ТЕНДЕНЦІЇ | Технології на заходах 14 липня 2015 р.

Wow-ефект на ділових заходах: використовуємо передові технології

Джерело: Виставкова компанія «Смайл-Експо»

Організаторам не раз доводилося стикатися з ситуаціями, коли гості дистанціюються від участі, а то й зовсім залишають івент ще до його закінчення. Та й усі ми не раз нудьгували на конференціях, фестивалях, майстер-класах. Щоб цього не відбувалося, потрібно весь час дивитися по сторонах, а точніше — вперед. Саме нові розробки дозволять пожвавити інтерес навіть найбільш досвідчених гостей. У цій статті розповідається про тенденції використання технологій на заходах.

Wow-ефект на ділових заходах: використовуємо передові технології
Оцінюючи технології, що використовуються на заходах, можна виділити два ключових напрямки: соціальні медіа та мобільні технології. Також сюди можна зарахувати загальний термін «великі дані».

1. Натільний комп'ютинг

Натільним комп'ютингом називають мініатюрні електронні пристрої, які знаходяться під одягом або на ньому.

У якості прикладів можна назвати:

  • Google Glass, які ще не стали мейнстрімом, але розробники пристрою йдуть вірним шляхом;
  • кільця NFC, що дозволяють обмінюватися контактами, відкривати двері і робити багато чого іншого,
  • годинник Apple;
  • браслет Cicret (він ще в процесі розробки, але його творці обіцяють появу «планшета для шкіри»).

2. Доповнена реальність

Технологія, що визначається як «вид на реальний світ, доповнений комп'ютерною сенсорною інформацією», вже завоювала велику кількість шанувальників.

У якості успішної її реалізації можна назвати імерсивну технологію Oculus Rift, а також Google Cardboard і Microsoft HoloLens. Інтеграція з програмним забезпеченням Windows 10 дозволить проектувати голограми на екран без використання проводів, телефонів або підключення до комп'ютера.

3. AR-концепція

Передбачає розпізнавання осіб, в результаті чого розумні девайси можуть ідентифікувати людей на заході. Пристрій сканує обличчя людини і може виявляти деталі, необхідні для визначення конкретної особистості.

4. Визначення місця розташування і геофенсінг

Зокрема, мова йде про маяки iBeacons. Ці невеликі механізми працюють з пристроями Bluetooth, сумісні з Apple і смартфонами з Android.

На заходах їх можна використовувати для наступних цілей:

  • Відправлення повідомлень (наприклад, щоб вітати учасників заходу або попереджати їх про майбутній семінар).
  • Реєстрація учасників.
  • Визначення часу найбільшого напливу відвідувачів на виставковий стенд, а також середнього часу, на який відвідувач затримується біля стенду.
  • Встановлення контактів між учасниками.
  • Сприяння гейміфікації і різноманітним ігровим елементам та квестам у рамках заходу.

5. Краудшейпінг

Цей термін означає «використання даних, отриманих від відвідувачів з метою коригування ходу заходу (часто в режимі реального часу)». Уже сьогодні існує безліч прикладів його успішного застосування, зокрема, в рамках Cisco Global Sales Experience, що пройшов у Лас-Вегасі. Тут маяки використовувалися, щоб контролювати потік відвідувачів і вносити необхідні корективи в хід заходу.

Дані, що передаються з RFID-бейджів учасників, використовувалися для визначення кількості персоналу і їжі, котрі були потрібні у будь-який момент проведення події.

6. Додатки для заходів

Дослідження MPI, проведене в жовтні 2014-го, показало, що 85% організаторів заходів вже використовують або будуть у найближчому майбутньому використовувати мобільні додатки. Для порівняння: у 2011-му році цей же показник становив всього 9%. Це підкреслює той факт, що використання додатків для проведення заходів зараз в топі.

7. Аналітика

Нові технології в рази покращили відстеження поведінки відвідувачів під час заходу, а також отримання фідбеку після його завершення.

Отже, дані новинки у сфері технологій можуть бути використані для визначення:

  • найкращих спікерів і потоків заходу;
  • кількості дій користувачів у додатку;
  • найвпливовіших людей на заході;
  • для отримання відгуків відвідувачів у режимі реального часу.

Сьогодні світ швидко змінюється, з'являються нові технологи, класичні підходи до проведення заходів e XXI-му столітті вже не ефективні. Здорова конкуренція на ринку призводить до прагнення робити заходи краще і на якісно новому рівні.




БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
26-27 січня 2017
Київ
Спеціаліст із навчання і розвитку — SpTD (Оксана Кондратенко)
28 січня 2017
Київ, Готель «Мир»
Ділові переговори: технології вашої перемоги (Ірина Головньова)
31 січня — 28 березня 2017
Онлайн-курс
On-line Школа управління: системне навчання керівників (Наталія Павлова)

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Чек-лист. Как избежать глупых ошибок, ведущих к фатальным последствиямЧек-лист. Как избежать глупых ошибок, ведущих к фатальным последствиям
Искусство офисных интриг. Как построить успешную карьеру в мире лжи, подстав и грязной игрыИскусство офисных интриг. Как построить успешную карьеру в мире лжи, подстав и грязной игры
Корпократия. Как генеральные директора прибирают к рукам миллионы долларовКорпократия. Как генеральные директора прибирают к рукам миллионы долларов
Вийди за межi. Забудь про успiх — стань видатнимВийди за межi. Забудь про успiх — стань видатним
Принцип Питера, или Почему дела идут вкривь и вкосьПринцип Питера, или Почему дела идут вкривь и вкось

Відгуки

Відгуків немає

Ваше ім'я:
E-mail:
Коментар: 
 

  


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)