БІЗНЕС-ОСВІТА | Попит на MBA 14 жовтня 2008 р.

Коли настає криза — менеджери йдуть вчитися

Кожен, кому потрібні додаткові докази того, що світова економіка перебуває у кризовій ситуації, нехай зверне увагу хоча б на найближчу бізнес-школу. Більшість шкіл відчувають справжній ажіотаж навколо своїх програм MBA, на які зростає попит, коли починається економічна криза. Адже менеджери, на яких упав попит на ринку, не хочуть сидіти вдома склавши руки. Тому вони йдуть вчитися, тим самим піднімаючи свою вартість на ринку.

Протягом першого скорочення темпів економічного зростання відсоток претендентів на МВА-програми дуже суттєво зріс і напруга продовжувалася до тих пір, поки економіка не стабілізувалася. Втім, через деякий час попит на програми МВА знову почав зростати. Провідні особи з Graduate Management Admission Council (GMAC), міжнародної організації бізнес-шкіл, навели дані, які показують, що конкурс на 77% бізнес-програм у цьому році лише підвищився.

Втім, стан світової економіки — далеко не єдиний фактор, який здатен вплинути на попит на МВА. Студенти з Індії, Китаю та східної Європи також вплинули на його зростання. Не менше значення має і цикл бізнесу. Адже часто вартість програми вимірюється не стільки її ціною, скільки коштами, які могли бути зароблені якби людина не навчалася, а працювала. Коли настають важкі часи — подібні втрати стають мінімальними. А отже, люди з набагато більшою легкістю приймають рішення поступати у бізнес-школу.

Це допомагає пояснити, чому попит на бізнес-освіту продовжує зростати навіть попри зниження цін на нерухомість (що змушує людей почуватися біднішими) та кредитну кризу (яка призводить до підвищення відсотків на кредити на навчання). "Кілька місяців тому ми були страшенно схвильовані впливом фінансової кризи на стан бізнес-освіти, але сьогодні ми бачимо, що нічого страшного не трапилося", — наголошує Марк Меллінгер (Mark Mallinger), декан Graziadio School of Business у Pepperdine University in California, конкурс на програми якої у цьому році зріс на 30%.

"Ми можемо прогнозувати дуже потужне зростання попиту на МВА до 2010-го року, — стверджує Девід Вілсон (David Wilson), генеральний директор GMAC. І це попри той факт, що далеко не кожен випускник бізнес-школи зможе гарантовано знайти роботу, яка б відповідала його новим вимогам. Втім, одне не можна заперечити — наявність ступеню МВА однозначно підвищить його цінність на ринку".

За матеріалами "Ports in a storm", Economist.com.
Скорочений переклад: Ярослав Федорак, MCUa.




ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Неординарні. Історії успіхуНеординарні. Історії успіху
50 найкращих книжок в інфографіці. Інструменти особистої ефективності50 найкращих книжок в інфографіці. Інструменти особистої ефективності
Закони переможців. Як здійснити cвої мріїЗакони переможців. Як здійснити cвої мрії

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)