МЕТОДОЛОГІЯ: Топ-20

| 20 ОСТАННІХ ОНОВЛЕНЬ | ЗВЕРНЕНЬ: ПОТОЧНИЙ МІСЯЦЬ, ВСЬОГО | ВІДГУКІВ |


1. Теория и практика выявления доли рынка, занимаемого товаром и услугой
18.10.2004 Ольга Егина, маркетолог  Розділ: Маркетинг та продаж
звернень (поточний місяць): 7466

2. Брэндинг
02.10.2002 О.В. Гусева  Розділ: Маркетинг та продаж
звернень (поточний місяць): 1567

3. Применение пирамиды иерархии потребностей Маслоу при проектировании системы мотивации
11.08.2003 Д.В.Хлебников, ИФД "КапиталЪ"  Розділ: Управління персоналом
звернень (поточний місяць): 756

4. Хоторнские эксперименты
04.03.2011 Фрагмент книги "Основы менеджмента"  Розділ: Управління персоналом
звернень (поточний місяць): 701

5. Модель McKinsey 7S: ключевые элементы микросреды организации
09.10.2018 Том Питерс (Tom Peters), Роберт Уотерман (Robert Waterman)  Розділ: Стратегія
звернень (поточний місяць): 658

6. Абсолютные показатели финансовой устойчивости
16.03.2016 B. В. Бoчapoв, доктор экономических наук  Розділ: Управління фінансами
звернень (поточний місяць): 496

7. Управляемое разрушение, или Как развалить организацию
31.07.2019 Вадим Бадашин  Розділ: Управління змінами
звернень (поточний місяць): 471

8. Виконавчі спецпризначенці напрокат: Interim Management для системних змін
03.04.2020 Сергій Кузьменко, консультант з управління  Розділ: Управління змінами
звернень (поточний місяць): 391

9. Бережливое производство: философия успеха
10.04.2015 Александр Адаменко, журнал «ИТМ. Информационные технологии для менеджмента» (№3, 2014)  Розділ: Якість ведення бізнесу
звернень (поточний місяць): 264

10. Классификация консалтинговых услуг
23.07.2001 По материалам книги А.П.Посадского "Основы консалтинга"  Розділ: Стратегія
звернень (поточний місяць): 259

11. Гуру менеджмента качества и их концепции: Э.Деминг, Дж.Джуран, Ф.Кросби, К.Исикава, А.Фейгенбаум, Т.Тагути, Т.Сейфи
21.08.2001 По материалам книги В.А.Лапидуса "Всеобщее качество в российских компаниях"  Розділ: Якість ведення бізнесу
звернень (поточний місяць): 247

12. «Концепция ежа», или Три пересекающихся круга
03.11.2003 Глава из книги Джима Коллинза "От хорошего к великому"  Розділ: Стратегія
звернень (поточний місяць): 198

13. Введення в візійний ряд: ІВАН ФРАНКО «Поза межами можливого»
16.10.2002 Олександр Саврук  Розділ: Проект «Візія»
звернень (поточний місяць): 189

14. Бенчмаркінг як інструмент підвищення конкурентоспроможності компанії
20.04.2001 Наталія Козак, журнал "Управление компанией" (до 2002 года — "Рынок капитала") (№1-2, 2000)  Розділ: Управління змінами
звернень (поточний місяць): 155

15. Розробка стратегії: минуле, сучасність та майбутнє
25.03.2001 Rainer Feurer, Kazem Chaharbaghi  Розділ: Стратегія
звернень (поточний місяць): 145

16. ЙОЗЕФ ШУМПЕТЕР: «Процес творчого руйнування є самою сутністю капіталізму»
22.04.2011 Олександр Данилюк, Management.com.ua  Розділ: Проект «Візія»
звернень (поточний місяць): 144

17. IKEA: стратегия и философия культового бренда. Кейс
06.07.2007 Виктория Грачева, журнал "Генеральный директор" (№7, 2006)  Розділ: Якість ведення бізнесу
звернень (поточний місяць): 143

18. Большие данные vs традиционные данные
02.02.2016 Билл Фрэнкс, фрагмент книги "Укрощение больших данных. Как извлекать знания из массивов информации с помощью глубокой аналитики"  Розділ: Інформаційні технології
звернень (поточний місяць): 141

19. Эффективный управляющий
01.08.2002 Питер Ф. Друкер  Розділ: Управління персоналом
звернень (поточний місяць): 132

20. Підприємливе суспільство: чи достатньо «просто» творчості?
10.04.2007 Михайло Винницький, журнал "Києво-Могилянська Бізнес Студія" (№17, 2007)  Розділ: Стратегія
звернень (поточний місяць): 130


bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2020, Management.com.ua
Портал створено та підтримується Strategic