Нігель Мелон (Nigel Malone), один із дописувачів журналу Australian Anthill розповідає про концепцію, озвучену Джимом Колінзом (Jim Collins), називаючи її своїм улюбленим підходом до бізнесу. Ця концепція дійсно дуже проста і, безперечно, дієва. Вона вкладається в один слайд.
Як нам облаштувати продажі
Протягом останнього року напрямок мого професійного розвитку дещо змінився. Якщо у першій половині року я провів досить багато відкритих тренінгів з управління продажами зі стандартизованою програмою, то уже з другої половини року я все більше фокусувався на клієнтських запитах щодо покращення системи продажів у конкретних компаніях. Як відомо, такі проекти завжди починаються з діагностики. Деякими спостереженнями, що їх вдалося накопичити з таких діагностик я і хочу поділитися.
Як Disney залучає повторних відвідувачів
У розважальному комплексі Walt Disney World 1% росту повторних відвідувачів означає мільйони доларів прибутку. Спосіб, яким Disney підносить клієнтам свої цінності – важлива складова його успіху. Стратегія Disney має на увазі задоволення “другорядних” гостей – тих, хто впливає на рішення про покупку, але не розглядається як ключовий клієнт.
Як ведення блога допомогло народитися та вижити бізнесу
“Я прийшов в реальний бізнес з Інтернету, – розповідає Федір Овчинников, власник та генеральний директор компанії “Сила розуму”, на сторінках онлайн-видання Forbes Russia, – у 2006-му році взяв кредит в банку, щоб відкрити книжковий магазин в Сиктивкарі. Ризики були велетенські. Грошей заледве вистачало на обладнання та книги. Щоб вижити – була потрібна божевільна ідея”.
Збалансована «дієта»… зібрань
З приходом нового року багато людей ставлять перед собою зобов’язання нарешті почати дотримуватися дієти. Втім, як стверджує один із дописувачів видання Management Issues Ден Бобінскі (Dan Bobinski) – дієти бувають різними. І подібно до того, як люди дотримуються дієти, щоб зберегти себе у ідеальній формі – компаніям також потрібно навчитися “сидіти на дієті”. Щоправда, замість їжі досягнути балансу вони намагатимуться у… зібраннях. Бо, як показує практика, більшість компаній страждають або від “ожиріння” або ж від “голоду” зібрань.
Бізнес-школи: перехід на нові рейки
Останнім часом набула поширення критика провідних бізнес-шкіл за ту роль, яку вони непрямо відіграли у підготовці передумов для глобальної рецесії. Мовляв, саме їхні випускники, які, можливо, занадто прямолінійно використовували інструментарій, який вони засвоїли на програмах MBA, і стали найбільш відповідальними за негативні явища в економіці. Але наскільки самі провідні бізнес-школи світу погоджуються з цим? Чи призвели зміни в економічному середовищі до змін у навчальних програмах для лідерів бізнесу?
Перестаньте витрачати свій час на соціальні мережі
Якщо у вас немає чіткої маркетингової стратегії чи навіть простого набору маркетингових цілей, участь у соціальних мережах лише підкреслюватиме, що ваша компанія є такою самою, як і всі інші компанії, які говорять, що вони займаються тим, чим вони займаються. Це хороший спосіб заявити, що ви приречені конкурувати на основі ціни, стверджує Джон Янтч (John Jantsch), відомий експерт із маркетингу та цифрових технологій, автор книг “The E-Myth” та “Duct Tape Marketing”, у Small Business Marketing Blog.
Ребрендінг логотипів світових компаній: Знайди 10 відмінностей
Сьогодні вашій увазі пропонується дизайнерський пост. Це своєрідний рейтинг логотипів провідних компаній, які були так чи інакше змінені у 2009-му році. Втім, деякі з них (наприклад, логотип Mozilla Firefox) змінилися настільки несуттєво, що це майже неможливо помітити неозброєним оком; а інші – змінилися практично до невпізнаваності (наприклад AOL). У переліку логотипи розміщені за принципом – ті, що змінилися найменше – вгорі!
Як захистити вашу компанію від «вірусу» інновацій
Інновації – це своєрідна «свіча запалювання», завдяки якій люди та компанії починають рух до нових висот. Без інновацій нові товари, нові послуги та нові бізнес-моделі ніколи б не з’явилися. Вашій увазі пропонується 10 жартівливих принципів, що дозволяють розпізнати й усунути перешкоди зі шляху інновацій.
Рецесія тут ні до чого…
Світова економічна криза, звісно, сильно вдарила по компаніях, але, водночас, стала чудовим виправданням для багатьох працівників, менеджерів і навіть керівників. Якщо бізнес руйнується – це не ми, це криза винна. А тим часом можна проводити пів-робочого дня, обговорюючи останній футбольний матч, спілкуючись у Твіттері і час від часу перевіряючи улюблені блоги на предмет оновлень.