МЕТОДОЛОГІЯ: Топ-20

| 20 ОСТАННІХ ОНОВЛЕНЬ | ЗВЕРНЕНЬ: ПОТОЧНИЙ МІСЯЦЬ, ВСЬОГО | ВІДГУКІВ |


1. Гуру менеджмента качества и их концепции: Э.Деминг, Дж.Джуран, Ф.Кросби, К.Исикава, А.Фейгенбаум, Т.Тагути, Т.Сейфи
21.08.2001 По материалам книги В.А.Лапидуса "Всеобщее качество в российских компаниях"  Розділ: Якість ведення бізнесу
звернень (поточний місяць): 770

2. Системы «точно-в-срок»: их разработка и внедрение
13.12.2016 Уильям Дж. Стивенсон (William J. Stevenson)  Розділ: Якість ведення бізнесу
звернень (поточний місяць): 652

3. IKEA: стратегия и философия культового бренда. Кейс
06.07.2007 Виктория Грачева, журнал "Генеральный директор" (№7, 2006)  Розділ: Якість ведення бізнесу
звернень (поточний місяць): 603

4. Что такое система?
05.05.2010 Джозеф О'Коннор, Иан Макдермотт, глава из книги "Искусство системного мышления"  Розділ: Стратегія
звернень (поточний місяць): 542

5. Модель McKinsey 7S: ключевые элементы микросреды организации
09.10.2018 Том Питерс (Tom Peters), Роберт Уотерман (Robert Waterman)  Розділ: Стратегія
звернень (поточний місяць): 528

6. Решительность как элемент лидерского стиля
01.10.2020 Джим Коллинз, Уильям Лазье, фрагмент книги "Больше, чем бизнес"  Розділ: Управління персоналом
звернень (поточний місяць): 451

7. Хоторнские эксперименты
04.03.2011 Фрагмент книги "Основы менеджмента"  Розділ: Управління персоналом
звернень (поточний місяць): 445

8. «Концепция ежа», или Три пересекающихся круга
03.11.2003 Глава из книги Джима Коллинза "От хорошего к великому"  Розділ: Стратегія
звернень (поточний місяць): 411

9. Стратегия, миссия и видение компании: где вы сейчас и где окажетесь завтра
08.02.2012 Оксана Гафаити, консультант по развитию бизнеса  Розділ: Стратегія
звернень (поточний місяць): 410

10. IВАН ФРАНКО: «ОДВЕРТИЙ ЛИСТ ДО ГАЛИЦЬКОЇ МОЛОДЕЖІ» — для уважного молодого читача
15.01.2004 Олександр Саврук  Розділ: Проект «Візія»
звернень (поточний місяць): 392

11. Не пора ли заняться автоматизацией бизнеса?
07.10.2020 Джон Будро, Равин Джесутан, фрагмент книги "Реинжиниринг бизнеса"  Розділ: Інформаційні технології
звернень (поточний місяць): 356

12. Элементы бизнес-модели
11.10.2016 Оливер Гассман, Каролин Франкенбергер, Микаэла Шик, фрагмент книги "Бизнес-модели. 55 лучших шаблонов"  Розділ: Стратегія
звернень (поточний місяць): 331

13. E.C.I.R.R. Алгоритм работы с возражениями клиентов
15.10.2020  Розділ: Маркетинг та продаж
звернень (поточний місяць): 329

14. Американская и немецкая модели контроллинга
26.08.2008 Руслан Набок, Анна Набок, журнал "Финансовый директор" (№12, 2007)  Розділ: Управління фінансами
звернень (поточний місяць): 327

15. Классификация консалтинговых услуг
23.07.2001 По материалам книги А.П.Посадского "Основы консалтинга"  Розділ: Стратегія
звернень (поточний місяць): 327

16. Создай яркую people-стратегию
27.08.2020 Евгений Бондаренко, фрагмент книги "Успешный руководитель"  Розділ: Управління персоналом
звернень (поточний місяць): 325

17. Как создать капитал в социальной сети. Часть 2.2. Социальные сети для маркетинга, инноваций и рекрутинга
10.02.2012 Борис Жданов, журнал «ИТМ. Информационные технологии для менеджмента» (№3, 2011)  Розділ: Інформаційні технології
звернень (поточний місяць): 306

18. Методы сбора информации и инструменты анализа
13.10.2004 Дмитрий Роденко, Международная Маркетинговая Группа  Розділ: Маркетинг та продаж
звернень (поточний місяць): 293

19. Lean-трансформация без розовых очков
18.09.2020 Анна Шмелева, Алиса Милосавлевич, Strategic Business Review  Розділ: Управління змінами
звернень (поточний місяць): 290

20. Экспертные системы помогут. Но экспертом не сделают
20.08.2020 Эдуард Пройдаков  Розділ: Інформаційні технології
звернень (поточний місяць): 287


bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2020, Management.com.ua
Портал створено та підтримується Strategic