МЕТОДОЛОГІЯ: Топ-20

| 20 ОСТАННІХ ОНОВЛЕНЬ | ЗВЕРНЕНЬ: ПОТОЧНИЙ МІСЯЦЬ, ВСЬОГО | ВІДГУКІВ |


1. Пять взглядов на стратегию достижения лидерства на рынке
07.10.2001 По материалами книги Д.Г.Бойетта и Д.Т.Бойетта "Путеводитель по царству мудрости. Лучшие идеи мастеров управления"  Розділ: Стратегія
звернень (поточний місяць): 1843

2. Спорт и маркетинг: что общего? Руководство по применению спортивного маркетинга
10.06.2009 Валерий Савицкий, журнал "Новый маркетинг" (№5, 2008)  Розділ: Маркетинг та продаж
звернень (поточний місяць): 1294

3. Цифровой маркетинг: новые требования
31.01.2012 Фрагмент книги "Цифровой маркетинг. Как увеличить продажи с помощью социальных сетей, блогов..."  Розділ: Маркетинг та продаж
звернень (поточний місяць): 1008

4. Создание маркетингового плана
19.08.2008 Глава из книги Роджера Беста "Маркетинг от потребителя"  Розділ: Маркетинг та продаж
звернень (поточний місяць): 878

5. Качественный сервис — ваше секретное оружие
22.05.2012 Глава из книги Джона Шоула "Первоклассный сервис как конкурентное преимущество"  Розділ: Якість ведення бізнесу
звернень (поточний місяць): 781

6. Кейс: Новые стратегии для традиционных рынков
07.02.2005 Галина Петренко, журнал "Генеральный директор" (№11, 2004)  Розділ: Маркетинг та продаж
звернень (поточний місяць): 765

7. Природа денег
17.05.2019 Чарльз Уилан, глава из книги "Голые деньги. Откровенная книга о финансовой системе"  Розділ: Управління фінансами
звернень (поточний місяць): 670

8. Новая рекламная панацея
16.04.2008 Александр Данилюк, Ирина Титенская, журнал "Новый маркетинг"  Розділ: Маркетинг та продаж
звернень (поточний місяць): 590

9. Гуру менеджмента качества и их концепции: Э.Деминг, Дж.Джуран, Ф.Кросби, К.Исикава, А.Фейгенбаум, Т.Тагути, Т.Сейфи
21.08.2001 По материалам книги В.А.Лапидуса "Всеобщее качество в российских компаниях"  Розділ: Якість ведення бізнесу
звернень (поточний місяць): 577

10. Розробка стратегії: минуле, сучасність та майбутнє
25.03.2001 Rainer Feurer, Kazem Chaharbaghi  Розділ: Стратегія
звернень (поточний місяць): 538

11. Дом качества: метод структурирования нужд и желаний потребителя
25.05.2009 М.Л. Paзу, Государственный университет управления (Москва)  Розділ: Якість ведення бізнесу
звернень (поточний місяць): 537

12. Стратегия, миссия и видение компании: где вы сейчас и где окажетесь завтра
08.02.2012 Оксана Гафаити, консультант по развитию бизнеса  Розділ: Стратегія
звернень (поточний місяць): 533

13. Методика оценки персонала, ориентированной на результат: руководители
12.04.2001 По материалам проекта ТАСIС по распространению технической информации — ПРТИ  Розділ: Управління персоналом
звернень (поточний місяць): 492

14. Эффективный управляющий
01.08.2002 Питер Ф. Друкер  Розділ: Управління персоналом
звернень (поточний місяць): 446

15. Методы оценки персонала
23.07.2002 Павел Малиновский, независимый консультант  Розділ: Управління персоналом
звернень (поточний місяць): 401

16. Применение модели Захмана для проектирования ИТ-архитектуры предприятия
25.02.2011 Сергей Карпенко, Центр Бизнес-знаний  Розділ: Інформаційні технології
звернень (поточний місяць): 390

17. Нежелательные последствия технологического прогресса и перемен в образе жизни
02.05.2019 Марк Пенн, Мередит Файнман, фрагмент книги "Микротренды, меняющие мир прямо сейчас"  Розділ: Управління змінами
звернень (поточний місяць): 367

18. Организация управленческого учета по системе директ-костинг
01.04.2003 В.Э.Керимов, Н.Н.Комарова, А.А.Епифанов, журнал "Аудит и финансовый анализ" (№2, 2001)  Розділ: Управління фінансами
звернень (поточний місяць): 365

19. Розробка HR-стратегії по кроках
22.11.2013 Ярослава Лоянич, лідер HR-напрямку kmbs  Розділ: Управління персоналом
звернень (поточний місяць): 362

20. «Концепция ежа», или Три пересекающихся круга
03.11.2003 Глава из книги Джима Коллинза "От хорошего к великому"  Розділ: Стратегія
звернень (поточний місяць): 349


bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2019, Management.com.ua
Портал створено та підтримується Strategic