МЕТОДОЛОГІЯ: Топ-20

| 20 ОСТАННІХ ОНОВЛЕНЬ | ЗВЕРНЕНЬ: ПОТОЧНИЙ МІСЯЦЬ, ВСЬОГО | ВІДГУКІВ |


1. Классификация консалтинговых услуг
23.07.2001 По материалам книги А.П.Посадского "Основы консалтинга"  Розділ: Стратегія
звернень (поточний місяць): 1116

2. HR стає гнучким: Agile для управління талантами
30.08.2021 Пітер Каппеллі (Peter Cappelli), Анна Тевіс (Anna Tavis)  Розділ: Управління персоналом
звернень (поточний місяць): 964

3. Главенствующая роль совещаний
17.03.2015 Патрик Ленсиони, фрагмент книги "Сердце компании"  Розділ: Якість ведення бізнесу
звернень (поточний місяць): 928

4. Гуру менеджмента качества и их концепции: Э.Деминг, Дж.Джуран, Ф.Кросби, К.Исикава, А.Фейгенбаум, Т.Тагути, Т.Сейфи
21.08.2001 По материалам книги В.А.Лапидуса "Всеобщее качество в российских компаниях"  Розділ: Якість ведення бізнесу
звернень (поточний місяць): 858

5. Як створити висококласний сервіс у компанії
05.08.2021 Анастасія Владичинська, засновниця Vladychynska Consulting  Розділ: Якість ведення бізнесу
звернень (поточний місяць): 853

6. Cтратегия vs Бизнес-модель
12.08.2021 Джоан Магретта, фрагмент книги "Трансформация бизнес-модели"  Розділ: Стратегія
звернень (поточний місяць): 827

7. Почему преобразования терпят неудачи
19.08.2021 Тони Салдана, фрагмент книги "Почему цифровая трансформация не дает результата"  Розділ: Управління змінами
звернень (поточний місяць): 803

8. Модель «Customer Journey Map»: построение эффективной карты путешествия клиента
29.07.2021  Розділ: Маркетинг та продаж
звернень (поточний місяць): 802

9. Как BI-система упрощает жизнь финансового директора
21.07.2021 Дмитрий Чашник, Елена Кожевина, Strategic Business Review  Розділ: Управління фінансами
звернень (поточний місяць): 749

10. Что такое система?
05.05.2010 Джозеф О'Коннор, Иан Макдермотт, глава из книги "Искусство системного мышления"  Розділ: Стратегія
звернень (поточний місяць): 665

11. Впечатления и дизайн впечатлений
10.09.2021 Роберт Россман, Мэтью Дюрден, фрагмент книги "Дизайн впечатлений"  Розділ: Маркетинг та продаж
звернень (поточний місяць): 641

12. Что такое культура и как на нее влиять
25.06.2021 Бен Хоровиц, фрагмент книги "Мы — то, что мы делаем. Как строить культуру в компании"  Розділ: Управління персоналом
звернень (поточний місяць): 610

13. Технології штучного інтелекту в HR і рекрутингу: тренд чи необхідність?
16.06.2021 Олена Семененко  Розділ: Інформаційні технології
звернень (поточний місяць): 537

14. Качественный сервис — ваше секретное оружие
22.05.2012 Глава из книги Джона Шоула "Первоклассный сервис как конкурентное преимущество"  Розділ: Якість ведення бізнесу
звернень (поточний місяць): 444

15. Постепенный переход к когнитивным технологиям
16.09.2021 Томас Дэвенпорт, фрагмент книги "Внедрение искусственного интеллекта в бизнес-практику"  Розділ: Інформаційні технології
звернень (поточний місяць): 443

16. Эффективный управляющий
01.08.2002 Питер Ф. Друкер  Розділ: Управління персоналом
звернень (поточний місяць): 420

17. Модель McKinsey 7S: ключевые элементы микросреды организации
09.10.2018 Том Питерс (Tom Peters), Роберт Уотерман (Robert Waterman)  Розділ: Стратегія
звернень (поточний місяць): 419

18. РЕНЕ ДЕКАРТ: МІРКУВАННЯ ПРО МЕТОД — як правильно спрямувати свій розум і відшукати істину в науках
23.03.2006 Олександр Саврук  Розділ: Проект «Візія»
звернень (поточний місяць): 404

19. Хоторнские эксперименты
04.03.2011 Фрагмент книги "Основы менеджмента"  Розділ: Управління персоналом
звернень (поточний місяць): 394

20. Стратегии маркетинга в разрезе компании
31.03.2021 Наталья Дадиверина, Strategic Business Review  Розділ: Маркетинг та продаж
звернень (поточний місяць): 388



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2021, Management.com.ua
Портал створено та підтримується Strategic