МЕТОДОЛОГІЯ: Топ-20

| 20 ОСТАННІХ ОНОВЛЕНЬ | ЗВЕРНЕНЬ: ПОТОЧНИЙ МІСЯЦЬ, ВСЬОГО | ВІДГУКІВ |


1. Лига выдающихся руководителей
06.08.2004 Jim Collins  Розділ: Стратегія
звернень (поточний місяць): 2210

2. Гуру менеджмента качества и их концепции: Э.Деминг, Дж.Джуран, Ф.Кросби, К.Исикава, А.Фейгенбаум, Т.Тагути, Т.Сейфи
21.08.2001 По материалам книги В.А.Лапидуса "Всеобщее качество в российских компаниях"  Розділ: Якість ведення бізнесу
звернень (поточний місяць): 748

3. Как влиять на вовлеченность сотрудников
31.08.2018 Виктория Бузник  Розділ: Управління персоналом
звернень (поточний місяць): 623

4. Стратегия, миссия и видение компании: где вы сейчас и где окажетесь завтра
08.02.2012 Оксана Гафаити, консультант по развитию бизнеса  Розділ: Стратегія
звернень (поточний місяць): 585

5. Эффективный управляющий
01.08.2002 Питер Ф. Друкер  Розділ: Управління персоналом
звернень (поточний місяць): 571

6. Больше успеха меньшими усилиями
21.10.2003 Автореферат книги Харрингтона Эмерсона  Розділ: Стратегія
звернень (поточний місяць): 462

7. Шесть ценностей и четыре преимущества agile-маркетинга
04.09.2018 Джим Эвел (Jim Ewel)  Розділ: Маркетинг та продаж
звернень (поточний місяць): 418

8. Введение в кайдзен
25.03.2005 Глава из книги Масааки Имаи "Гемба кайдзен: Путь к снижению затрат и повышению качества"  Розділ: Якість ведення бізнесу
звернень (поточний місяць): 359

9. «Концепция ежа», или Три пересекающихся круга
03.11.2003 Глава из книги Джима Коллинза "От хорошего к великому"  Розділ: Стратегія
звернень (поточний місяць): 333

10. Система мотивации на основе KPI
16.04.2007 Владимир Захарченко, к.э.н., журнал "Финансовый директор" (№2, 2006)  Розділ: Управління фінансами
звернень (поточний місяць): 324

11. Как бороться против копирования бизнеса?
07.09.2018 Олег Бокачёв  Розділ: Якість ведення бізнесу
звернень (поточний місяць): 319

12. Качественный сервис — ваше секретное оружие
22.05.2012 Глава из книги Джона Шоула "Первоклассный сервис как конкурентное преимущество"  Розділ: Якість ведення бізнесу
звернень (поточний місяць): 311

13. Новый источник ценности
10.08.2018 Джозеф Пайн II, Джеймс Гилмор, фрагмент книги "Экономика впечатлений"  Розділ: Якість ведення бізнесу
звернень (поточний місяць): 304

14. Стратегическая структура CRM
20.06.2008 Глава из книги "Руководство по CRM. Путь к совершенствованию менеджмента клиентов"  Розділ: Маркетинг та продаж
звернень (поточний місяць): 304

15. Организационное поведение
13.11.2003 Центр дистанционного образования «Элитариум» (Санкт-Петербург)  Розділ: Управління персоналом
звернень (поточний місяць): 285

16. Производственная логистика, или что такое «вытягивающее» планирование. Часть 1
22.03.2010 Е.Б. Фролов, Московский государственный технологический университет "СТАНКИН"  Розділ: Якість ведення бізнесу
звернень (поточний місяць): 278

17. Хоторнские эксперименты
04.03.2011 Фрагмент книги "Основы менеджмента"  Розділ: Управління персоналом
звернень (поточний місяць): 262

18. IKEA: стратегия и философия культового бренда. Кейс
06.07.2007 Виктория Грачева, журнал "Генеральный директор" (№7, 2006)  Розділ: Якість ведення бізнесу
звернень (поточний місяць): 243

19. Integrating human resource strategy and strategic planning to achieve business excellence
18.12.2001 Senga Briggs, William Keogh  Розділ: Управління персоналом
звернень (поточний місяць): 241

20. Обновление жизненного цикла организации
11.09.2018 В.И. Демьяненко, консультант по управлению изменениями  Розділ: Управління змінами
звернень (поточний місяць): 237


bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2018, Management.com.ua
Портал створено та підтримується Strategic