Маркетинг зовсім не схожий на удар молотком по шибці.
Маркетинг – це майже завжди сила-силенна тисяч крапель, крапель, що накопичуються, одна за одною, доки вони не зметуть статус-кво й не створять прорив, породжуючи повінь.
Читати далі →Маркетинг зовсім не схожий на удар молотком по шибці.
Маркетинг – це майже завжди сила-силенна тисяч крапель, крапель, що накопичуються, одна за одною, доки вони не зметуть статус-кво й не створять прорив, породжуючи повінь.
Читати далі →Раніше клієнт, якого не задовольнили послуги компанії, максимум, що міг зробити – це поскаржитися дружині, дітям і в найгіршому випадку – більше не користуватися послугами цієї компанії. Але часи “м’яких” образ минули. Тепер компанія, яка не навчилася задовольняти клієнта, ризикує втратити не лише його, але й свою репутацію.
Cучасна компанія повинна бути гнучкою, легкою і готовою до перезавантаження і переформатування – це зумовлено новим рівнем очікувань з боку клієнтів і самих учасників. Але потрібні конкретні інструменти, які можуть допомогти компанії досягти цього і не втратити власної цілісності. Нерідко в цьому контексті згадують “дітей нової доби” – технології Web 2.0. Але що реально це означає для бізнесу?
У 1744-му році ірландець Річард Хеннессі вступив в ірландський полк, який воював на боці Людовика XV. Тоді полки, що перебували на службі у французького короля, комплектувалися найманими швейцарськими солдатами. Військовий початок кар’єри пояснює походження емблеми фірми, прийнятої в 1913-му році, – рука солдата, яка стискає пістолет.
Пам’ятаєте завдання з трьома невідомими? Там потрібно було зробити вибір між менеджерами А, Б, В. Напевно, Вам здалося, що воно із якогось тренінгу або навіть із кейсу МВА. Цілком ймовірно, що є подібні завдання, які служать елементом навчання менеджерів-управлінців. Але моє завдання з реального життя, і в ньому (в житті) цілком реальний директор звільнив не менш реального менеджера. Кого звільнили і яким чином – читайте далі.
Коли ми мріємо про “ідеальну” посаду – свідомість завжди “малює” безліч перешкод, які стають на заваді її досягнення. Але, замість того, щоб шукати собі “щось скромніше та реальніше” варто задатися питанням: “А яким чином досягнути мрії? Що для цього потрібно зробити?” Думаю, перелік порад від авторки блогу Brazen Careerist Пенелопи Транк (Penelope Trunk) стане вам у нагоді!
Іноді здається, що Стівен Кові та Со (діти, внуки, інші родичі) перетворилися на таке собі маленьке підприємство для продукування «7 звичок для всіх». Після оригінальних «7 звичок високоефективних людей» з’явилися «7 звичок високоефективних родин», ба навіть «7 звичок високоефективних підлітків». Здається жодна цільова аудиторія не зможе обійтися без 7 звичок. Стівен видав навіть окрему книгу з назвою «8-ма звичка» (єдина з перекладених українською книг пана Кові).
Загальновідомо, що ринок доволі завзято рухається у бік кастомізації товарів. Усе, що може бути зроблене за замовленням і за особистими забаганками перевазі клієнта, повинне бути зроблене, тому що такі товари продаються найкраще.
Корупція гальмує подальший розвиток України. Купи грошей, які країна заробляє тяжкою працею, не доходять за призначенням, губляться на шляху, тобто не працюють. Вже стало поганою традицією цинічно глузувати над цим фактом, який далеко не обов’язково повинен мати місце. Але які кроки можуть якщо не подолати це явище, то принаймні зробити корупцію відносно невигідною?
Я багато разів ловив себе на думці, що ідеї, які приносять гроші, настільки прості, що буквально лежать під ногами. Якось Олександр Реп’єв, відомий російський маркетолог, зазначив, що іноді перш ніж замовляти дорогу рекламну кампанію треба звернути увагу, чи почистили лід на сходах у ваш офіс. Інакше клієнти, які кинуться за вашим товаром у результаті реклами, розіб’ють собі лоби.