ТЕНДЕНЦІЇ | Рейтинг брендів 5 жовтня 2011 р.

Найуспішніші бренди нашого часу за версією агентства Landor

Брендингове агентство Landor & Associates опублікувало результати власного дослідження брендів, які досягли останнім часом найбільш вражаючих успіхів — "The 2011 Breakaway Brands Study". Серед лідерів, що продемонстрували найбільш вражаючий "прорив" в останні три роки, — Facebook, Skype і YouTube.

Для вивчення успіхів 2500 компаній у Landor застосували інструмент Brand AssetValuator від компанії Young & Rubicam, у якому використовуються дані щорічного опитування 15 тис. споживачів і 48 різних параметрів оцінки брендів.

Найуспішніші бренди нашого часу за версією агентства Landor Дослідження показало, що за останні три роки відповідні позитивні показники Facebook зросли на 195%. Зокрема, в 2007-му році користувачі цієї соціальної мережі проводили в ній дві години на місяць, а зараз — сім годин.

Другу позицію в рейтингу з позитивним приростом в 79% посів Skype, придбаний у травні цього року корпорацією Microsoft за $8,5 млрд.

YouTube, куплений Google, "підскочив" на 78%, обігнавши сервіс потокових мультимедіа Netflix з його 72%.

Samsung з 66% обійшов Apple, який набрав "усього" 51% — на 1% більше, ніж його музичний сервіс iTunes.

Amazon завдяки "соціалізації", тобто більш активному включенню в його роботу можливостей рекомендацій і відгуків, збільшив свою популярність на 44%.

Також у десятку найкращих потрапив кондитерський бренд Reese's, що "піднявся" з 2007-го року на 42% завдяки успішним рекламним кампаніям. Закриває список охоронна фірма National Guard з 35%.

"Цього разу в найуспішніших брендів є багато спільного, — коментує Міч Бергесен (Mich Bergesen), глобальний директор з фінансових сервісів у Landor. — По-перше, більшість з них — це електронні бренди — тенденція, яку ми спостерігаємо ось уже кілька років. А по-друге — це переважно бренди, які породжують послідовників або створюють нові категорії. Вони задають тон й указують напрямок руху новим компаніям".

За інформацією POPSOP.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
23-24 вересня 2017
Київ, БЦ «Кубик»
Влада. Управління. Лідерство (Олександр Сударкін, Ігор Солодов)
28 вересня — 31 жовтня 2017
Київ, FRAT Social Club
СТРАТЕГІЯ ДЛЯ СТАРТАПУ. Практичний курс: як почати свій бізнес, використовуючи свій досвід по максимуму і звівши ризики до мінімуму
2-3 жовтня 2017
Київ, Готель «Мир»
Управління запасами на підприємстві (Валентин Маєвський)

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Ваше предназначение. Практическое руководство для тех, кто хочет реализовать свой потенциалВаше предназначение. Практическое руководство для тех, кто хочет реализовать свой потенциал
Lift. Поднимите энергию на максимально возможный уровеньLift. Поднимите энергию на максимально возможный уровень
Стратегия пеперони. Добавь перца в работу!Стратегия пеперони. Добавь перца в работу!
Искусство объяснять. Как сделать так, чтобы вас понимали с полусловаИскусство объяснять. Как сделать так, чтобы вас понимали с полуслова
Личная эффективность. Harvard Business Review: 10 лучших статейЛичная эффективность. Harvard Business Review: 10 лучших статей


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)