ТЕНДЕНЦІЇ | Реклама 17 січня 2012 р.

2012-ий: Смерть реклами?

Краудсорсинг, вірусні інтернет-кампанії, продакт-плейсмент та численні партизанські акції швидко набирають розвитку, прирікаючи традиційну рекламу на забуття в анналах історії, переконаний Сету Сетараман (Seethu Seetharaman), професор з маркетингу в Olin Business School.

Сету Сетараман (Seethu Seetharaman)
Сету Сетараман
(Seethu Seetharaman)
"Традиційна дорога реклама більше неефективна, зважаючи на весь навколишній гамір, а також постійний розвиток технологій", — пояснює Сету Сетараман.

Він запевняє, що майбутнє реклами лежить у проведенні дешевих промокампаній, які мають великий вплив, та рекомендує розміщувати рекламу своїх продуктів у тих місцях, де у клієнта не буде вибору і доведеться таки подивитися її.

"Одна з таких можливостей, наприклад, це використання рекламних повідомлень у кінотеатрах перед початком фільму. В аудиторії просто немає вибору — вони не можуть швидко перемотати рекламу і немає жодних інших справ, на які можна було б відволіктися замість того, щоб дивитися її", — пояснює Сетараман.

"Широке розповсюдження продакт-плейсменту у сіткомах, відео-іграх та інших медіа стало популярним з тієї ж причини".

Але найбільш перспективним маркетинговим інструментом до сих пір залишаються соціальні медіа, які можуть стати ідеальним майданчиком не лише для реклами, але й для розвитку продукту. Краудсорсинг дає змогу споживачам активно включатися в процес створення та тестування замість того, щоб пасивно реагувати на концепт, розроблений компанією.

"Подібний підхід до розвитку продукту вже зараз ефективно працює в деяких інформаційних проектах, наприклад Huffington Post. А сьогодні він активно входить до інших сфер — меблевої та автомобільної", — розповідає Сетараман.

Розвиток мобільних технологій та розповсюдження смартфонів сприяє подальшому зростанню ефективності вірусних рекламних кампаній і дає всі підстави очікувати, що вже найближчим часом новий підхід стане більш ефективним, ніж традиційна реклама.

За матеріалами "2012: the death of advertising?", management-issues.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
6-7 серпня 2020
Онлайн-курс
Управління відділом продажу
13-14 серпня 2020
Онлайн-курс
Професійні продажі В2В: від першого контакту до повторного продажу
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Твій мозок — суперзірка. Використовуй на повну!Твій мозок — суперзірка. Використовуй на повну!
Сила продуктивності. Як подолати прокрастинаціюСила продуктивності. Як подолати прокрастинацію
Одна справа. На диво простий рецепт неперевершених результатівОдна справа. На диво простий рецепт неперевершених результатів

bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2020, Management.com.ua
Портал створено та підтримується Strategic

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)