Народження імені: Nivéa

Народження імені: NivéaМаленька кругла плоска коробочка з’явилася на світ у Гамбурзі в 1911-му році в лабораторії при аптеці, що належала фармацевту Оскару Тропловіцу. У цій маленькій жовтій коробочці (синьою вона стала тільки в 1925-му році) продавалася суміш масла, води, конвалійного емульгатора і декількох інших есенцій.

Читати далі →

Встигніть переписати свій сценарій

Встигніть переписати свій сценарійУ 1994-му році, перебуваючи на навчанні у Відні по одній із програм Інституту Розвитку Світового банку, ми переглядали фільм “Чужі гроші” (“Other People’s Money”, США, 1991) як навчальний приклад. Відтоді фільм став для мене корисним кейсом, і досі залишається актуальним.

Читати далі →

Бренд країни, управлінські технології та віра

Бренд країни, управлінські технології та віраВже чимало написано та сказано про форум «Україна: брендінг країни та міст», який відбувся 8 грудня в Києві. Завдяки приватній ініціативі Валерія Пекаря, Андрія Федорова та Наталії Попович ми отримали справжнє свято. Єднання поглядів бізнесу, кращих іміджмейкерів України від мистецтва, а також передових бренд-менеджерів країни та міст було очевидним та майже одностайним.

Читати далі →

Мотивація буває тільки внутрішньою

Мотивація буває тільки внутрішньоюОсновний секрет максимізації продуктивності вашої команди, так само, як і себе самого – це мотивація. Давно доведено, що середньостатистичний учасник команди віддає роботі не більше 50% свого часу та потенціалу. Тому оволодіння майстерністю мотивації здатне подвоїти ваші шанси на успіх та перемогу над середньостатистичним конкурентом, пише Мартін Цвілліг (Martin Zwilling), автор блога Startup Professionals.

Читати далі →

Правила Мобіуса: Як приймати інвестиційні рішення

Правила Мобіуса: Як приймати інвестиційні рішенняМарк Мобіус (Mark Mobius) – всесвітньо визнаний у сфері інвестиційної діяльності експерт із більш ніж 30-річним досвідом успішних капіталовкладень. Очолювана ним компанія Templeton Asset Management Ltd. за час свого існування зуміла підвищити вартість активів більш ніж в 11 разів. І багато в чому завдяки принципам, на основі яких Марк Мобіус приймає інвестиційні рішення.

Читати далі →

Маркетингове повідомлення, додаткова реальність та комунікаційні реалії

Маркетингове повідомлення, додаткова реальність та комунікаційні реалії “Надмір інформації призводить до того, що люди повністю заплутуються. Саме це я вважаю головною причиною міжнародної кризи, з якою всі ми стикаємося сьогодні. Люди повністю дезорієнтовані – це впливає на їх роботу і повсякдення”, – переконаний Васіліс Стаматакіс (Vasilis Stamatakis), визнаний експерт у сфері комунікацій.

Читати далі →

Притча: Хороший товар продає себе сам?

Притча: Хороший товар продає себе сам?Одного разу учень запитав:

– Учитель, у моїй фірмі популярна така фраза: «Хороший товар продає себе сам!» У цьому впевнені всі, починаючи з хазяїна фірми, крім мене. Що ти можеш сказати?

– Я скажу, що у твоїй фірмі, схоже, ти один не втратив здорового глузду.

Читати далі →

Еволюція підходів до управління змінами на прикладі рекламних роликів GoodYear

Еволюція підходів до управління змінами Експерт з питань управління, професор Джованні Шума (Giovanni Schiuma), чию лекцію про важливість культури та емоційного фактору в компанії опубліковано на нашому відеоблозі, умовно розподіляє підхід до управління змінами на три етапи. Щоб продемонструвати особливості кожного етапу управління змінами, він демонструє три рекламні ролики автомобільних шин.

Читати далі →

Покоління «C» і що робити з ними брендам

Покоління «C» і що робити з ними брендамНа сторінках нашого блога ми багато писали про принципи роботи представників старшого (бебі-бумерів) і молодого покоління (відповідно поколінь “X” і “Y”). А ось Ден Панкрац (Dan Pankraz), директор по плануванню DDB Sydney, стверджує, що брендам вже необхідно розуміти й уміти залучати так зване покоління “C” – аудиторію, що ймовірно стане значно впливати в усьому світі, маючи пристрасть поширювати свої погляди й враження в соціальних мережах.

Читати далі →

Про організацію як організм

Про організацію як організмДуже часто у бізнес-літературі зустрічається так званий “біологічний” підхід до трактування організації як системи з огляду на логіку її функціонування. Життєвий цикл організації порівнюють із життєвим циклом живого організму, який народжується, живе, розвивається та рано чи пізно вмирає. Відповідно, і саму компанію порівнюють із живим організмом на фізіологічному рівні. Організація – це єдине-ціле: усі процеси в системі можна певною мірою порівняти з процесами, що відбуваються у живому організмі.

Читати далі →