ТЕНДЕНЦІЇ | Рейтинг брендів 5 жовтня 2011 р.

Найуспішніші бренди нашого часу за версією агентства Landor

Брендингове агентство Landor & Associates опублікувало результати власного дослідження брендів, які досягли останнім часом найбільш вражаючих успіхів — "The 2011 Breakaway Brands Study". Серед лідерів, що продемонстрували найбільш вражаючий "прорив" в останні три роки, — Facebook, Skype і YouTube.

Для вивчення успіхів 2500 компаній у Landor застосували інструмент Brand AssetValuator від компанії Young & Rubicam, у якому використовуються дані щорічного опитування 15 тис. споживачів і 48 різних параметрів оцінки брендів.

Найуспішніші бренди нашого часу за версією агентства Landor Дослідження показало, що за останні три роки відповідні позитивні показники Facebook зросли на 195%. Зокрема, в 2007-му році користувачі цієї соціальної мережі проводили в ній дві години на місяць, а зараз — сім годин.

Другу позицію в рейтингу з позитивним приростом в 79% посів Skype, придбаний у травні цього року корпорацією Microsoft за $8,5 млрд.

YouTube, куплений Google, "підскочив" на 78%, обігнавши сервіс потокових мультимедіа Netflix з його 72%.

Samsung з 66% обійшов Apple, який набрав "усього" 51% — на 1% більше, ніж його музичний сервіс iTunes.

Amazon завдяки "соціалізації", тобто більш активному включенню в його роботу можливостей рекомендацій і відгуків, збільшив свою популярність на 44%.

Також у десятку найкращих потрапив кондитерський бренд Reese's, що "піднявся" з 2007-го року на 42% завдяки успішним рекламним кампаніям. Закриває список охоронна фірма National Guard з 35%.

"Цього разу в найуспішніших брендів є багато спільного, — коментує Міч Бергесен (Mich Bergesen), глобальний директор з фінансових сервісів у Landor. — По-перше, більшість з них — це електронні бренди — тенденція, яку ми спостерігаємо ось уже кілька років. А по-друге — це переважно бренди, які породжують послідовників або створюють нові категорії. Вони задають тон й указують напрямок руху новим компаніям".

За інформацією POPSOP.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
26 травня 2017
Київ, kmbs
Marketing dream-team: як побудувати та управляти нею? (Оксана Кулікова)
26 травня 2017
Київ, БЦ "Євразія"
VIII щорічний Форум HR-Директорів
27 травня 2017
Київ, Український дім
Підсвідомість може все (майстер-клас Джона Кехо)

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Нетворкинг для интровертовНетворкинг для интровертов
Как убедить, что ты правКак убедить, что ты прав
Личное развитие. Принципы и методы от признанного экспертаЛичное развитие. Принципы и методы от признанного эксперта
Не работайте с м*даками. И что делать, если они вокруг васНе работайте с м*даками. И что делать, если они вокруг вас
Связи — не главное. На чем держится прочный бизнесСвязи — не главное. На чем держится прочный бизнес


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)