ТЕНДЕНЦІЇ | Events 1 липня 2015 р.

Топ-10 трендів проведення зустрічей і заходів 2015-го року

Джерело: Виставкова компанія «Смайл-Експо»

Девіз XXI-го століття — «Дивувати», і він простежується у всьому. Темпи розвитку світу прискорюються щодня, і вчорашня новинка сьогодні вже може стати «банальною». Щоб утримувати позицію лідера у своїй ніші, необхідно впроваджувати нові технології і покращувати якість надаваних послуг. Інтернет як основний інструмент, робототехніка, віртуальна реальність, креативний дизайн приміщень і акцент на дружнє спілкування — найбільш актуальні організаторські тенденції чітко демонструють це.

Топ-10 трендів проведення зустрічей і заходів 2015-го року
Ілюстрація: Shutterstock
У цій статті ми розповімо про останні тренди у сфері виставкового та конференц-сервісу, які перетворять вашу бізнес-подію в захоплюючий і динамічний івент нового формату.

1. Міленіалам — безкоштовний Wi-Fi

Науково доведено, що покоління Y краще розбирається в технологіях, ніж їх попередники. А ще життя міленіалів тісно пов'язане з соціальними медіа. Цілком закономірно, що ця аудиторія чекає повноцінного з’єднання та інтерактивності, щоб мати можливість впливати на діалог в ході конференції. Також ці відвідувачі очікують наявності якісного, швидкого і безкоштовного Wi-Fi.

2. Спілкування, а не налагодження ділових контактів

Сьогодні спілкування стає способом побудови взаємовідносин, і конференц-центри стали заохочувати невимушені бесіди, надаючи учасникам конференцій багатофункціональний простір, де вони могли б збиратися разом.

3. Приміщення, які піднімають настрій

Останнім часом можна спостерігати, що зали для проведення заходів дуже змінилися в плані дизайну, кольору і креативних локацій для відпочинку. Технологічні досягнення дозволили центрам та організаторам швидко змінювати зовнішній вигляд кімнат, використовуючи регульоване користувачем освітлення з LED-підсвіткою і високотехнологічні сучасні меблі.

4. Геофенсінг

Досягнення в розробці GPS-додатків дозволили організаторам подій та заходів персоналізувати досвід відвідувачів. Наприклад, на вході на територію проведення заходу відвідувач отримує іменний бедж; на місце друку бейджів відправляється повідомлення про прибуття конкретного відвідувача. Ця технологія також може дати відвідувачам корисну інформацію щодо місцезнаходження і навігації.

5. Обмін інформацією та налагодження ділових контактів на конференції

Двосторонній зв'язок, в основі якого лежить комунікація за допомогою додатків, тепер дозволяє за допомогою смартфона здійснювати передачу контактної інформації, переглядати акаунти в соціальних медіа, отримувати певні дані, не покидаючи конференц-зал. Також можна отримати інформацію про смакові переваги і багато іншого. Таке спілкування зміцнює зв'язки між відвідувачами заходів, виставок та мітапів*, пропонуючи їм більш цільовий контент.

6. Використання дронів

Все частіше на заходах використовують безпілотні технології, щоб зробити креативні фотографії і скласти карту для GPS-інтегрованих конференцій.

7. Бездротова технологія для зарядки пристроїв

Сьогодні відвідувачі мітапів очікують, що на заходах будуть бездротові точки зарядки в барних стійках, столах та гостьових кімнатах; технології розвиваються, і скоро з’явиться єдиний стандарт бездротової технології зарядки.

8. Покращення віртуального досвіду учасника

Оскільки учасники заходів не завжди можуть бути присутніми на мітапах, конференц-центри останнім часом значно покращили пропозиції віртуальної участі. Створюються зали з кількома стельовими динаміками, підключенням з високою пропускною здатністю і передовими програмними рішеннями для забезпечення ефективної участі у заході для віртуальних відвідувачів та запрошених спікерів. До того ж, все більше відвідувачів хочуть знімати відео і одночасно транслювати його в місце перебування іншої групи учасників.

9. Все частіше використовується послуга перегляду зображень вулиць

Дослідження показало, що серед персоналу, який займається організацією мітапів, зростає кількість тих, хто не є штатними професійними організаторами. Це можуть бути виконавчі помічники, маркетингові координатори або HR-менеджери. Доволі часто це означає, що вони не можуть особисто оглянути локацію для проведення заходу. Тому використовуються такі технології, як Google Street View, для створення віртуальних турів на локацію; також пропонуються кілька зображень, що показують різні кімнати та конференц-зали.

10. Інтернет використовується в якості основного інструменту

Все більше клієнтів використовують Інтернет в якості основного інструменту для прийняття рішення про покупку. Один із членів IAAC розповів, що 70% всіх нових угод його компанії укладаються завдяки сервісам онлайн-пошуку, і вважається, що в майбутньому ці цифри будуть рости. Зараз сайти місць проведення мітапів і заходів повинні бути не тільки майданчиком для публікації всіляких маркетингових матеріалів, а й основним інструментом для клієнтів, який допоможе планувати, бронювати, купувати і встановлювати контакти.

Марк Купер (Mark Cooper), генеральний директор IACC, сказав: "Технологія все більше впливає на роботу організаторів заходів, і це стосується не тільки самих зустрічей, але й пошуку та бронювання місць, взаємодії з учасниками та відвідувачами на місці, а також того, як проходить комунікація після заходу. Баланс між технологією і особистісними відносинами — дуже цікавий аспект, тому що потрібно дотримуватися рівноваги між цими двома компонентами і таким чином планувати заходи, щоб забезпечити їх успішне проведення і загальний результат".


    * Мітап (англ. meetup) — неформальна зустріч, що проводиться для людей, зацікавлених в одній проблемі, і котрі знають різні підходи до її вирішення.


comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
22-23 серпня 2018
Київ
Лідерство і управління командою (Вікторія Березіна)
5-6 вересня 2018
Київ
Управлінський облік. Фінанси. Бюджети (Ігор Немировський, Інна Старожукова)
7 вересня 2018
Київ
Маркетинг на 360° (практикум з маркетингу від Гарретта Джонстона)

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Муза не придет. Правда и мифы о том, как рождаются гениальные идеиМуза не придет. Правда и мифы о том, как рождаются гениальные идеи
Хватит мечтать, займись делом! Почему важнее хорошо работать, чем искать хорошую работуХватит мечтать, займись делом! Почему важнее хорошо работать, чем искать хорошую работу
Искусство влияния. Убеждение без манипуляцийИскусство влияния. Убеждение без манипуляций
Ловушка времени. Классическое пособие по тайм-менеджментуЛовушка времени. Классическое пособие по тайм-менеджменту
Уверенность в себе. Умение контролировать свою жизньУверенность в себе. Умение контролировать свою жизнь


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2018, Management.com.ua
Портал створено та підтримується Strategic

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)