Створення логотипа – це справжнє дизайнерське мистецтво. Створення ідеального логотипа – його вершина. Адже всього лише в кількох літерах і невеликому зображенні необхідно передати суть діяльності компанії, її душу і зробити це яскраво, небанально і так, щоб логотип привертав увагу та запам’ятовувався.
Як викликати усмішку на обличчях своїх співробітників
Пол Шпігельман (Paul Spiegelman), засновник та генеральний директор компанії Beryl, давно і цілеспрямовано працює над створенням унікальної корпоративної культури, основний фокус якої звернений до співробітників. Свою роботу він відображає на сторінках книги, написаної спільно із колегами “Посібник з усмішки: Погляд працівників на культуру, лояльність та прибуток” (Smile Guide: Employee Perspectives on Culture, Loyalty and Profit). Нижче наведено кілька опублікованих на сайті Inc. порад Шпігельмана, як зробити своїх підлеглих щасливими.
Різдво Христове: потенціал Творця всередині нас
Напередодні Різдва Христового хочеться поділитися власним відчуттям свята, яке, очевидно, пов’язане з власними пошуками тієї метафори, яку закладено в основу послання до нас – простих людей. Як для людини і управлінця для мене Різдво Христове є дуже символічною й метафоричною річчю, в якій можна виразно побачити феномен народження звичайною людиною Творця, Бога.
Секрети продажів від фокусників
Виявляється, маркетологи можуть багато чому навчитися у фокусників. Їм потрібно лише зрозуміти, чому ілюзіоністи обводять людину круг пальця, хоча він так намагається за ними стежити. Роджер Дулі (Roger Dooley), віце-президент із розвитку онлайн-ком’юніті Hobsons, у своєму блозі Neuromarketing пропонує кілька прикладів того, як фокусники маніпулюють мозковими процесами людини.
5 обов’язкових атрибутів справжнього лідера
“Лідерство – це процес соціального впливу, який дозволяє одній особі заручитися допомогою та підтримкою інших для досягнення певної цілі”, – пише Саймон Оутс (Simon Oates), автор блога Leadership Expert. Всім лідерам, незалежно від того, компанією якого розміру та напрямку вони керують, притаманні конкретні риси характеру. Наприклад, лідер завжди повинен бути впевнений у власних рішеннях незалежно від тиску, який на нього здійснюється; повинен бути сміливий та вміти знаходити підхід до інших людей.
Народження імені: Nivéa
Маленька кругла плоска коробочка з’явилася на світ у Гамбурзі в 1911-му році в лабораторії при аптеці, що належала фармацевту Оскару Тропловіцу. У цій маленькій жовтій коробочці (синьою вона стала тільки в 1925-му році) продавалася суміш масла, води, конвалійного емульгатора і декількох інших есенцій.
Встигніть переписати свій сценарій
У 1994-му році, перебуваючи на навчанні у Відні по одній із програм Інституту Розвитку Світового банку, ми переглядали фільм “Чужі гроші” (“Other People’s Money”, США, 1991) як навчальний приклад. Відтоді фільм став для мене корисним кейсом, і досі залишається актуальним.
Бренд країни, управлінські технології та віра
Вже чимало написано та сказано про форум «Україна: брендінг країни та міст», який відбувся 8 грудня в Києві. Завдяки приватній ініціативі Валерія Пекаря, Андрія Федорова та Наталії Попович ми отримали справжнє свято. Єднання поглядів бізнесу, кращих іміджмейкерів України від мистецтва, а також передових бренд-менеджерів країни та міст було очевидним та майже одностайним.
Мотивація буває тільки внутрішньою
Основний секрет максимізації продуктивності вашої команди, так само, як і себе самого – це мотивація. Давно доведено, що середньостатистичний учасник команди віддає роботі не більше 50% свого часу та потенціалу. Тому оволодіння майстерністю мотивації здатне подвоїти ваші шанси на успіх та перемогу над середньостатистичним конкурентом, пише Мартін Цвілліг (Martin Zwilling), автор блога Startup Professionals.
Правила Мобіуса: Як приймати інвестиційні рішення
Марк Мобіус (Mark Mobius) – всесвітньо визнаний у сфері інвестиційної діяльності експерт із більш ніж 30-річним досвідом успішних капіталовкладень. Очолювана ним компанія Templeton Asset Management Ltd. за час свого існування зуміла підвищити вартість активів більш ніж в 11 разів. І багато в чому завдяки принципам, на основі яких Марк Мобіус приймає інвестиційні рішення.
