ТЕНДЕНЦІЇ | Цифровий маркетинг 28 листопада 2017 р.

Блокчейн і майбутнє цифрового маркетингу

Ендрю Медел (Andrew Medal), відомий підприємець, засновник диджитал-агенції Agent Beta, запевняє, що технологія блокчейн вже трансформує рекламну галузь — усуває посередників, привносить просторість і переводить стосунки зі споживачами на цілком інший рівень.

Блокчейн і майбутнє цифрового маркетингу За даними аналітичної компанії Forrester, у США витрати на цифровий маркетинг стрімко зростають і до 2021-го року сягнуть майже $120 млрд. Зрештою, нема чого дивуватись: щодня такі компанії як Google, Facebook та Amazon невпинно збирають інформацію про споживачів. При цьому десь 50% усього рекламного трафіку генерується ботами. І хоча власники брендів вкладають величезні кошти, намагаючись охопити якомога ширші верстви потенційних клієнтів, вони не мають жодної гарантії, що така реклама влучить у ціль.

Але сценарій може різко змінитись, якщо бізнеси напряму виходитимуть на своїх цільових клієнтів. Вже зараз деякі проривні технології (наприклад, блокчейн і «розумні» контракти) оновлюють індустрію диджитал-маркетингу, спонукаючи компанії відмовлятись від традиційних підходів.

Отже, як ваш бізнес може використовувати такі інновації для підвищення продуктивності свого маркетингу.

Маркетинг без посередників

Нещодавно революційна технологія блокчейн успішно здійснила потужний натиск на рекламну галузь, давши змогу зберігати та поширювати інформацію, водночас надійно захистивши її від копіювання та змінювання.

Блокчейн являє собою децентралізовану систему, а тому дані, що зберігаються в такий спосіб, мають високий рівень захисту. Ця технологія «підірве» рекламну індустрію та повністю змінить засади її функціонування, бо усуне посередників як «клас». Зараз бізнеси розміщують рекламу на платформах Google чи Facebook, які заробляють на цьому гроші. А така компанія, як BitClave, сфокусувавшись на приватності пошукової інформації, передала споживачам повний контроль над своїми даними.

Пошукова платформа BitClave, використовуючи технологію Ethereum, взагалі усунула потребу в тих, хто обслуговує рекламу, та налагодила прямий зв'язок між споживачами і бізнесами. Власне, такою є сутність блокчейн-технології: вона усуває необхідність присутності посередників у будь-яких транзакціях.

Користувачі можуть вибрати певний обсяг даних, які вони готові відкрити рекламістам, а потім отримати за це компенсацію. Замість того щоб посередники продавали ваші дані рекламістам, як це відбувається зараз, ви самі зможете продавати їм таку інформацію напряму.

Перехресне просування на ринках B2B

Технологія «розумних» контрактів допомагає вам обмінюватися грішми, акціями та будь-чим іншим, що має цінність, у прозорий спосіб, котрий виключає можливість виникнення якихось конфліктів та дозволяє обходитися без юристів. Смарт-контракт — це програма на основі блокчейн-технології, котра забезпечує виконання умов договору, які неможливо ані модифікувати, ані замінити (можна лише укласти абсолютно нову угоду).

Участь у диджитал-кампаніях блогерів, які мають сильний персональний бренд, може дати дуже хороші результати — але може й створити проблеми, бо немає третьої сторони, котра б регулювала умови договору. «Розумні» контракти автоматично змушуватимуть всі сторони виконувати свої зобов'язання, здійснюючи оплату послуг тільки після виконання оговорених умов. Скажімо, якщо блогер не напише статтю або не розмістить у соціальних медіа пост про бренд, він не отримає гроші. Перейти на наступний етап процесу можна виключно тоді, коли виконано всі попередні пункти угоди.

«Сьогодні цифровий маркетинг є "паливом" для "локомотива" глобальної електронної комерції, а тому він має покладатись не на малонадійні технології вчорашнього дня, а на новітні "опорні" інструменти», — сказав виданню Forbes Роджер Хенні (Roger Haenni), співзасновник блокчейн-платформи Datum.

«Фактично блокчейн є простором для створення сервісів нового типу на основі технології "розумних" контрактів, яка дозволить бізнесам сфокусуватись на комерції та захиститись від неприємних несподіванок», — зазначив Хенні.

Прозорість стосунків зі споживачами

Компанії можуть застосовувати блокчейн, щоб показати споживачам, кому вони продають їхні дані. Також ця технологія забезпечує наднадійне збереження даних (цю інформацію неможливо скопіювати або змінити). Крім усього, сама прозорість блокчейн розвіює занепокоєння споживачів на рахунок того, що фірми маніпулюватимуть їхніми даними.

За матеріалами "How Blockchain Is Creating a New Future for Digital Marketing", Entrepreneur.

Ілюстрація: Depositphotos.com



ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Усе замахало. Але надія єУсе замахало. Але надія є
Міф досвіду. Чому ми засвоюємо хибні уроки і як це виправити?Міф досвіду. Чому ми засвоюємо хибні уроки і як це виправити?
Шлях Virgin. Як слухати, вчитися, жартувати та вести за собоюШлях Virgin. Як слухати, вчитися, жартувати та вести за собою

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)