ТЕНДЕНЦІЇ | Бізнес і здорове життя 24 травня 2016 р.

Здоровий тренд

Джерело: innovations

У наш час фізичне, ментальне та емоційне здоров’я є однією з найбільших цінностей для багатьох людей. Крім того, воно є необхідною передумовою для пошуку сенсу свого існування. Тому прагнення споживачів до здорового життя стосується майже кожного бізнесу.

Здоровий тренд Дослідження, проведене у березні 2016-го року в США, свідчить: менше 3% американців ведуть по-справжньому здоровий спосіб життя (тобто, як мінімум, не палять і регулярно займаються спортом). Ця цифра ілюструє тезу відомого бодібілдера Ронні Колемана: «Усі хотіли б побудувати гарне тіло, але ніхто не хоче підіймати важкі штанги».

З одного боку, люди прагнуть бути сильними і здоровими, з іншого — не хочуть докладати до цього великих зусиль. Як наслідок, збільшуються їхні вимоги до зовнішнього середовища і бізнесу. Щоб люди могли стати здоровішими, повітря має бути чистішим, продукти й речі — менш шкідливими (чи більш корисними) і так далі. Споживачі стають все більш уважними до впливу продукції компаній на екологію та їхнє здоров’я.

Задовольнити вимоги людей можна різними способами, у тому числі — не дуже дорогими. Головне — продемонструвати споживачам, що ваш бізнес піклується про них і хоче допомогти їм стати здоровішими. Наприклад, у січні 2016-го року Philips трансформувала голландські кав’ярні Starbucks у EnergyUp cafe. Для цього у приміщеннях встановили розробку Philips — лампи денного світла EnergyUp. Люди, які знаходяться під цим промінням протягом 20 хвилин, починають почувати себе бадьорішими, а їхній настрій підвищується. Таким чином, клієнти Starbucks одночасно смакують каву і отримують приємний бонус до свого самопочуття.

З одного боку, люди прагнуть бути здоровими, з іншого — не хочуть докладати до цього великих зусиль

У поняття здорового способу життя люди включають, у тому числі, різноманітні духовні практики (які не вимагають особливої фізичної активності). Бізнеси, допомагаючи споживачам наслідувати цій тенденції, можуть заробити їхню прихильність. Скажімо, у лютому 2016-го року компанія Headspace у співпраці з архітектурною агенцією Oyler Wu Collaborative розробила конструкцію Headspace Meditation Pods. Вона створена з дерева та металу і являє собою зручне місце для медитації. Таку «кабінку» можна поставити навіть у громадському місці — вона забезпечує достатній рівень ізоляції від зовнішнього світу. Headspace планує розміщувати ці конструкції у аеропортах, школах, парках, на залізничних станціях тощо.

Навіть якщо компанія працює не в дуже «здоровому» сегменті бізнесу, вона може використовувати переваги даного тренду. Наприклад, бренд шоколадних батончиків Kit-Kat у кінці 2015-го року в Колумбії запустив рекламну кампанію: поряд зі своїм слоганом «Є пауза — є Kit-Kat», на білбордах він розмістив пропозицію безкоштовного масажу. Маленькі вібруючі моторчики були вбудовані у сам білборд, тому людині достатньо було просто притулитись до нього спиною. Крім того, коли хтось із місцевих жителів використовував у Twitter слово «втомлений» чи «стрес», він миттєво отримував карту із найближчим масажним білбордом.

Головне — продемонструвати споживачам, що ваш бізнес хоче допомогти їм стати здоровішими

Турбота про споживачів може приймати різні форми, у том числі — досить дорогі й цінні. Так, авіакомпанія Qatar Airways придумала спосіб, як допомогти пасажирам простіше перенести різницю у часі. Літаки Airbus A350 обладнали спеціальними LED-ліхтарями, які змінюють колірну температуру та імітують натуральне сонячне світло у відповідності до циркадних ритмів людини. Також у літаках встановлено систему фільтрації повітря, яка допомагає зменшити негативні ефекти від зміни часового поясу.

Для успіху у майбутньому компанії потрібно вже сьогодні ставити собі такі запитання: як розвивається сфера охорони здоров’я, які нові продукти та послуги виникають? Які очікування існують у споживачів по відношенню до бізнесів, які працюють у цих галузях? І як наша компанія може задовольнити ці потреби та бажання?

За матеріалами trendwatching.com.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
26 лютого — 2 березня 2018
Київ
Спеціаліст по персоналу — SpHR (Оксана Кондратенко)
27-28 лютого 2018
Київ
Мотивація. Оплата праці. Пільги. Компенсації (Оксана Кондратенко)
27-28 лютого 2018
Київ, Готель «Адрія»
Управлінський облік. Фінанси. Бюджети (Ігор Немировський, Інна Старожукова)

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Поймай мечту за хвост. Как зарабатывать, занимаясь любимым деломПоймай мечту за хвост. Как зарабатывать, занимаясь любимым делом
Истинный профессионализмИстинный профессионализм
Заговор богатыхЗаговор богатых
Скорость доверия. То, что меняет всеСкорость доверия. То, что меняет все
Личное развитие. Принципы и методы от признанного экспертаЛичное развитие. Принципы и методы от признанного эксперта


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2018, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)