Межі між директ-маркетингом і бренд-маркетингом розмиваються

Границі між директ-маркетингом і бренд-маркетингом розмиваютьсяВідповідно до нового дослідження, проведеному Асоціацією директ-маркетинга США (The Direct Marketing Association), межі між директ-маркетингом і бренд-маркетингом стають усе більш розмитими, пише Adme.ru. У підготовленої за підсумками дослідження доповіді “The Integration of Direct Marketing and Brand”, зокрема, говориться: “Високий рівень вимірності директ-маркетинга та безсумнівні показники рентабельності інвестицій зробили його одним з основних інструментів у всіх маркетингових галузях, включаючи брендинг”.

Читати далі →

МакДональдс прагне реабілітувати значення МакРоботи

МакДональдс (McDonald`s) прагне реабілітувати значення МакРоботи (McJob)Стомлені наріканнями на якість роботи у гіганті швидкого харчування, керівники компанії McDonald`s вирішили змінити суспільні стереотипи, пише Management-issues.com. Вони запустили кампанію, метою якої є зміна словникового визначення терміну МакРобота (McJob).

Читати далі →

Як хакери залякали не менше 1400 топ-менеджерів

Як хакери залякали не менше 1400 топ-менеджерівКерівникам слід дуже особливо обережно працювати із власною поштою. Нещодавно в США провели масштабну фішинг-розсилку серед топ-менеджерів компаній. Замість методу, що зазвичай використовується – масової розсилки, яку зловмисники застосовують по відношенню, наприклад, до клієнтів банків, була проведена адресна розсилка на особисті адреси керівників.

Читати далі →

Блогерам слід навчитися “тримати язика за зубами”…

Звісно, “язик” тут вжито радше в переносному значенні, адже основним інструментом блогера є комп’ютерна клавіатура. Але суть від того не змінюється. Дослідження, проведене у Великобританії вказало на те, що третина блогерів ризикують своєю робочою посадою, розміщуючи у всесвітній мережі шкідливу чи навіть нищівну для роботодавця інформацію, пише BBC.co.uk.

Читати далі →

Конкуренти воліють “селитися” по сусідству

Бізнес-школи Stern School of Business Університету Нью-Йорку та Smith School of Business Університету Меріленда провели досить цікаве дослідження: якими принципами керувалися американські компанії, що відкривали нові офіси та виробництва в період з 1985-го по 1994-ий роки.

Читати далі →

Результати 1-го етапу 1-го туру змагання з менеджменту GMC-2007

„Вітаю, дорогі колеги. Сталося те, що мало статися – ми лідери групи”! Саме такими словами керівник команди Creative Management.com.ua привітав своїх колег. Але про все по черзі. Як вже встигли здогадатися ті, хто слідкує за перебігом конкурсу Global Management Challenge 2007, а зокрема – успіхами команди від Management.com.ua – закінчився перший етап першого туру конкурсу. У вівторок учасникам було запропоновано заповнити звітові форми, а вже у середу вранці вони отримали результати перших своїх осмислених кроків.

Читати далі →

Знову почалася війна за таланти?

У своєму блозі „Пристрасть, Люди та Принципи” (Passion, People and Principles) Девід Мейстер (David Maister) розповідає про враження, які отримав від прочитання статті, опублікованої на сайті Гарвардської бізнес-школи. У статті йдеться про те, що війна за таланти починається з новою силою (цікаво, а вона колись закінчувалася?) та пропонується п’ять тенденцій, пов’язаних із нею (деякі із цих фактів звучать дуже сумнівно):

Читати далі →

Google: рефератам – бій!

Послуги з написання рефератів, курсових і дипломних робіт на замовлення тепер прирівняні до проституції, продажу зброї, наркотиків і тютюну, виготовленню підроблених документів і шарлатанству. Так, всі ці теми раніше були заборонені в системі контекстної реклами Google, повідомляє “Вебпланета” з посиланням на BBC.

Читати далі →

GMC 2007 стартував! Перший тур змагання

Перший тур Global Management Challenge 2007 розпочався у вівторок 22 травня. Вже у п’ятницю 25 травня відбувся закономірний збір команди „Creative Management.com.ua”. Від загальних організаційних питань, учасники доволі швидко перейшли до обговорення стратегії компанії. Команда отримала на руки початкові умови для розвитку бізнесу. Фактично, кожна з команд (яких у групі 7) отримала на руки 5 управлінських звітів про діяльність компанії, якою їй і доведеться керувати протягом подальшого періоду.

Читати далі →