МЕТОДОЛОГІЯ: Топ-20

| 20 ОСТАННІХ ОНОВЛЕНЬ | ЗВЕРНЕНЬ: ПОТОЧНИЙ МІСЯЦЬ, ВСЬОГО | ВІДГУКІВ |


1. Гуру менеджмента качества и их концепции: Э.Деминг, Дж.Джуран, Ф.Кросби, К.Исикава, А.Фейгенбаум, Т.Тагути, Т.Сейфи
21.08.2001 По материалам книги В.А.Лапидуса "Всеобщее качество в российских компаниях"  Розділ: Якість ведення бізнесу
звернень (поточний місяць): 270

2. Модель McKinsey 7S: ключевые элементы микросреды организации
09.10.2018 Том Питерс (Tom Peters), Роберт Уотерман (Robert Waterman)  Розділ: Стратегія
звернень (поточний місяць): 252

3. Методы оценки персонала
23.07.2002 Павел Малиновский, независимый консультант  Розділ: Управління персоналом
звернень (поточний місяць): 244

4. Производственная логистика, или что такое «вытягивающее» планирование. Часть 1
22.03.2010 Е.Б. Фролов, Московский государственный технологический университет "СТАНКИН"  Розділ: Якість ведення бізнесу
звернень (поточний місяць): 106

5. Восемь этапов процесса изменений
15.09.2015 Джон Коттер  Розділ: Управління змінами
звернень (поточний місяць): 99

6. Брэндинг
02.10.2002 О.В. Гусева  Розділ: Маркетинг та продаж
звернень (поточний місяць): 72

7. Классификация консалтинговых услуг
23.07.2001 По материалам книги А.П.Посадского "Основы консалтинга"  Розділ: Стратегія
звернень (поточний місяць): 67

8. Управляемое разрушение, или Как развалить организацию
31.07.2019 Вадим Бадашин  Розділ: Управління змінами
звернень (поточний місяць): 66

9. Укрощение энергии функционального менеджмента
29.01.2010 Дмитрий Маслов, журнал "Das Management" (№2, 2010)  Розділ: Якість ведення бізнесу
звернень (поточний місяць): 65

10. Оптимизация оргструктуры
24.09.2007 Владислав Гагарский, журнал "Управление компанией" (Издается в России) (№11, 2006)  Розділ: Управління змінами
звернень (поточний місяць): 65

11. Зачем корпорациям стартапы
05.09.2017 Денис Довгополый  Розділ: Якість ведення бізнесу
звернень (поточний місяць): 55

12. Менеджмент системы мотивации
02.06.2020 Александр Шевченко, Strategic Business Review (июнь, 2019)  Розділ: Управління персоналом
звернень (поточний місяць): 51

13. Управление идеями: как организовать процесс
27.02.2006 Дмитрий Хомутский, журнал "Управление компанией" (Издается в России) (№8, 2005)  Розділ: Стратегія
звернень (поточний місяць): 46

14. Розробка стратегії: минуле, сучасність та майбутнє
25.03.2001 Rainer Feurer, Kazem Chaharbaghi  Розділ: Стратегія
звернень (поточний місяць): 45

15. HR-предложение
23.10.2012 Анна Власова, журнал "&.СТРАТЕГИИ" (№5, 2012)  Розділ: Управління персоналом
звернень (поточний місяць): 44

16. Воздушные замки управления
10.12.2010 Людмила Савицкая, журнал "Управление компанией" (№6, 2009)  Розділ: Стратегія
звернень (поточний місяць): 44

17. Наставничество по модели GROW: опыт Google
31.01.2020 re:Work  Розділ: Управління персоналом
звернень (поточний місяць): 43

18. Стратегія консультаційної фірми
15.06.2001 Вероніка Верба, Тетяна Решетняк  Розділ: Стратегія
звернень (поточний місяць): 42

19. Моделі інформаційної економіки: скринінг, сигналінг та контрсигналінг
28.02.2020 Євген Пенцак, Strategic Business Review  Розділ: Стратегія
звернень (поточний місяць): 41

20. Теорія обмежень: досвід маркетолога
18.09.2019 Кирило Климчик  Розділ: Якість ведення бізнесу
звернень (поточний місяць): 39


bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2020, Management.com.ua
Портал створено та підтримується Strategic