МЕТОДОЛОГІЯ: Топ-20

| 20 ОСТАННІХ ОНОВЛЕНЬ | ЗВЕРНЕНЬ: ПОТОЧНИЙ МІСЯЦЬ, ВСЬОГО | ВІДГУКІВ |


1. Гуру менеджмента качества и их концепции: Э.Деминг, Дж.Джуран, Ф.Кросби, К.Исикава, А.Фейгенбаум, Т.Тагути, Т.Сейфи
21.08.2001 По материалам книги В.А.Лапидуса "Всеобщее качество в российских компаниях"  Розділ: Якість ведення бізнесу
звернень (поточний місяць): 577

2. Эффективный управляющий
01.08.2002 Питер Ф. Друкер  Розділ: Управління персоналом
звернень (поточний місяць): 471

3. Организация управленческого учета по системе директ-костинг
01.04.2003 В.Э.Керимов, Н.Н.Комарова, А.А.Епифанов, журнал "Аудит и финансовый анализ" (№2, 2001)  Розділ: Управління фінансами
звернень (поточний місяць): 437

4. Зачем корпорациям стартапы
05.09.2017 Денис Довгополый  Розділ: Якість ведення бізнесу
звернень (поточний місяць): 413

5. Разнообразие приемов заключения сделок
09.09.2019 Джо Джирард (Joe Girard), Роберт Шук (Robert Shook), фрагмент книги "How to Close Every Sale"  Розділ: Маркетинг та продаж
звернень (поточний місяць): 405

6. Стратегия, миссия и видение компании: где вы сейчас и где окажетесь завтра
08.02.2012 Оксана Гафаити, консультант по развитию бизнеса  Розділ: Стратегія
звернень (поточний місяць): 399

7. Качественный сервис — ваше секретное оружие
22.05.2012 Глава из книги Джона Шоула "Первоклассный сервис как конкурентное преимущество"  Розділ: Якість ведення бізнесу
звернень (поточний місяць): 338

8. Классификация консалтинговых услуг
23.07.2001 По материалам книги А.П.Посадского "Основы консалтинга"  Розділ: Стратегія
звернень (поточний місяць): 320

9. Изменения: «Колесо Горя» управленческих инициатив
29.08.2019 Аджит Камбиль (Ajit Kambil)  Розділ: Управління змінами
звернень (поточний місяць): 300

10. Управляемое разрушение, или Как развалить организацию
31.07.2019 Вадим Бадашин  Розділ: Управління змінами
звернень (поточний місяць): 285

11. «Концепция ежа», или Три пересекающихся круга
03.11.2003 Глава из книги Джима Коллинза "От хорошего к великому"  Розділ: Стратегія
звернень (поточний місяць): 272

12. Перспективы роботизации бизнес-процессов
13.08.2019 Алексей Шмуратко, Strategic Business Review  Розділ: Інформаційні технології
звернень (поточний місяць): 259

13. Методика оценки персонала, ориентированной на результат: руководители
12.04.2001 По материалам проекта ТАСIС по распространению технической информации — ПРТИ  Розділ: Управління персоналом
звернень (поточний місяць): 244

14. Применение модели Захмана для проектирования ИТ-архитектуры предприятия
25.02.2011 Сергей Карпенко, Центр Бизнес-знаний  Розділ: Інформаційні технології
звернень (поточний місяць): 230

15. IKEA: стратегия и философия культового бренда. Кейс
06.07.2007 Виктория Грачева, журнал "Генеральный директор" (№7, 2006)  Розділ: Якість ведення бізнесу
звернень (поточний місяць): 221

16. Принципы Сунь Цзы в современном бизнесе
16.01.2015 Сергей Лесняк, журнал "&.СТРАТЕГИИ"  Розділ: Стратегія
звернень (поточний місяць): 216

17. Integrating human resource strategy and strategic planning to achieve business excellence
18.12.2001 Senga Briggs, William Keogh  Розділ: Управління персоналом
звернень (поточний місяць): 205

18. «Гибриды». Разрываясь между ориентацией на услуги и продукты
23.08.2019 Карстен Линц, Гюнтер Мюллер-Стивенс, Александр Циммерман, фрагмент книги "Радикальное изменение бизнес-модели"  Розділ: Стратегія
звернень (поточний місяць): 203

19. Как мотивировать людей
13.01.2004 Школа национальной элиты Элитариум.Ру  Розділ: Управління персоналом
звернень (поточний місяць): 203

20. Модель GROW: метод наставничества
16.08.2019 Wikipedia  Розділ: Управління персоналом
звернень (поточний місяць): 199


bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2019, Management.com.ua
Портал створено та підтримується Strategic