МЕТОДОЛОГІЯ: Топ-20

| 20 ОСТАННІХ ОНОВЛЕНЬ | ЗВЕРНЕНЬ: ПОТОЧНИЙ МІСЯЦЬ, ВСЬОГО | ВІДГУКІВ |


1. Применение модели Захмана для проектирования ИТ-архитектуры предприятия
25.02.2011 Сергей Карпенко, Центр Бизнес-знаний  Розділ: Інформаційні технології
звернень (поточний місяць): 3236

2. Для чего нужен корпоративный учебный центр
01.12.2008 Глава из книги Самуэля Мэлоуна "Корпоративный учебный центр. Создание и управление"  Розділ: Управління персоналом
звернень (поточний місяць): 1093

3. Гуру менеджмента качества и их концепции: Э.Деминг, Дж.Джуран, Ф.Кросби, К.Исикава, А.Фейгенбаум, Т.Тагути, Т.Сейфи
21.08.2001 По материалам книги В.А.Лапидуса "Всеобщее качество в российских компаниях"  Розділ: Якість ведення бізнесу
звернень (поточний місяць): 958

4. Будущее брендов
20.05.2009 Глава из книги "Бренды и брендинг"  Розділ: Маркетинг та продаж
звернень (поточний місяць): 816

5. Зачем корпорациям стартапы
05.09.2017 Денис Довгополый  Розділ: Якість ведення бізнесу
звернень (поточний місяць): 730

6. Стратегия, миссия и видение компании: где вы сейчас и где окажетесь завтра
08.02.2012 Оксана Гафаити, консультант по развитию бизнеса  Розділ: Стратегія
звернень (поточний місяць): 658

7. Эффективный управляющий
01.08.2002 Питер Ф. Друкер  Розділ: Управління персоналом
звернень (поточний місяць): 643

8. Принципы Викиномики
26.04.2010 Фрагмент книги "Викиномика. Как массовое сотрудничество изменяет все"  Розділ: Якість ведення бізнесу
звернень (поточний місяць): 639

9. Японский опыт в управлении бизнесом
13.05.2003 Владимир Веретнов, старший преподаватель КНЭУ  Розділ: Управління персоналом
звернень (поточний місяць): 610

10. Качественный сервис — ваше секретное оружие
22.05.2012 Глава из книги Джона Шоула "Первоклассный сервис как конкурентное преимущество"  Розділ: Якість ведення бізнесу
звернень (поточний місяць): 556

11. «Концепция ежа», или Три пересекающихся круга
03.11.2003 Глава из книги Джима Коллинза "От хорошего к великому"  Розділ: Стратегія
звернень (поточний місяць): 537

12. Классификация консалтинговых услуг
23.07.2001 По материалам книги А.П.Посадского "Основы консалтинга"  Розділ: Стратегія
звернень (поточний місяць): 509

13. Спроектируйте идеальное будущее
19.11.2019 Брайан Трейси, глава из книги "Турбостратегия. 21 способ повысить эффективность бизнеса"  Розділ: Стратегія
звернень (поточний місяць): 468

14. С мыслью о каждом: управление изменениями
08.11.2019 Евгений Могилатов, Strategic Business Review  Розділ: Управління змінами
звернень (поточний місяць): 437

15. Методика оценки персонала, ориентированной на результат: руководители
12.04.2001 По материалам проекта ТАСIС по распространению технической информации — ПРТИ  Розділ: Управління персоналом
звернень (поточний місяць): 420

16. Управляемое разрушение, или Как развалить организацию
31.07.2019 Вадим Бадашин  Розділ: Управління змінами
звернень (поточний місяць): 409

17. Как мотивировать людей
13.01.2004 Школа национальной элиты Элитариум.Ру  Розділ: Управління персоналом
звернень (поточний місяць): 389

18. Анализ ценных бумаг на практике: сравнение четырех компаний
14.11.2019 Бенджамин Грэм, Джейсон Цвейг, глава из книги "Разумный инвестор"  Розділ: Управління фінансами
звернень (поточний місяць): 388

19. ТРИЗ: немного о системном подходе
19.07.2019 Ирина Мельниченко, Strategic Business Review  Розділ: Стратегія
звернень (поточний місяць): 384

20. Конфлікти між партнерами, або Як не вбити власну компанію
31.10.2019 Юлія Плієва, генеральний директор Apple Consulting®  Розділ: Якість ведення бізнесу
звернень (поточний місяць): 375


bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2020, Management.com.ua
Портал створено та підтримується Strategic