МЕТОДОЛОГІЯ: Топ-20

| 20 ОСТАННІХ ОНОВЛЕНЬ | ЗВЕРНЕНЬ: ПОТОЧНИЙ МІСЯЦЬ, ВСЬОГО | ВІДГУКІВ |


1. 4 формата презентации для успешной продажи
16.05.2012 Константин Савченко, журнал "HRMagazine" (№3, 2012)  Розділ: Маркетинг та продаж
звернень (поточний місяць): 97

2. Стратегия управления знаниями предприятия
29.02.2008 Татьяна Андрусенко, журнал "Корпоративные системы" (№3, 2007)  Розділ: Стратегія
звернень (поточний місяць): 94

3. Безперервні інновації: чому вони є критично важливими для організацій
31.10.2025 Елліотт Вілкінс (Elliott Wilkins)  Розділ: Якість ведення бізнесу
звернень (поточний місяць): 93

4. Як Fogg Behavior Model допомагає впроваджувати організаційні зміни
17.10.2025 Девід Вайлд (David C. Wyld)  Розділ: Управління змінами
звернень (поточний місяць): 86

5. Культура ест стратегию на завтрак
12.02.2019 Дэйв Логан (Dave Logan)  Розділ: Управління персоналом
звернень (поточний місяць): 86

6. Управління людськими ресурсами
24.03.2001 Ллойд Баєрс (Lloyd Byars), Леслі Ру (Leslie W. Rue)  Розділ: Управління персоналом
звернень (поточний місяць): 86

7. Производственная логистика, или что такое «вытягивающее» планирование. Часть 1
22.03.2010 Е.Б. Фролов, Московский государственный технологический университет "СТАНКИН"  Розділ: Якість ведення бізнесу
звернень (поточний місяць): 83

8. Руководство и лидерство: в чем разница
17.01.2014 Глава из книги Маркуса Бакингема "К черту недостатки! Как использовать свои сильные стороны"  Розділ: Стратегія
звернень (поточний місяць): 80

9. Гейміфікований рекрутинг: як ефективно впровадити ігрові механіки в HR-процеси
14.08.2025  Розділ: Управління персоналом
звернень (поточний місяць): 77

10. РЕНЕ ДЕКАРТ: МІРКУВАННЯ ПРО МЕТОД — як правильно спрямувати свій розум і відшукати істину в науках
23.03.2006 Олександр Саврук  Розділ: Проект «Візія»
звернень (поточний місяць): 77

11. Системы поддержки принятия решений в бизнесе
13.02.2006 С. В. Корнеев, директор PMCG  Розділ: Інформаційні технології
звернень (поточний місяць): 77

12. Management by Objectives (управление по целям)
14.08.2003 Вадим Нарейко, VPIsystems  Розділ: Управління персоналом
звернень (поточний місяць): 77

13. Umpqua Bank: «Мы не банкиры, а ретейлеры!»
23.06.2009 Виктор Тарнавский, журнал "Новый маркетинг" (№5, 2008)  Розділ: Маркетинг та продаж
звернень (поточний місяць): 73

14. 11 показників ефективності для вимірювання успіху інновацій
18.04.2025  Розділ: Якість ведення бізнесу
звернень (поточний місяць): 72

15. Качественный сервис — ваше секретное оружие
22.05.2012 Глава из книги Джона Шоула "Первоклассный сервис как конкурентное преимущество"  Розділ: Якість ведення бізнесу
звернень (поточний місяць): 72

16. SQM — запорука надійного ланцюга постачань
25.07.2025 Річард Тойчлер (Richard Teuchler)  Розділ: Якість ведення бізнесу
звернень (поточний місяць): 72

17. Лідерство під час кризи: як підтримувати бойовий дух команди в умовах війни
21.06.2025 Олеся Ульянова  Розділ: Управління персоналом
звернень (поточний місяць): 71

18. Четвертая промышленная революция
09.07.2019 Пол Винья, Майкл Кейси, глава из книги "Машина правды. Блокчейн и будущее человечества"  Розділ: Інформаційні технології
звернень (поточний місяць): 71

19. Коли стратегія йде хибним шляхом: як віднайти суть
03.10.2025 Річард Румельт (Richard P. Rumelt)  Розділ: Стратегія
звернень (поточний місяць): 70

20. Сучасний стан розробки стратегій в Україні: Стратегія як проект. Частина 1
26.03.2010 О.В. Юрчак, незалежний експерт, постійний член Чартерного Інституту маркетингу (UK)  Розділ: Стратегія
звернень (поточний місяць): 67


МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2025, Management.com.ua