ТЕНДЕНЦІЇ | Глобалізація 23 лютого 2017 р.

Тренди-2017: розділені світи

Джерело: innovations

Світ сьогодні є значно толерантнішим до різноманіття, ніж коли-небудь у минулому. Але, з іншого боку, ми можемо спостерігати чимало дезінтеграційних процесів, наприклад, Brexit, зростання напруженості у стосунках європейців з біженцями, теракти в Турції тощо. Яке місце брендів у цих глобальних змінах?

Тренди-2017: розділені світи Ніхто не стане сперечатися, що ситуація, у якій опинився наразі світ, є дуже складною. Глобалізація триває, торкаючись усіх аспектів людського життя — економічного, соціального, культурного. Але ставлення до глобалізації стає черговим фактором, що розділяє суспільство на два табори.

Для одних людей (їх можна назвати «громадянами світу») ідея відкритого і взаємопов’язаного світу залишається так само цінною. Але для інших на перший план виходить поняття нації, країни, рідного — на противагу чужому.

Звичайно, що подібні погляди впливають і на споживацьку поведінку, тому компаніям варто враховувати процеси, які відбуваються у суспільстві, і визначати свою позицію стосовно глобалізації. А можливо, і допомагати своїм клієнтам відчути приналежність до чогось: чи то світової спільноти, чи нації, міста або громади.

У червні 2016-го року на туристичному сайті Momondo з’явилось відео The DNA Journey. У ньому учасники проекту з гордістю розповідають про свою національну приналежність і про відмінності від інших національностей — а потім дізнаються про результати дослідження своєї ДНК. І виявляється, що насправді усі вони являють собою коктейль генів із багатьох різних частин світу. Відео завершується фразою: «Ви маєте зі світом більше спільного, аніж ви думаєте». Наразі воно має більше 16 млн. переглядів на Youtube.

Ще один цікавий приклад того, як компанії використовують цю тенденцію, продемонструвала сінгапурська компанія Tiger Trading Co. Вона вирішила розвінчати стереотип про те, що азійське — означає дешеве. Влітку 2016-го року вона відкрила тимчасовий магазин у Чайна-тауні в Нью-Йорку — місці, відомому завдяки розпродажам і дешевій китайській їжі. Магазин працював декілька днів, у ньому продавали мистецькі твори, модний одяг, технологічні й дизайнерські новинки. Потрапити у нього було непросто, а усе, що виставлялось кожного вечора, купували приблизно протягом однієї години після відкриття.

Ставлення до глобалізації стає черговим фактором, що розділяє суспільство на два табори

У вересні 2016-го року Starbucks запустила проект Upstander — серію подкастів, коротких історій та відео, які розповідають про американців, що намагаються змінити життя у своїх громадах. Теми цих історій — різноманітні, починаючи від аутизму і закінчуючи відходами харчової промисловості. Проте об’єднує їх одна мета — знайти точки дотику і спільне розуміння для громадян під час виборів. Автором цього проекту виступив Говард Шульц (Howard Schultz), генеральний директор і президент ради директорів Starbucks, проте ролики повністю вільні від будь-якого брендування.

Щоб компанія могла скористатись описаним трендом, їй варто обміркувати — які позитивні кроки вона могла б зробити і на яку аудиторію варто спиратись? «Громадяни світу» люблять бренди, які сприяють налагодженню зв’язків між людьми з різними поглядами, «будують мости» між індивідуумами та культурами. А тим, хто цінує локальне, національне, — до душі будуть продукти й кампанії, що розповідають про конкретні місця та тих, хто робить їх унікальними.

Цей тренд може не просто дати бізнесу нову тему для комунікації з клієнтами, але й наштовхнути його на серйозні роздуми. У тому числі — про свою ідентичність, про те, ким є ваші клієнти (чи ким вони хочуть бути).

За матеріалами trendwatching.com



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
21 листопада 2017
Київ, Premier Hotel Rus
ABC-Forum: Artificial Intelligence, Big Data, Clouds. Проривні технології у фінансовій сфері
22-23 листопада 2017
Київ, Готель «Мир»
Управління проектами (Олег Андрієнко)
24-25 листопада 2017
Одеса
Оперативне управління командою підлеглих і бізнес-процесами (Ігор Сокуренко)

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Директора и дилеммыДиректора и дилеммы
Разговор по существу. Искусство общения для тех, кто хочет добиваться своегоРазговор по существу. Искусство общения для тех, кто хочет добиваться своего
Поцелуй лягушку! Научись превращать проблемы в возможностиПоцелуй лягушку! Научись превращать проблемы в возможности
Мастерство жизни. Внутренняя динамика развитияМастерство жизни. Внутренняя динамика развития
Никогда не ешьте в одиночку и другие правила нетворкингаНикогда не ешьте в одиночку и другие правила нетворкинга


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.




bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)