", Baseline Magazine.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
24 липня — 9 серпня 2018
Київ
Управління проектами за методологією PMI (Анна Духович)
25-26 липня 2018
Київ
Управлінський облік. Фінанси. Бюджети (Ігор Немировський, Інна Старожукова)
26 липня 2018
Одеса
Ух ти! Cервіс (Віталій Антощенко)

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Умение слушать. Ключевой навык менеджераУмение слушать. Ключевой навык менеджера
Бла-бла-бла, или Что делать, когда слова не работаютБла-бла-бла, или Что делать, когда слова не работают
Талант ни при чем! Что на самом деле отличает выдающихся людей?Талант ни при чем! Что на самом деле отличает выдающихся людей?
Ваш надійний тилВаш надійний тил
Выдающийся лидер. Как закрепить успех, развивая свои сильные стороныВыдающийся лидер. Как закрепить успех, развивая свои сильные стороны


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2018, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)