МЕТОДОЛОГІЯ: Топ-20

| 20 ОСТАННІХ ОНОВЛЕНЬ | ЗВЕРНЕНЬ: ПОТОЧНИЙ МІСЯЦЬ, ВСЬОГО | ВІДГУКІВ |


1. Реализация стратегии. Компетенции, которые создают конкурентные преимущества
13.04.2011 Михаил Левицкий, журнал "Das Management" (№10-12, 2010)  Розділ: Стратегія
звернень (поточний місяць): 2337

2. Принципы организации, ориентированной на стратегию
18.01.2010 Глава из книги "Организация, ориентированная на стратегию"  Розділ: Стратегія
звернень (поточний місяць): 2196

3. Развенчание главных мифов об импровизации
11.03.2019 Боб Кулхан, фрагмент книги "Бизнес-импровизация"  Розділ: Управління персоналом
звернень (поточний місяць): 2040

4. Зарубежный опыт мотивации труда
25.10.2010 Анна Владимировна Koзaчeнкo, доктор экономических наук  Розділ: Управління персоналом
звернень (поточний місяць): 1105

5. Методика оценки персонала, ориентированной на результат: руководители
12.04.2001 По материалам проекта ТАСIС по распространению технической информации — ПРТИ  Розділ: Управління персоналом
звернень (поточний місяць): 872

6. Эффективный управляющий
01.08.2002 Питер Ф. Друкер  Розділ: Управління персоналом
звернень (поточний місяць): 799

7. Построение системы управления финансами
22.05.2009 Светлана Ковтун, журнал "Финансовый директор" (№10, 2008)  Розділ: Управління фінансами
звернень (поточний місяць): 722

8. Качественный сервис — ваше секретное оружие
22.05.2012 Глава из книги Джона Шоула "Первоклассный сервис как конкурентное преимущество"  Розділ: Якість ведення бізнесу
звернень (поточний місяць): 699

9. Стратегия, миссия и видение компании: где вы сейчас и где окажетесь завтра
08.02.2012 Оксана Гафаити, консультант по развитию бизнеса  Розділ: Стратегія
звернень (поточний місяць): 691

10. Гуру менеджмента качества и их концепции: Э.Деминг, Дж.Джуран, Ф.Кросби, К.Исикава, А.Фейгенбаум, Т.Тагути, Т.Сейфи
21.08.2001 По материалам книги В.А.Лапидуса "Всеобщее качество в российских компаниях"  Розділ: Якість ведення бізнесу
звернень (поточний місяць): 664

11. Показатели эффективности бизнес-процессов
23.04.2013 Игopь Немиpoвcкий, бизнес-тренер  Розділ: Управління змінами
звернень (поточний місяць): 623

12. Методология управления рисками проектов
05.05.2009 Михаил Павлов, журнал "Финансовый директор" (№8, 2008)  Розділ: Управління фінансами
звернень (поточний місяць): 606

13. Оценка эффективности инвестиционных проектов
12.11.2001 В.П.Савчук, директор ДЦППП  Розділ: Управління фінансами
звернень (поточний місяць): 600

14. Стратегия бизнеса компании McDonald's
16.08.2004 Элитариум.Ру  Розділ: Стратегія
звернень (поточний місяць): 554

15. Брэндинг
02.10.2002 О.В. Гусева  Розділ: Маркетинг та продаж
звернень (поточний місяць): 532

16. Наиболее эффективные методы и способы стимулирования сотрудников
25.07.2017 Ф. Н. Филинa  Розділ: Управління персоналом
звернень (поточний місяць): 525

17. Классификация консалтинговых услуг
23.07.2001 По материалам книги А.П.Посадского "Основы консалтинга"  Розділ: Стратегія
звернень (поточний місяць): 509

18. «Концепция ежа», или Три пересекающихся круга
03.11.2003 Глава из книги Джима Коллинза "От хорошего к великому"  Розділ: Стратегія
звернень (поточний місяць): 464

19. Время ликвидности
01.03.2019 Михаил Колиснык, Strategic Business Review  Розділ: Управління фінансами
звернень (поточний місяць): 395

20. Ценовая политика в маркетинге
27.06.2014 Миxaил Кaлужcкий, кандидат экономических наук  Розділ: Маркетинг та продаж
звернень (поточний місяць): 384


bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2019, Management.com.ua
Портал створено та підтримується Strategic