ТЕНДЕНЦІЇ | Технології на заходах 14 липня 2015 р.

Wow-ефект на ділових заходах: використовуємо передові технології

Джерело: Виставкова компанія «Смайл-Експо»

Організаторам не раз доводилося стикатися з ситуаціями, коли гості дистанціюються від участі, а то й зовсім залишають івент ще до його закінчення. Та й усі ми не раз нудьгували на конференціях, фестивалях, майстер-класах. Щоб цього не відбувалося, потрібно весь час дивитися по сторонах, а точніше — вперед. Саме нові розробки дозволять пожвавити інтерес навіть найбільш досвідчених гостей. У цій статті розповідається про тенденції використання технологій на заходах.

Wow-ефект на ділових заходах: використовуємо передові технології
Оцінюючи технології, що використовуються на заходах, можна виділити два ключових напрямки: соціальні медіа та мобільні технології. Також сюди можна зарахувати загальний термін «великі дані».

1. Натільний комп'ютинг

Натільним комп'ютингом називають мініатюрні електронні пристрої, які знаходяться під одягом або на ньому.

У якості прикладів можна назвати:

  • Google Glass, які ще не стали мейнстрімом, але розробники пристрою йдуть вірним шляхом;
  • кільця NFC, що дозволяють обмінюватися контактами, відкривати двері і робити багато чого іншого,
  • годинник Apple;
  • браслет Cicret (він ще в процесі розробки, але його творці обіцяють появу «планшета для шкіри»).

2. Доповнена реальність

Технологія, що визначається як «вид на реальний світ, доповнений комп'ютерною сенсорною інформацією», вже завоювала велику кількість шанувальників.

У якості успішної її реалізації можна назвати імерсивну технологію Oculus Rift, а також Google Cardboard і Microsoft HoloLens. Інтеграція з програмним забезпеченням Windows 10 дозволить проектувати голограми на екран без використання проводів, телефонів або підключення до комп'ютера.

3. AR-концепція

Передбачає розпізнавання осіб, в результаті чого розумні девайси можуть ідентифікувати людей на заході. Пристрій сканує обличчя людини і може виявляти деталі, необхідні для визначення конкретної особистості.

4. Визначення місця розташування і геофенсінг

Зокрема, мова йде про маяки iBeacons. Ці невеликі механізми працюють з пристроями Bluetooth, сумісні з Apple і смартфонами з Android.

На заходах їх можна використовувати для наступних цілей:

  • Відправлення повідомлень (наприклад, щоб вітати учасників заходу або попереджати їх про майбутній семінар).
  • Реєстрація учасників.
  • Визначення часу найбільшого напливу відвідувачів на виставковий стенд, а також середнього часу, на який відвідувач затримується біля стенду.
  • Встановлення контактів між учасниками.
  • Сприяння гейміфікації і різноманітним ігровим елементам та квестам у рамках заходу.

5. Краудшейпінг

Цей термін означає «використання даних, отриманих від відвідувачів з метою коригування ходу заходу (часто в режимі реального часу)». Уже сьогодні існує безліч прикладів його успішного застосування, зокрема, в рамках Cisco Global Sales Experience, що пройшов у Лас-Вегасі. Тут маяки використовувалися, щоб контролювати потік відвідувачів і вносити необхідні корективи в хід заходу.

Дані, що передаються з RFID-бейджів учасників, використовувалися для визначення кількості персоналу і їжі, котрі були потрібні у будь-який момент проведення події.

6. Додатки для заходів

Дослідження MPI, проведене в жовтні 2014-го, показало, що 85% організаторів заходів вже використовують або будуть у найближчому майбутньому використовувати мобільні додатки. Для порівняння: у 2011-му році цей же показник становив всього 9%. Це підкреслює той факт, що використання додатків для проведення заходів зараз в топі.

7. Аналітика

Нові технології в рази покращили відстеження поведінки відвідувачів під час заходу, а також отримання фідбеку після його завершення.

Отже, дані новинки у сфері технологій можуть бути використані для визначення:

  • найкращих спікерів і потоків заходу;
  • кількості дій користувачів у додатку;
  • найвпливовіших людей на заході;
  • для отримання відгуків відвідувачів у режимі реального часу.

Сьогодні світ швидко змінюється, з'являються нові технологи, класичні підходи до проведення заходів e XXI-му столітті вже не ефективні. Здорова конкуренція на ринку призводить до прагнення робити заходи краще і на якісно новому рівні.



ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Засіло в голові. Наука успішного навчанняЗасіло в голові. Наука успішного навчання
Шкереберть. Як творчий безлад може змінити життя на кращеШкереберть. Як творчий безлад може змінити життя на краще
Як стати експертом. Шлях до майстерностіЯк стати експертом. Шлях до майстерності

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)