Менеджмент.com.ua - головна сторінка
На головну
Зробити закладку
Мапа сайту
Розширений пошук
Зворотній зв'язок
Проекти MCUa
Розсилка оновлень порталу


ТЕНДЕНЦІЇ | Медіа 28 січня 2011 р.

Соціальні медіа та співпраця — Зміна комунікаційного поля

Підприємницькі комунікації продовжують еволюціонувати в небаченому темпі, залишаючись надзвичайно чутливими до конкурентної диференціації. Ті, хто комунікує більш ефективно, безперечно, виявляються більш успішними. Яку ж роль взаємодія та активність у соцмережах відіграють у змінах комунікаційного поля?

Соціальні медіа та співпраця - Зміна комунікаційного поля Зв'язок стає ключовим аспектом успіху, оскільки людям необхідний доступ до інформації в будь-який час та в будь-якому місці. А прагнення компаній продовжити скорочення витрат при цьому підвищуючи ефективність роботи перетворило комунікації та взаємодію на життєво необхідний елемент практично будь-якого бізнесу. Сьогодні компанії просто змушені вміти отримувати доступ до людей у потрібний час та з допомогою найбільш зручних методів.

Комунікації наступного покоління

За даними дослідження IDC, програми співпраці користувалися шаленим попитом у 2007-му році, генеруючи $6,3 млрд. прибутку у всьому світі. Марк Левітт (Mark Levitt) провідний стратег компанії IDC, переконаний, що основним рушієм зростання програм співпраці було продовження пошуку способів підвищення продуктивності. "Організації зрозуміли, що впровадження сервісів миттєвих повідомлень та онлайн-зустрічей може не лише зміцнити команду, але й посприяти скороченню коштів на подорожі", — говорить Левітт.

Бізнес перебуває в пошуку способів підвищення зв'язку та все більшу увагу приділяє концепції SaaS (Software as a Service), адже неможливо приділити достатньо уваги кожному окремому інструменту. "SaaS дає змогу окремим людям та цілим командам розпочати використання нового програмного забезпечення без необхідності вдаватися до складного формального і часовитратного процесу залучення ІТ-персоналу", — пояснює Марк.

Компанії використовують інструменти Web 2.0 як для того, щоб покращити внутрішню взаємодію між співробітниками та відділами, так і для того, щоб вдосконалити зовнішню співпрацю з постачальниками, партнерами та клієнтами. Левітт щиро переконаний, що подібні технології дають змогу користувачам та командам ідентифікувати та кастомізувати інструменти, необхідні їм для виконання робочих завдань. Інструменти Web 2.0 знищують бар'єри для командної праці та узгодження цілей, дозволяючи працівникам впевнено рухатися до наміченої мети.

Соціальні мережі

З розвитком технологій для взаємодії та співпраці компанії здатні досягнути небаченої раніше внутрішньої ефективності. Але як їм залишатися ефективними зовнішньо? Шальки терезів, схоже, схиляються в бік соціальних мереж. І особливо помітною ця тенденція стає в часи економічної кризи.

Джеффрі Манн (Jeffrey Mann), віце-президент з питань досліджень групи співпраці та соціального програмного забезпечення у Gartner, переконаний, що впізнаваність компанії та бренду, не меншою мірою, ніж мотивація споживача, є одним з ключових аспектів успішності компанії. І особливо — в часи економічної рецесії. Коли рекламні та маркетингові бюджети скорочуються, саме соціальні медіа стають новою мережею, яка пов'язує компанію зі споживачами.

Втім, соціальні мережі здатні на багато такого, що було недоступне для реклами. Наприклад, вони дозволяють краще зрозуміти бажання та потреби клієнтів. По-друге, вони дозволяють брати активну участь у взаємодії зі спільнотою та отримувати від неї безцінний зворотній зв'язок.

Втім, для того, щоб зробити використання соціальних медіа максимально ефективним, дуже важливо розуміти важливість власної відкритості та щирості зі споживачами. Спільнота повинна бачити, що вона справді може впливати на компанію, а її ідеї беруться на озброєння і активно використовуються.

За матеріалами "Collaboration and Social Media — Changing the Field of Communication", International Business Management News.


I Всеукраїнська конференція дистанційного навчання НЕ ПРОПУСТІТЬ:

Приєднуйтесь до професіоналів e-learning! На I Всеукраїнській конференції дистанційного навчання Ви дізнаєтеся про останні тренди та розробки в галузі навчання, зможете впровадити e-learning у компанії.

ДОКЛАДНІШЕ ►


РЕКОМЕНДАЦІЇ    
   


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖКНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ
Креативь! Поставь идеи на потокКреативь! Поставь идеи на поток
Связи — не главное. На чем держится прочный бизнесСвязи — не главное. На чем держится прочный бизнес
Персональный ребрендинг. Как изменить свой имидж, сохранив репутациюПерсональный ребрендинг. Как изменить свой имидж, сохранив репутацию
Мастерство жизни. Внутренняя динамика развитияМастерство жизни. Внутренняя динамика развития
Стратегия жизниСтратегия жизни

Відгуки

Відгуків немає

Ваше ім'я:
E-mail:
Коментар: 
 

  

Успешные инвестиции начинаются с бонуса 100%

bigmir)net TOP 100
МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Робота, Семінари, Книги, Форуми, Глосарій, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

RSS RSS Актуально   RSS RSS Методологія   RSS RSS Книги   RSS RSS Форуми   RSS RSS Менеджмент@БЛОГ
RSS RSS Відео   RSS RSS Візіонери   RSS RSS Бізнес-проза   RSS RSS Бізнес-гумор


Copyright © 2001-2016, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)