Одного разу до Вчителя прийшла дівчина й запитала його:
– Учитель, я багато разів намагалася поступити у твою Школу, але щораз одержувала відмову по тій або іншій причині. Я починаю думати, що ти спеціально не набираєш у Школу жінок.
Читати далі →
Одного разу до Вчителя прийшла дівчина й запитала його:
– Учитель, я багато разів намагалася поступити у твою Школу, але щораз одержувала відмову по тій або іншій причині. Я починаю думати, що ти спеціально не набираєш у Школу жінок.
Читати далі →
Мік Любінскас (Mick Liubinskas), один з авторів журналу Australian Anthill, розповідає про спільні аспекти між формуванням людських звичок та створенням бази лояльних клієнтів. Нижче наведені п’ять основних аспектів:
Давненько ми не розміщували мудрі замітки від неперевершеного Сета Годіна (Seth Godin). І дарма. Спробую виправити цю прогалину. Сет розповідає про так званий «чому-фактор», важливість якого важко переоцінити у наш мінливий час.
Ще одне видатне відео Тома Пітерса (Tom Peters), із серії моїх улюблених. Іноді вистачає однієї хвилини щоб повністю переосмислити для себе цілу сферу діяльності. Саме це робить Том із упередженнями, які стосуються створення довіри та поваги між людьми. Можливо, ви думали, що повагу отримує той, хто володіє владою і твердою рукою керує підлеглими? Тоді вам також буде дуже цікаво подивитися це хвилинне відео!
Назва марки Lego, що була придумана Олє Кірком Християнсеном, – результат злиття двох данських слів «leg godt» («хороша гра»). Народилася гра у 1953-му році. Крім того, «lego» на латині означає «я збираю», отже, зміст назви якнайкраще підходить до маленьких деталей, що з’єднують між собою, і з яких їхній винахідник побудував власну імперію.
Коли йдеться про використання соціальних медіа у бізнесі, ми зазвичай думаємо про налагодження відносин між компанією та її зовнішнім середовищем – споживачами, партнерами, зацікавленими сторонами. Але сучасні мережеві інструменти можуть бути застосовані і в межах організації – як майданчик для обміну ідеями і засіб вдосконалення внутрішніх комунікацій, а також діагностики.
Мотивація співробітників – це той виклик, який неминуче постає перед компаніями в часи кризи. Меліса Данн (Melissa Dunn) на сторінках журналу Australian Anthill переконана, що й тут на допомогу може прийти звичайне вміння залишатися людьми у будь-якій ситуації. Вона розповідає про шість аспектів, які допомагають працівникам відчути, що керівництву не “начхати” на них, а навпаки – їхня діяльність у компанії цінується і до них ставляться з повагою. Адже, зрештою, як люди почуватимуться, так вони й поводитимуться.
У травні 2008-го року група з 35-ти учених і практиків в області менеджменту – у тому числі такі гуру як Кріс Арджиріс (Chris Argyris), Генрі Мінцберг (Henry Mintzberg), Пітер Сенге (Peter Senge), Гарі Хамел (Gary Hamel) і Кевін Келлі (Kevin Kelly) – провели два чудових дні в Half Moon Bay, штат Каліфорнія, де створили своєрідний доволі амбіційний план розвитку менеджменту.
Іноді, в гонитві за інноваційністю, компанії повністю втрачають відчуття реальності. У новій рекламі Citroen автомобіль “трансформується” на залізного монстра, який бігає по ковзанці. Дуже красиво! Але до чого це? На щастя завжди знайдеться конкурент, який поверне до реальності і зазвичай – не найприємнішим способом. У випадку з Citroen-ом, таким конкурентом став Chevrolet.
Представники бізнесу звикли говорити, що вони працюють у надзвичайно мінливому середовищі, і для того, щоб досягнути успіху їм потрібно бути надзвичайно гнучкими. Іноді в мене складаєтсья враження, що окремі особистості “ловлять кайф” від обсмоктування того, у наскільки складному середовищі їм доводиться працювати і наскільки “гнучкими” бути. Але, якщо звернути увагу на реальний стан справ у такій сфері, як, скажімо, мотивація, то у більшості випадків ми бачимо, що ні про яку “гнучкість” чи “здатність пристосовуватися” не може бути навіть мови.