БІЗНЕС-ОСВІТА | Критика 5 листопада 2009 р.

Бізнес-освіта змінюється

Джіна Ву (Gina Wu), редактор видання The Sustainable MBA: The 2010-2011 Guide to Business Schools That Are Making a Difference, у Аспенському інституті, пише про те, як впливає на бізнес-школи суспільна критика, викликана економічною кризою.

За рік, що триває світова економічна криза, під загрозу була поставлена не лише довіра до страхових компаній та банків, але й цінність бізнес-освіти, як такої. Причиною цьому було насамперед те, що деякі генеральні директори найпотужніших компаній, які, на думку більшості, й завели світову економіку у глухий кут, мали ступінь МВА найпрестижніших бізнес-шкіл. Чи могла б освіта, яку вони отримали у цих університетах, бути більш сфокусованою на етичні цінності?

Наскільки реально очікувати, що лідери бізнесу звертатимуть велику увагу на сфери, які зазвичай знаходяться за їхньою зоною відповідальності та й інтересів. Дехто вважає, що цінності бізнесу та етичні цінності повинні залишатися у різних площинах — головне, щоб те, що робить бізнес, залишалося законним. Інші вірять, що програми MBA повинні втілювати не лише етичні цінності, але пропонувати більш широкий соціальний фокус для кожного студента.

"Бізнес-освіта традиційно фокусувалася на вузькій цілі — максимізації акціонерного капіталу, — розповідає Річ Ляймсайдер (Rich Leimsider), керівник центру бізнес-освіти Аспенського інституту. — Університети вважали соціальну відповідальність предметом, який знаходиться поза їхньою експертною сферою". Але часи змінилися.

Опираючись на дані дослідження The Sustainable MBA, можна зробити висновок, що репутаційні та соціальні питання стають важливою частиною бізнес-освіти. "Дослідження свідчить, що суспільство та оточення стають надзвичайно важливим предметом для вивчення у бізнес-школах", — пояснює Ляймсайдер.

За матеріалами "The changing face of business education", Topmba.com.
Скорочений переклад: Ярослав Федорак, MCUa.



ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Міф досвіду. Чому ми засвоюємо хибні уроки і як це виправити?Міф досвіду. Чому ми засвоюємо хибні уроки і як це виправити?
Розвиток мозку. Як читати швидше, запам’ятовувати краще та досягати метиРозвиток мозку. Як читати швидше, запам’ятовувати краще та досягати мети
Шлях Virgin. Як слухати, вчитися, жартувати та вести за собоюШлях Virgin. Як слухати, вчитися, жартувати та вести за собою

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)